Še en nateg.
Dober voznik v 10, 20, 50, 100... urah postal boš ne. Potem se najde z lobiji obdan strokovnjak, ki vidi slabo situacijo v prometu in mu v prazno glavo pade ideja, da je treba povečat število ur in bo bolje.
Skrajni čas je, da se spremeni miselnost, da mora država skrbeti za rit vsakega posameznika. Ker s tem samo povzroča stroške državljanom in omogoča zaslužke prisklednikom. Odgovornost pa je tvoja - narediš izpit en-dva-tri in če se ne čutiš sposobnega, boš pač naslednjega pol leta treniral sam, preden boš šel na resno furo. Da tega ne bo storil nihče je butast argument proti. Odgovoren človek bo, ostali bodo pač plačali za svojo lahkomiselnost. Itak je na pladnju tvoja glava, in tvoja odgovornost, če narediš štalo komu drugemu. In ne odgovornost inštrukturja oz. komisije, da je izpit podelila divjaku ali nesposobnežu.