Išče se avto s posebnimi zahtevami glede vzmetenja/vožnje

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Oseba z veliko težavami kupuje nov avto, ker starega ne more več voziti.

Išče se avto, ki bi bil sicer zelo udoben, torej vzmetenje dobro požira luknje na cesti, ampak, ki hkrati ne bi imel nagibanja v ovinkih oz. bi bilo tega res čim manj. Dodatno morajo biti sedeži ožji in dobro zagrabiti človeka. Ter avtomatik. In normalne višine, da se lahko notri/ven zleze.

Gornjo kombinacijo je že zaradi karakteristik zelo težko najti po moje ali pa tudi ne?
Sedaj vozi nizek, dokaj športen avto, ki je super zaradi ozkih športnih sedežev in zelo malo nagibanja v ovinkih. Žal je pretrd, prenizek in ima ročni menjalnik.
Poizkuša vozit tudi avtomatik SUV, ki je bolj udoben, a premehak v ovinkih s preširokimi sedeži in osebo preveč "premetava", poleg tega je težak za lesti notri/ven zaradi širokih pragov.

Kakšne ideje, katero znamko/avto pogledat? Nekaj se jih je že sprobalo in SUVi so vsi sicer udobni, avtomatiki, sedež se še da najti ožji a nič ne pomaga, če gre čez ovinek s čisto preveč nagibanja, to vse pokvari in bolečine so tukaj. Neki bolj športni avto, pa so načeloma prenizki in pretrdi.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.770
1.586
113
Emona / Carnium
vzmetenje dobro požira luknje na cesti
TL;DR.
1712651541707.png
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
pa za 25 jurjev ane :)

Ne vem, men pride na pamet Q7/8 z aktivnim roll stabilizacijo, ali pa karkoli od nižjih avtov z zračnim vzmetenjem... tam boš mel vsaj udobje...

čeprav tole premetavanje v ovinkih je men ful zanimiva zadeva, ker še nisem videl da bi te v ovinku v sedežu premetaval... No, razen, če pred vsakim ovinkom potegneš ročno da driftneš čez :D
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.481
5.019
113
Veliko bo lahko pomagal avto, nekaj stil vožnje, še več pa stil življenja. Pozabiti na daljše vožnje, ki so včasih bile. Sklepam, da ni medicinske variante "servisa" telesa in da je stanje tako kot je, le da se bo počasi še slabšalo, kar je normalno.
Treba bo od avta do avta in se vsaj usesti notri ter splezati ven.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Pa se tak Citroen zaradi svoje mehkosti ne nagiba v ovinkih in ima že v osnovi bolj foteljske = široke sedeže?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.530
4.641
113
Po naših izkušnjah je boljša izbira športen avto kot pa izredno mehak = udoben avto. Pa se mogoče sliši kontraproduktivno. Oboje v enem avtu pa po moje ne obstaja, razen mogoče v ultra dragih športnih SUVih s prilagodljivim vzmetenjem.

Torej nekaj normalno visokega (ne SUV), športno, da ima tudi ožje športne sedeže in dokaj čvrsto vzmetenje. S tem rešiš ovinke, tudi lezenje v avto in ven ni tako slabo. Edino luknje pač ne požira tako dobro, a mogoče greš tu na kako colo manjša platišča in malo manj napumpane gume...
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Mislim da takšnega avta ne bo. Mogoče MB GLC ki se da dobiti z zračnim vzmetenjem.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Kakšen pa je proračun? Ker kar sem sprobal oz. bil vožen v premijah ranga 100k+, so lahko tudi velike in težke krave od SUV oz. limuzin zares udobne (in obenem športne-brez nagibanja).

V "normalnih" cenovnih okvirih pa bo izziv najti tako udoben kot "tog" avto oz. sedež, da ni neželenega premetavanja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.718
6.725
113
pri taščici
Pusti sedeže na miru. Isci sedez ločeno in ga potem vgradi v izbrani avto.
Lahko tudi neko “race školjko". Ce ne drugace pa iz nekega razbitega avta.
Ceprav ne razumem ravno najbolje vseh željenih kombinacij.