Homologacija na manjšo nosilnost.

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Ojla,

imam kombija (reg. kot tovorno vozilo, za 5 oseb), lastna teža po papirjih 1900kg, skupna dovoljena 2940, torej nosilnost 1040kg.

Rad bi ga homologiral, da ima nosilnost samo 990kg (manjša registracija). Dodatno sem na avto dal vgraditi (homologirano) vlečno napravo (teža cca 20kg), ki bi jo ob isti priliki tudi vpisal v kartonček.. Torej mi manjka še kakih 30kg.

Je možno, da v avto uturim še nekaj dodatne neevidentirane teže (npr. kos svinca pod zic), da dosežem težo 1950kg, ko bojo vagali avto? Ali moram vse dodatne kilograme upravičiti (npr. vlečna naprava 20kg, prtljažnik xx kg, .....) ?

Verjetno je to najbolje narediti na LPP?
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
in zakaj ne?


Skupna dovoljena teža, katero predpiše proizvajalec, ostane ista. Spremeni se lastna teža (povečana zaradi kljuke itd.). V skrajnem primeru kupim še 30kg rostfreia (homologirane prage ali kaj podobnega), da dosežem težo 1950 kg (orig. po podatkih 1900)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
Ne vem kako bi to homologiral. Pri prikolicah so glede tež na LPP-ju nekaj let zelo komplicirali, potem so pa rekli dost in se ni dalo več mutit. To je blo do nekako 5 let nazaj. Kako je zdaj točno pa ne vem, v glavnem je bla politika taka da ko je stvar enkrat homologirana se naj nebi dalo več mutit (mutit v tem smislu da je nekdo kupil prikolo s 1600 skupne, ugotovil da rabi izpit če hoče to s terencem vozit in potem hotel naknadno zniževat že homologirano največjo skupno težo prikolice).

Ti bi to homologiral kot predelavo al kako?
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Po moji kmečki logiki je takole:

- skupna dovoljena masa 2940, lastna masa 1900, nosilnost 1040kg

- na avto sem dogradil opremo (vlečno napravo, npr. bočne pragove, ali kaj drugega, seveda homologiranega), in s tem povečal lastno težo avta. Ker v konstrukcijo nisem posegal, da bi recimo jačal podvozje je skupna dovoljena teža še vedno enaka, torej se zmanjša nosilnost avta.

Zdaj pa edino stvar, ki mi ni jasna: ali damo samo avto na vago, ga stehtamo in zapišemo v hom. kartonček novo lastno težo in novo nosilnost oz. ali moram s papirji dokazovat, da je dograjena oprema (npr. kljuka itd.) težka xx kg, za katero se potem poveča lastna teža?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Najboljše da vprašaš na LPP ali RTI
Nekoč se ni dalo naredit nič (razen da si šel v predelavo, pol pa je bilo hudo zakomplicirano), samo vem da je glede tega prišlo do nekih sprememb.
Zakaj mutit? Saj če ne greš v večjo težo nič ne mutiš. še posebej v tem primeru da samo zmanjšaš nosilnost
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
Mogoče je za tovorna kakšen poseben postopek glede teže, čeprav močno dvomim, sigurno pa ne bodo šli v postopku vpisovanja kljuke (bullbarov,....) popravljat in preverjat še težo vozila. Ni šans, ker se pregleduje samo vgrajen del. Extra homologirat neko lastno predelavo samo zaradi teže...ne vem no...pomoje je enostavnejše in cenejše če zamenjaš kombi.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
ma ne, avta ne bom menjal. nosilnost bi rad zmanjšal, ker je dosti cenejša registracija.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Zakaj jim ne bi rekel, da je to ze narejeno, da je v resnici nosilnost torej 990 in da bi rad vse to homologiral in da te zanima kako gre postopek. Nic o tem da to se ni narejeno, da ti razmisljas o tem ali kaj podobnega ... Ce kaj vprasajo glede nosilnosti, pa odkrito poves da gre za to, da zdaj vozilo pride v nizji razred in da seveda ne bos placeval necesa, cesar nimas. Morda bo uspelo ?
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
sem bil danes na vagi - avto ima 2000kg, s tem, da nima montirane kovinske predelne stene, ki je težka cca 20kg. Klical sem tudi eno podjetje, ki prodaja in montira dodatno opremo za avtomobile. Rekli so, da greš z avtom na homologacijo, kjer ga zvagajo in vpišejo novo lastno težo v kartonček. Nosilnost se potem spremeni - zmanjša.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Upam, da ti bo uspelo
smile-1.gif
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Evo, zjutraj prišel na LPP, so pogledali vlečno kljuko, pol me je pa majster še na vago djal, plačal sem 82 eur in čakam da mi pošljejo hom. kartonček. Nova nosilnost 840 kg, saj je avto vagal 2100 kg (imel sem poln tank).
 
Nazadnje urejeno:

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
353
83
tam ko se terc po tori rola
Lahko ga pa enostavno zavaruješ za manjšo nosilnost. Tehničnega in cestnino normalno, zavarovanje za ...tudi 500 kg, če hočeš. Tko je kolega naredil na Mazdi -zavaroval samo za 500 kg nosilnosti. Pick-up zadeva neka.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
V končni fazi se lahko greš tudi tega, da ga zavaruješ kot osebno vozilo ali pa še boljše kot delovno vozilo. Na registraciji gre vse skozi, drugo pa je ko se potem nekaj zgodi, takrat zavarovalnica prvo pregleda ali je zavarovanje pravilno sklenjeno.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.809
129
63
Citat:
Uporabnik damo pravi:
ma ne, avta ne bom menjal. nosilnost bi rad zmanjšal, ker je dosti cenejša registracija.

Ima kdo lestvico zavarovanja kombija glede na nosilnost?
Včasih je bilo do 1000 Kg in nad 1000 Kg, cestnina je itak do 4.500 Kg za vse enaka.