Je golf plus letnik 2013 z 1.2 TSI motorjem za kupit?

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Žlahta gleda en lepo ohranjen golf plus, letnik 2013, 1.2 TSI motor, oznaka: CBZ, 77 kW. Avto ima narejenih 110k km in 11 servisev. Kilometri so realni, lastnik je znanec, ki se vedno manj vozi.

So imeli ti avti oziroma motorji kakšne znane hibe?

Avtu nima posebnih felerjev, vidno je le, da je sklopka trda. Prijemlje dovolj "globoko", le udobna za pritiskanje pa res ni... Mnogo vode je že minilo odkar sem vozil kakšnega 10 let starega švaba, je to normalno? Nova octavia ima mehkejšo sklopko, nov korejski malček tudi... Se da tukaj kaj enostavnega narediti, kot je npr. menjava bremz olja? Se da to lajtungo za sklopko kaj posebej odzračiti? Je to lahko znak le kakšne fuč komponente na bremz hidravliki, kot je clutch slave cylinder? Bi bilo vredno poskusiti kaj drugega, kar ni ravno menjava kpl sklopke? :D

Hvala vsem! :zmaga:
 

vladom

Fizikalc
25. feb 2020
126
29
28
Jaz imam doma še vedno golfa 6 z omenjenim motorjem, letnik 2012.
Avto dela popolnoma normalno zdaj se z njim sicer vozita otroka. Kolikor se spomnim so na servisih redno odzračili sklopko. Tako je bilo vsaj na računu.
Mogoče je to vzrok.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Super, hvala! So to delali vsako leto, tudi takrat, ko niso menjali bremz olja?
 

vladom

Fizikalc
25. feb 2020
126
29
28
Ne vem točno, uradni je zdi se mi na vsakem servisu, ostali samo ko so menjali zavorno tekočino.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Se strinjam, k sreči ni žlahtnik. Se pa ne spozna tehnično na avtomobile, in ne more nič konkretnega povedati. Ima le koristno lastnost, da na servisu brez besed odpre tošl.

Avto je zdaj zaaran. Hvala vsem :cheer:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Zdaj si že prepozen... Avto sicer v leru zelo lepo dela...

Kako dolgo pa naj bi zdržala? In koliko to stane? A niso bile to težave z 1.4 TSI? Opominjam, da gre za golf+, kar je menda osnova golfa V, če so motorji morda še stari?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Zdaj si že prepozen... Avto sicer v leru zelo lepo dela...

Kako dolgo pa naj bi zdržala? In koliko to stane? A niso bile to težave z 1.4 TSI? Opominjam, da gre za golf+, kar je menda osnova golfa V, če so motorji morda še stari?
ta letnik se sigurno ma ketnico... In pretirano dobre niso ble v nobenem TSIju...

Če hočes bit miren, menjas in vozis naslednjih 100-150kkm brez skrb. Pa k si ze pri servisih, nardis se wallnut blasting vnetilov, ker ga bo penzič avto z 100kkm več kot potrebn.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
"nardis se wallnut blasting vnetilov, ker ga bo penzič avto z 100kkm več kot potrebn."

Kdo to pri nas dela rutinsko in tako kot je treba? Da ne bo že po telefonu začel kriliti z rokami, da so se z reklamo na spletni strani samo malo hecali...
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
ta letnik se sigurno ma ketnico... In pretirano dobre niso ble v nobenem TSIju...

Če hočes bit miren, menjas in vozis naslednjih 100-150kkm brez skrb. Pa k si ze pri servisih, nardis se wallnut blasting vnetilov, ker ga bo penzič avto z 100kkm več kot potrebn.
Jaz sem imel Octavio 1.2 TSI 2013 - pa je imela že jermen, imel 6 let, slabih 100000km, brez problema.... vodna pumpa edino okrog 70kkm - kar je pa tako na vseh VAG motorjih problem...

sedaj 1.4 TSI - tudi ima jermen, kmalu bo 100000km, enako - samo vodna pumpa....

Lp,
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Srečko...

Tu gre še za starejši motor, po oznaki motorja CBZ sodeč ima ketno... Je pa dobro vsaj to, da je letnik 2013, ker so na tem pogonu zadnjo izboljšavo naredili konec 2011...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Torej, kdo naredi "wallnut blasting" ventilov na TSI-ju ter za koliko?
CSS recimo
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony