Je hibrid trenutno best buy za 300+ KM avto?

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.550
4.703
113
Recimo, da iščeš večji karavan ali srednje velik/velik SUV. Želiš pa tudi, da je precej poskočen (300+ PS). Ne kupuješ novega avta, ampak nekje do 3 leta staro.
Dizel odpade zaradi veliko voženj na kratke razdalje in ker imaš dizla že pol življenja. Bencin je ena od izbir, kar pomeni veliko porabo. Hibrid se na papirju sliši odlična izbira. Polniš doma brez težav, pokriješ poceni krajše km, daljše ali krajše poskočne km pa uporabiš bencin motor + elektrika oz. samo motor.

Pa je res hibrid tako dobra izbira? Kateri sklopi so boljši na trgu? Še največ rabljenih takih opcij je Volvo (kao 392PS kombinirano), sledi kakšen Audi, Mazda CX60, ni pa tega ravno veliko (pri pogoju, da je zadeva zmogljiva).
Ali imaš na koncu bolj malo elektro kilometrov, ko pa želiš vso moč, pa elektrike ni, bencin pa je podhranjen in je bolje pač iti na bencin in požreš tisto porabo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Volvo mi je top, imam in vozim, ampak ne hibrid. Je preveč horror storyjev glede zanesljivosti, naj te relativno ugodne cene par let starih modelov ne zavedejo.

Jaz sicer nimam možnosti polnjenja in ne bi investiral v polnilnico za plugina, tako da sam malo drugačen uporabnik od tebe. Če bi želel dražji avto, bi zagotovo pogledal RX (500h, samopolnilni hibrid - zate imajo tudi plugina 450h+, ampak tisto je bolj švohotno, oba sta pa precej nova in ustrezno draga) in CX60 (tega sicer zgolj in samo dizla, ker mi je kul, da gre danes nekdo predstavit 6 ognjev dizelskih).

Simpatičen mi je bil tudi novi X-trail, ampak nikoli do te mere, da bi resno razmišljal o nakupu. Je pa po moči daleč od tvojih želja.

Ostalih niti ne poznam, ker so mi SUVi apriori bljak, ampak kaj, ko poštenega karavana dandanes že težko dobiš.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
Recimo, da iščeš večji karavan ali srednje velik/velik SUV. Želiš pa tudi, da je precej poskočen (300+ PS). Ne kupuješ novega avta, ampak nekje do 3 leta staro.
Dizel odpade zaradi veliko voženj na kratke razdalje in ker imaš dizla že pol življenja. Bencin je ena od izbir, kar pomeni veliko porabo. Hibrid se na papirju sliši odlična izbira. Polniš doma brez težav, pokriješ poceni krajše km, daljše ali krajše poskočne km pa uporabiš bencin motor + elektrika oz. samo motor.

Pa je res hibrid tako dobra izbira? Kateri sklopi so boljši na trgu? Še največ rabljenih takih opcij je Volvo (kao 392PS kombinirano), sledi kakšen Audi, Mazda CX60, ni pa tega ravno veliko (pri pogoju, da je zadeva zmogljiva).
Ali imaš na koncu bolj malo elektro kilometrov, ko pa želiš vso moč, pa elektrike ni, bencin pa je podhranjen in je bolje pač iti na bencin in požreš tisto porabo.
Če bi rad 300+ konjev in jih imaš namen izkoriščat bo to pilo.
Če želiš uživat mora bit 6 valjnik. Ob kombinaciji se rad zgodi, da voziš samo na elektriko...torej koristiš cca 100 konjev..ker kao šparaš...kje je point potem v želji imet 300 konjev?
Težko se je it moč in varčevanje v istem stavku. Kakor obrneš si na koncu najbolj potešen ravno na šestvaljniku od dizla. Vleče skroz, pije zmerno.
Kaj so zate kratke relacije in kako pogosto se delajo? Ko je motor enkrat ogret itak ni pene..pri 6 valjniku je to praktično cel dan.

Maš opcijo npr bmw 3.ka 330 hibrid...ta ima 2 litra turbo bencinca plus elektriko...ravno okoli 300 konjev. Po mnenju sodelavca, ki fura poleg tega še 3.0D v šestici ( lastni si ne nobenega, torej ni nežen :) ) po njegovem mnenju dizel bolje gre oz. nudi več užitka.
Na splošno karavan, moč VS poraba bo verjetno optimum 530D xdrive. Konjenica je nekaj pod 300 a ima potencial na čez ;).

A kot rečeno...pri hibridu lastiš dva sistema. Če si misliš lastit voz dve do tri leta..go for it...drugače se raje izogni morebitnemu dragemu popravilu in na ta konto imej 2 litra višjo porabo...tu boš verjetno najbolj na varnem s Toyoto, Lexus ( ne vem pa kaj nudi).
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
Če bi rad 300+ konjev in jih imaš namen izkoriščat bo to pilo.
Če želiš uživat mora bit 6 valjnik. Ob kombinaciji se rad zgodi, da voziš samo na elektriko...torej koristiš cca 100 konjev..ker kao šparaš...kje je point potem v želji imet 300 konjev?
Težko se je it moč in varčevanje v istem stavku. Kakor obrneš si na koncu najbolj potešen ravno na šestvaljniku od dizla. Vleče skroz, pije zmerno.
Kaj so zate kratke relacije in kako pogosto se delajo? Ko je motor enkrat ogret itak ni pene..pri 6 valjniku je to praktično cel dan.

Maš opcijo npr bmw 3.ka 330 hibrid...ta ima 2 litra turbo bencinca plus elektriko...ravno okoli 300 konjev. Po mnenju sodelavca, ki fura poleg tega še 3.0D v šestici ( lastni si ne nobenega, torej ni nežen :) ) po njegovem mnenju dizel bolje gre oz. nudi več užitka.
Na splošno karavan, moč VS poraba bo verjetno optimum 530D xdrive. Konjenica je nekaj pod 300 a ima potencial na čez ;).

A kot rečeno...pri hibridu lastiš dva sistema. Če si misliš lastit voz dve do tri leta..go for it...drugače se raje izogni morebitnemu dragemu popravilu in na ta konto imej 2 litra višjo porabo...tu boš verjetno najbolj na varnem s Toyoto, Lexus ( ne vem pa kaj nudi).
Hibrid odpade če želiš si dobro po preteku garancije. Edino lexus in toyota morda, kjer zadeva dela in imaš 10 let garancije. Vzameš turbo bencinarja brez baterijske navlake
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.966
6.860
113
pri taščici
Hibrida bi sodec po ev clinic gledal samo toyoto/lexus..
Nimam pa nobenih izkusenj z njimi.
Sorodnik se zaenkrat pohvali z mercedesom c220d? karavanom (hibrid). Ampak to mislim da nima 300 konjev. Pravi da je na avstrijsko nemskih AC zadovoljen s 5-6 litri.
Mogoce ima mercedes kaj mocnejsega v ponudbi.
Ampak za 40 k najbrz ne noy nicesar vec v garanciji. Morebitna popravila pa prevelik zalogaj za pooblascene servise (za neko normalno ceno). In bo cena popravila na pooblascneem servisu lahko ekonomska totalka
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Frend ravno prodaja Volvo Xc60 T8, novega pripeljal iz Nemčije, zdaj star 4 leta, če se prav spomnim, nekaj čez 120 kkm in dobrih 40 jurjev €. Do danes samo redni servisi. Prodaja, ker je ravno pripeljal novega, enakega.

Javi, če te zanima.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Enkrat Volvo vedno Volvo ;) So deli res drazji od npr. vw, audi ali ljudje to samo nabijajo?
Bi se zelo rad strinjal ampak moj bo sel od hise, ce bi imel pa 5 cilindrov bi bil pa forever…
Sel ne bo zaradi nicesar drugega kot dolgocasnosti in tistega cilindra, ki mu manjka