No pa smo nazaj na hladnem
Včeraj sem se vrnil iz Dominikanske republike. Leteli smo z air berlinom. Pristati bi morali v Dusseldorfu in potem z drugim letom v Minhen. 10 minut pred pristankom smo izvedeli, da je letališče zaprto zaradi snega in smo pristali v Kelnu. Tam sem po 6 urnem čakanju dobil nove karte za Keln-Minhen. Po vkrcanju na letalo smo sedeli in čakali še 3.5 ure, da so splužili stezo in razledenili letalo. :
Mojstri pa v 8 urah baje niso uspeli razložiti prtljage iz prvega letala, da bi jo prevzel. Naj bi jo poslali kasneje pravijo...
Ker pa je bila na letališču ena velika zmešnjava so razni kovčni ležali vsepovprek. Podobna zgodba je bila v Minhnu. Zato sem malo v dvomih, da bom dobil prtljago nazaj oziroma vsaj v doglednem času. Še najbolj se sekira žena, ker so v njej "pa glih najboljše cote"
Ima kdo izkušnje s tem? Dobil sem zapisnik o izgubi. Je letalska družba dolžna kakšne odškodnine? Koliko imajo časa?
Druga stvar pa je "turistično zavarovanje" pri maribosrki zacarovalnici, paket C, kjer za prtljago v splošnih pogojih piše (sem tudi že naredil prijavo, samo mi danes ni znala dati nobenega podatka več):
24. člen: Izguba prtljage
(1) Če prijavljena prtljaga zavarovanca ni dostavljena v roku oseminštirideset (48) ur po prihodu zavarovanca na določeno ciljno mesto njegovega poleta, bo zavarovatelj nudil zavarovancu odškodnino v višini do štiristo evrov (EUR 400) na osnovi odškodnine, v znesku dvajset evrov (EUR 20) za kilogram prtljage in za največ dvajset kilogramov (za stroške, povezane z nujnim nakupom potrebnih oblačil in kozmetike).
(2) Zavarovanec bo podal svoj zahtevek in uveljavil svoje pravice v roku največ oseminštirideset (48) ur po pristanku letala, kakor tudi predložil zavarovatelju izvirne račune za poravnavo.
25. člen: Vrnitev izgubljene prtljage
(1) V primeru izgube prtljage ali če je javni prevoznik odpremil prtljago na napačen kraj, se bo zavarovatelj povezal z ustrezno enoto, kot je letalsko podjetje, in bo organiziral pošiljko prtljage, če bo najdena, na mesto, kjer biva zavarovanec.
Kaj to pomeni? da če do ponedeljka ne dobim kovčkov mi pripada 20€/kg brez dokazil ali moram nakupe dokazovari z računi?
Ker potem moram jutri v "nujne" nakupe
Hvala
Včeraj sem se vrnil iz Dominikanske republike. Leteli smo z air berlinom. Pristati bi morali v Dusseldorfu in potem z drugim letom v Minhen. 10 minut pred pristankom smo izvedeli, da je letališče zaprto zaradi snega in smo pristali v Kelnu. Tam sem po 6 urnem čakanju dobil nove karte za Keln-Minhen. Po vkrcanju na letalo smo sedeli in čakali še 3.5 ure, da so splužili stezo in razledenili letalo. :
Mojstri pa v 8 urah baje niso uspeli razložiti prtljage iz prvega letala, da bi jo prevzel. Naj bi jo poslali kasneje pravijo...
Ker pa je bila na letališču ena velika zmešnjava so razni kovčni ležali vsepovprek. Podobna zgodba je bila v Minhnu. Zato sem malo v dvomih, da bom dobil prtljago nazaj oziroma vsaj v doglednem času. Še najbolj se sekira žena, ker so v njej "pa glih najboljše cote"
Ima kdo izkušnje s tem? Dobil sem zapisnik o izgubi. Je letalska družba dolžna kakšne odškodnine? Koliko imajo časa?
Druga stvar pa je "turistično zavarovanje" pri maribosrki zacarovalnici, paket C, kjer za prtljago v splošnih pogojih piše (sem tudi že naredil prijavo, samo mi danes ni znala dati nobenega podatka več):
24. člen: Izguba prtljage
(1) Če prijavljena prtljaga zavarovanca ni dostavljena v roku oseminštirideset (48) ur po prihodu zavarovanca na določeno ciljno mesto njegovega poleta, bo zavarovatelj nudil zavarovancu odškodnino v višini do štiristo evrov (EUR 400) na osnovi odškodnine, v znesku dvajset evrov (EUR 20) za kilogram prtljage in za največ dvajset kilogramov (za stroške, povezane z nujnim nakupom potrebnih oblačil in kozmetike).
(2) Zavarovanec bo podal svoj zahtevek in uveljavil svoje pravice v roku največ oseminštirideset (48) ur po pristanku letala, kakor tudi predložil zavarovatelju izvirne račune za poravnavo.
25. člen: Vrnitev izgubljene prtljage
(1) V primeru izgube prtljage ali če je javni prevoznik odpremil prtljago na napačen kraj, se bo zavarovatelj povezal z ustrezno enoto, kot je letalsko podjetje, in bo organiziral pošiljko prtljage, če bo najdena, na mesto, kjer biva zavarovanec.
Kaj to pomeni? da če do ponedeljka ne dobim kovčkov mi pripada 20€/kg brez dokazil ali moram nakupe dokazovari z računi?
Ker potem moram jutri v "nujne" nakupe
Hvala