Lani jo je kupil moj brat. Kupil jo je od zelo vestnega lastnika, ki je zaradi vožnje v dvoje nabavil novejšo (700ccm) in je praktično brez napak. Motorček je nezahteven in ni namenjen dirkanju. Vožnja je zelo udobna (tega sploh nisem vajen), zaradi povišanega in nastavljivega vizirja je vetra v telo in glavo zelo malo. Mašina je preizkušen V2 agregat, ki poganja tudi staro Transalp-ko, kakšnih strašnih problemov ni z njo, razen za moj okus je malo prešvoh, pri nizkih obratih pa včasih rada malo pocuka ali potrese. Ta model je še na uplinjače, poraba je majhna (cca 5 l/100km), mene osebno moti ročni čok (zaug) za zagon hladnega motorja. Originalno ima vgrajena stranska kovčka, v katera spraviš kar precej robe, ker sta v sredini povezana gredo noter tudi daljši predmeti. Zgornji kovček (top case) zna precej pokvariti lego motorja pri višjih hitrostih (to je prisotno pri vseh aftermarket kovčkih), in pri hitrostih nad 140 kmh krmilo zelo neprijetno niha, skratka zelo moteče, sploh za začetnika. Realna končna hitrost je okoli 160 kmh, če pa imaš rahel spust ali zavetrje, se znaš približati tudi 180 kmh, ampak kot si že rekel, to ni point tega motorja. Ko smo šli na avstrijsko Golico je že kot začetnik prišel do roba zadnje gume, tako da vožnja z Deauvillko ni kakšen zahteven bavbav. Všeč so mi tudi predali ob armaturi, v katere lahko spraviš dokumente, denarnico, GSM,..., seveda se predala zakleneta. Na daleč (sploh od zadaj) spominja na kakšnega potovalnega BMW-ja, je pa to motor, s katerega po celodnevni vožnji stopiš relativno spočit.