ibiza l. 2001 voznikova vrata

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ima kdo kakšno shemo ali postopek kako razdret voznikova vrata iz notranjosti? Očitno se je nekaj polomilo ali staknilo in se vrata več ne odprejo ne od zunaj ne od znotraj. Verjetno se da kako enostavno snet oblogo vrat, ker mehanik bi kar nekaj vlamljal pa ne vem še kaj
bonk.gif


No poleg tega je tukaj še problem s prtljažnikom, ki se že dolgo ne da odpret. Tole je verjetno bolje, da sam ne diram, razen če kdo ve kakšno enostavno rešitev.

Sicer je avto v večnem stanju pokvarjenosti in ga sploh več ne rihtam, samo je klinčev tehnični čez slab mesec in je treba vsaj za silo porihtat, da pride nekako čez. Opozorilno lučko za motor se izklopi kako?
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ja kater letnik pa je?
Pre pol leta sem reseval podobno zadevo na A5. Na treh servisih sem spraseval kako odpret. Noben ni imel pojma, en je rekel da imajo A4 z enakim problemom in ne morejo odpret,da zgleda druge ni kot unicit vrata ali pa polomit notranji zaklep.
Zadevo sem odprl brez skode, in glejga jhudica nekako so zvohali da sem odprl vrata in me klicejo na telefon ce jim lahko pridem pokazat
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Sem že v naslovu napisal l. 2001. Pa s tem nisem mislil injection 2000 kubikov
cool-1.gif


Kaj si pa zgruntal? Je blo polomljeno al se je samo kaj snelo? Sigurno se da nekako snet notranjo oblogo ne da bi vse polomil. Pri cliotu nisem mel težav, tle je pa zgleda večji kunšt.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ja kater letnik pa je?
Pre pol leta sem reseval podobno zadevo na A5. Na treh servisih sem spraseval kako odpret. Noben ni imel pojma, en je rekel da imajo A4 z enakim problemom in ne morejo odpret,da zgleda druge ni kot unicit vrata ali pa polomit notranji zaklep.
Zadevo sem odprl brez skode, in glejga jhudica nekako so zvohali da sem odprl vrata in me klicejo na telefon ce jim lahko pridem pokazat
hysterical-1.gif

ti kar pejd pa rec da za vsak avto ki ga odpres 100 eur. ce pa prodas foro, 4 ta vijolicne.

al pa naj kar sami stuhtajo. saj so profesionalci
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Fabii (4 vrata) se da narest tako, da odšraufaš zadnja vrata proč in nato odšraufaš ključavnico prednjih vrat.

Vprašanje, če bi meni to pomagalo. Ključavnica namreč normalno dela. Problem zgleda v kljuki oz. mehanizmu nekje tam.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Pri meni ni bilo nic okvarjeno in polomljeno ampak je bil avto brez stroma in zaklenjen z daljincem, na sovoznikovi strani pa ni kljucavnice da lahko z kljucem odlklenes vrata.
Zajebava te notranji zaklep ki se izrabi, to je klasika pri VAG
S katerega konca pa si?
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer je avto v večnem stanju pokvarjenosti in ga sploh več ne rihtam, samo je klinčev tehnični čez slab mesec in je treba vsaj za silo porihtat, da pride nekako čez. Opozorilno lučko za motor se izklopi kako?
smile-1.gif

Če bi kdaj peljal avto na servis bi ti tudi bolje služil. To kar se je tebi zgodilo je tipična posledica malomarnosti ... ker ni nihče namazal kjučavnic in haklcov na vratih so ti zarustali!
zmaga.gif


Glede na to da je pod ničlo (ali je avto v garaži?) zna bit da ti težavo reši odtajevanje!
evil.gif
Če je rja še prisotna pošpricaj stvari z WDjem. Drugače je pa že nekdo omenil, odpri zadnja vrata in bi moral imeti vpogled v mehanizem oz. v najslabšem primeru daj zadnja vrata dol in imaš dostop do mehanizma prednjih vrat.

Od znotraj gre obloga dol tako da jo potegneš (ne vem če se da pri zaprtih vratih), isto je v prtljažniku .. so samo haklci! Delaj na toplem ker drugače boš kaj polomil.

Za lučko motorne elektronike pa obstaja izolirtrak!
evil.gif
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Povedal ti bom za vrata šoferska. Imam skozi enak problem z odpiranjem le teh,torej ko zmrzuje zmrznejo vrata in jih ne moreš odpret. Na polotu se mi to skozi dogaja.
Lani je to trajalo kar nekaj časa,potem sem poiskal majstra da mi je vrata odprl,sicer nevem kako je to izvedel,ali je snel tapeto pri zaprtih vratih ali kako. V glavnem po njegovem je bil kriv mehanizem na vratih,torek komplet tam ko je tisti "haklc" ko vrata zaprejo,saj naj bi se plastika znucala. OK menjava tega mehanizma cena 150€
redface-1.gif

Letos enake težave tudi na vratih,na katerih je nov mehanizem
stupid-1.gif

Sem obupal in čakam,da bo topleje
evil.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pri meni ni bilo nic okvarjeno in polomljeno ampak je bil avto brez stroma in zaklenjen z daljincem, na sovoznikovi strani pa ni kljucavnice da lahko z kljucem odlklenes vrata.
Zajebava te notranji zaklep ki se izrabi, to je klasika pri VAG
S katerega konca pa si?

Super, vsaj približno vem v kateri smeri pričakovat problem. Sem pa iz Dolenjske (Trebnje), vsak dan v službi v LJ.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Avto je sicer redno servisiran kot je treba, plus precej pogosto še zaradi raznih okvar. Enostavno pa več ne rihtam stvari, ki niso nujne za vožnjo, ker drugače je strošek prevelik in sem enostavno obupal. Z zmrzovanjem je bilo veliko problemov, ampak tokrat ni zmrznjeno, ker tudi garaža ne pomaga.

Izolirtrak pa je prva ideja, ki mi je padla na pamet
cool-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Avto imas v LJ? V katerem koncu LJ.
Simptomi so naslednji? Zunanja kljuka gre v prazno in notranja enako?
Probaj naslednje: Odkleni vrata in potem na robu vrat pri kljucavnici vrata z dlanjo mocno potisni noter brez da drzis kljuko. Seveda z obcutkom da cesa ne zvijes. Ko bo skljocnilo noter naj bi se vrata odprla.
Lahko probas, meni je eno parim avtom to ze uspelo resit.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Fabii (4 vrata) se da narest tako, da odšraufaš zadnja vrata proč in nato odšraufaš ključavnico prednjih vrat.

Vprašanje, če bi meni to pomagalo. Ključavnica namreč normalno dela. Problem zgleda v kljuki oz. mehanizmu nekje tam.

To reši ravno ta problem, ne vem pa, če se tole da izvest pri Ibizi.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Avto imas v LJ? V katerem koncu LJ.
Simptomi so naslednji? Zunanja kljuka gre v prazno in notranja enako?
Probaj naslednje: Odkleni vrata in potem na robu vrat pri kljucavnici vrata z dlanjo mocno potisni noter brez da drzis kljuko. Seveda z obcutkom da cesa ne zvijes. Ko bo skljocnilo noter naj bi se vrata odprla.
Lahko probas, meni je eno parim avtom to ze uspelo resit.

Ibiza je žal doma parkirana, lahko pa kakšen drug dan gor z njo pridem, če ne bom uspel rešit težave (sem pa drugače zraven Leka na Verovškovi). Simptomi pa so točno takšni kot si povedal: zunanja in notranja kluka gresta obe v prazno.

Bom probal s tvojim nasvetom in sporočim kako je šlo. Hvala.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Da malo obudim temo. Avto je zdaj več ali manj zrihtan. Sem poskušal po navodilih maca77, pa mi ni šlo (vrata so bila prav čudno mehka). Sem ga peljal na uradni servis in vse so poštimali brez škode in ne za hud denar. Menda se je samo nekaj snelo. Pri motorju pa je šel menda samo nek senzor in ne lambda sonda, kot mi je trdil (bivši) serviser. Čez tehničnega smo tudi prišli, tako da smo za eno leto dobri
cheer.gif


Mimogrede kakšen obd2 kabel in softver rabim, da bo delalo na ibizi in cliotu? In kje je pri ibizi sploh konektor (pri cliotu vem kje je)? Še enkrat se nočem pustit nategnit majstru in se pol leta vozit s prižgano lučko za motor za čisto brezveze.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Mimogrede kakšen obd2 kabel in softver rabim, da bo delalo na ibizi in cliotu? In kje je pri ibizi sploh konektor (pri cliotu vem kje je)? Še enkrat se nočem pustit nategnit majstru in se pol leta vozit s prižgano lučko za motor za čisto brezveze.

Sicer je za izpis napak dovolj osnovni OBD2 kabel, če avto sploh podpira ta protokol (drugače pa vag-com, ki je specialen za VAG vozila). Konektor pa imaš tam kjer so varovalke, pri vozniku pod predalom pri nogah ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Kupi kar VAG-COM 409 na eBayu, itak so napol zastonj. Stvar podpira tudi OBD protokol, tako da ga boš lahko uporabljal (zelo omejeno seveda) tudi na novejših vozilih, ker tvoj Clio mislim da ne podpira OBD standarda. Za Renaulte pa poceni diagnostičnega interfacea ni.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tnx. Sem že sam ugotovil, da pri renaultu za laike diagnostika ni enostavna. Je pa konektor za priklop kabla na videz enak kot pri ostalih avtomobilih.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Konektor je identičen, ker gre za OBD konektor. Pri vozilih, ki podpirajo OBD standard je motorna diagnostika dokaj enostavna, tudi za laika ... vendar je samo preko tega protokola tudi hudo omejena. Ravno zato so profesionalni diagnostični testerji tako zelo dragi.