Danes klical trgovca in pravi, da stvarne napake ne morem uveljavljati pri njem, ker je bil opravljen servisni poseg, zadevo moram reševati preko servisa.
Ali to drži?
Po mojem mnenju, NE.
Moja Plata je bila vsaj 3x (najvetjetneje 4x, ker v prvo so rekli da je vse ok, v drugo da imam posodo slabo, v tretje pa da je elektrika pri meni slaba, zato smo potem na njihovem pultu zaceli greti vodo v njihovem loncu z njihovo elektriko ob moji in serviserjevi prisotnosti) na etisu, etis pri meni doma na koncu z drugo plato, ki tudi ni delala po pricakovanjih.
GA se je sicer tudi izogibal sprva, potem je zelel da bi menjal za drugo plato, vendar sem izbral vrnitev kupnine in so jo na koncu tudi vrnili. Je pa dobro da se svoje pravice v tem primeru naučiš na pamet, ali pa sprintas in jih citiras ko se z njimi pogovarjas.
Ce bodo se naprej zavračali, se zahvalis in odlozis.
Spises dopis, poves kaj si izbral (menjava, popravilo, vrnitev kupnine...), Navedes da imajo 8 dni za pisni odgovor, 9. Dan pisno obvestis trzni inspektorat.
Se bojim da bos hitro dobil klic iz trgovine Vsaj takrat pred leti je bil inspektorat na strani kupca. Pa ceprav pri meni potem ni posredoval, sem jih pa poklical.
Ampak je tudi GA spoznal, da znam prebrati zakon in jim ga citirati in so spoznali da ne bom popustil.