Sem se prej javil
Kako izdelati skin?
Kakšnega posebnega programa za to ni in se je treba zadeve lotiti sam z spreminjanjem kode.
Vse datoteke potrebne, za izdelavo skina, se nahajajo v zip arhivu imenovanem
data.zip.
Pogosto uporabljene datoteke za spreminjanje se nahajajo v:
data.zip\igo_se1\resolucija po izbiri(moja 320x240)\
\daylight - vsebuje slike dnevnega oz. običajnega načina navigiranja: tukaj spreminjate ali dodajate nove slike gumbov,cockpita,...
\night - vsebuje slike nočnega načina navigiranja: enako kot zgoraj
\ui - ta datoteka je najpomembnejša in najbolj uporabna: znotraj te datoteke je kup ui-jev, ki jih lahko odprete kar z notepadom.V teh ui-jih se nahaja koda, ki jo je potrebno spreminjati.
daylight,night in ui se tudi nahajajo v tej datoteki
data.zip\igo_se1\common\ (največ se uporablja za daylight in night - skratka slike)
Primer:
del kode prekopirane iz map_layers_320_240.ui:
Citat:
...
LAYER ui_zoomcontrolsonmap z=50>
SPRITE spr_zoomin x=8 y=45 z=2 bmp="$zoom_in.bmp">
BUTTON btn_zoomin x=0 y=35 z=1 bmp="$circle1.bmp" fontsize=12 color=#808080 onClick='START_STOP_ZOOM 0 1'
onRelease='START_STOP_ZOOM 0 0' onMouseLeave='START_STOP_ZOOM 0 0' alpha=20
obrazložitev:
-vsaka stvar (zoomi, tilti, gumbi...) ima svoj layer in v tem layerju pač gumbe,slike, itd. V pimeru sem skopiral layer z zoom gumbom in sliko na njemu.
-torej layer:
LAYER ui_zoomcontrolsonmap z=50>
-in njegov gumb+slika:
SPRITE, BUTTON.
Skoraj povsod boste videli "mere"
x,y,z:
torej:
X -> desno, Y->dol, Z->ven. S tem določate položaj gumba, slike itd.
-
bmp="$zoom_in.bmp": tako dodamo sliko... bmp="im slike"
Če hočemo dodati eno, neanimirano sliko napišemo tako kot je zgoraj.Če pa hočemo, animirano sliko (ne ravno animirano ampak tako, da se ob kliku na neko sliko prikaže druga slika) pa napišemo takole:
-
bmp="$zoom_in.bmp#2": dodali smo #2 (kot dve sliki).
Za neko neanimirano sliko naredimo npr. velikost 30x30.Za to isto sliko, ki je animirana pa velikost 30x60 (vertikalno dodamo še eno sliko iste velikosti).
slikovni primer:
v programu se pokaže samo sivi gumb, ob kliku pa modri.
-
Button ima dosti lastnosti.Npr. fontsize (velikost pisave),onClick (kaj se zgodi ob kliku),onRelease(kaj se zgodi ko spustimo klik),alpha(transparentnost slike)...
to je biu kratek primer urejanja (ali obrazložitve) kode.... seveda je težko napisati vse naenkrat, zato je lažje da vam sproti odgovarjam na vprašanja - še boljše pa je, da se malo poglobite v kodo in preučite delovanje le te.
_____________________________________________________________________________________________
še nekaj programov:
hitro boste ugotovili, da se bmp-ji iz ZIPa ne dajo odpreti. Potrebovali boste tale program:
Download-MioMapBMP
in če boste hoteli urejati slike, jih boste morali najprej conertati iz BMP v PNG (po možnosti transparentni convert), urediti npr. v photoshopu in nazaj iz PNG convertati v BMP. Za pretvorbo boste potrebovali še dva programčka, ki delujeta na osnovi DOSa.
Download
Primer:
Hočemo urediti
zoom_in.bmp. Vzamemo ga ven iz ZIPa (data.zip\igo_se1\common).Bmp odpremo z zgornjim programom MioMapBMP in ga shranimo kot BMP, ki ga računalnik oz. windows lahko bere(vidi) (
piše Save (BMP)).
Najbolje bo, da si sedaj naredite mapo z imenom
bmppng in notri vržete
zoom_in.bmp ter dva programčka (
PNG2BMP.EXE, BMP2PNG.EXE).
Odprite CMD (Start-run-vpiši cmd-enter) in najdite mapo, ki ste jo maloprej naredili-bmppng(upam, da znate še kaj osnov DOSa). Saj veste
cd "ime mape" --> odpre mapo.
cd.. gre eno mapo nazaj.
v cmdju bi morali imeti napisano:
C:\Documents and settings\username\desktop\bmppng\
sedaj napišite:
1.
BMP2PNG.EXE -a zoom_in.bmp
ta korak je biu za pretvorbo iz bmp v png (
-a pomeni transparentnost).
2. uredite v urejevalniku slik - po urejevanju naj bo končnica še zmeraj PNG.
3. v cmdju sedaj upišite
PNG2BMP.EXE -a zoom_in.png
sedaj je nazaj pretvorjeno v BMP in je pripravljeno za uporabo.
opomba: vse shranjujte v datoteko bmppng.
za začetek bo dovolj
Ceko