Indycar - R.I.P. Dan Wheldon

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
videl ja, sicer priznam, da sem za Wheldona prvič slišal zjutraj, a vseeno ...

kako je z ostalimi tremi dirkači, piše samo, da so poškodovani, nič huje, lažje, so v življenjski nevarnosti. glede na to, kako je vse letelo in frčalo, predvsem pa gorelo, mi je čudež, da je statistika nesreče kot je ...
tongue-1.gif


in čeprav nekateri govorijo, da Indy po varnosti precej zaostaja za F1 - ni res, Indy je tudi veliko naredila na napredku v varnosti, samo, če ti pri cca. 320 km/h (govori se tudi o hitrostih krepko preko 350 km/h) dvigne avto in greš po zraku par 100 metrov, in te vmes zasuka, je samo od sreče odvisno, kako priletiš na tla ... nekaterim se včeraj žal ni izšlo ...

najbolj pa me je fasciniralo to - vsaka formula, ki je priletela v zid, se je vnela!?
13.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
V Indyju vozijo na metanol - zato plamena goriva nikoli ne boš videl. Pri takem trku pride do razlitja olja, ki se v stiku z vročimi deli (izpuh, zavore...) vname in gori rumeno.

Sicer pa je Indy oz. pred njim sedaj že pokojni CART kar nekaj let narekoval tempo kar se varnosti tiče. HANS je bil tam v uporabi nekaj let prej, kot v F1, v F1 so šele od leta 1994 začeli "skrivati" glave dirkačev, medtem, ko so bili v USA že nekaj časa "potopljeni" v kokpit in tako zaščiteni pred kolesi itd...

Wheldon je letos zmaga Indy500 - škoda vsakega dirkača.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Tnx, Nigel za info.
Sem ker malo začudeno pogledal, ko se prebral Dizzija, da v Indyu zaostajajo pri varnosti napram F1, če pa se spomnem, da so ravno iz Indycar prvlekli karbonske kletke v F1.