http://www.chiptunning.eu/

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.906
106
63
mb+ -20km
http://www.chiptunning.eu/

Pozna kdo? Je to sploh za kaj ali je stran vržen denar. Imam eno Vectro 120 KS diesel, pa bi mu malo privoščil.
pozdrav.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.830
113
Hja, običajno so teli blue-boxi (ali kako se že tem škatlicam reče), ki so "pisani na splošno" za določen tip motorja, slabši od custom chiptuninga računalnika točno tvojega avtomobila na točno tvojem avtu, je pa seveda zadeva zato občutno cenejša (100€ VS 300+€).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.658
113
Sej ze ce sam priklop boxa pogledas v navodilih ti je jasno da to ni to...

Blindiranje senzorja na CR sistemu...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.830
113
Sem dejanko pogledal ja...in to res tudi približno ni to to. Jaz osebno se s tem nebi igral in ogrožal motor ter turbino, dam raje 100+€ več in se mi zooptimizira moj ECU za točno moj motor, to je pa pol tisto pravo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Sem dejanko pogledal ja...in to res tudi približno ni to to. Jaz osebno se s tem nebi igral in ogrožal motor ter turbino, dam raje 100+€ več in se mi zooptimizira moj ECU za točno moj motor, to je pa pol tisto pravo.

Zakaj bi pa moral biti za vsak avto svoj ECU? Zakaj nebi mogel bit enak za en motor v določenem modelu?

(Ne pišem kot provokacijo, res me zanima.)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.830
113
No saj tukaj ni bilo mišljeno kot da ne sme biti tak univerzalen box oz. chip, fora je v tem, da noben motor ni popolnoma identičen kot drugi (kao enak motor v enakem modelu avtomobila) in je posledično seveda bolje, da zooptimiziraš svoj ECU za točno svoj motor kot pa vklapljaš nekaj "univerzalnega". To seveda ne pomeni, da univerzalni ni dober ali pa da ne deluje temveč samo, da je dejansko čipiranje za točno tvoj motor pač še rahlo boljša opcija (oz. slabša za denarnico)
wink-1.gif


@bero1 - np
pozdrav.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
No saj tukaj ni bilo mišljeno kot da ne sme biti tak univerzalen box oz. chip, fora je v tem, da noben motor ni popolnoma identičen kot drugi (kao enak motor v enakem modelu avtomobila) in je posledično seveda bolje, da zooptimiziraš svoj ECU za točno svoj motor kot pa vklapljaš nekaj "univerzalnega". To seveda ne pomeni, da univerzalni ni dober ali pa da ne deluje temveč samo, da je dejansko čipiranje za točno tvoj motor pač še rahlo boljša opcija (oz. slabša za denarnico)
wink-1.gif

V bistvu ni v tem problem. To o razlikah v identičnih motorjih je bolj ali manj bullshit, ko govorimo o chiptuningu stock avtomobilov.

Problem je v tem, da vse kar lahko box naredi je to, da spreminja vhodno/izhodne signale motornega računalnika. Pri chiptuningu (remappingu) pa gre za spreminjanje parametrov delovanja. Skratka, gre za veliko temeljitejši princip spreminjanja delovanja vbrizga. So pa boxi edina izbira za (novejše) avtomobile, pri katerih chiptuning zaradi takšnih in drugačnih razlogov ni mogoč. Govorim seveda o kvalitetnih boxih, ne o kombinaciji upor + zener dioda.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.658
113
@Crash 1) kaksn fora je to pri novejsih...?

2) kako ceepas novejse bmw pa merce k majo senzor navora...da ne zgubis garancije?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@Crash 1) kaksn fora je to pri novejsih...?

2) kako ceepas novejse bmw pa merce k majo senzor navora...da ne zgubis garancije?

1) Uporaba bolj kompliciranih komunikacijskih protokolov (to niti ni tak problem), predvsem pa uporaba kompleksnih algoritmov za tvorjenje kontrolne vsote (checksum) ... recimo RSA.

2) "Senzor navora" imajo vsi avtomobili, ker se navor da poračunat iz kotnega pospeška ... ta podatek se pa da izračunat iz podatkov o kotni hitrosti, katero dobimo preko senzorja glavne gredi. Sicer pa ne razumem vprašanja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.658
113
2) kolker sem razumel naprimer naj bi tovarniske nastavitve mele navor max 300Nm...ti avto ceepas in ima zato navor naprimer 350Nm...ko prvic presezes cez 300Nm se to zabelezi v racunalniku in ko to vidijo na servisu po priklopu ti garancija pade ker vejo da si s temceepal avto...???