Hofer ni fer-ali o tem kako dobiti kupnino nazaj

1133

Zelenc'
7. apr 2010
3
0
1
Navkljub vsem blišču in ugodnih ponudbah,s katerimi se Hofer tako širokousti,vam zdaj iz prve roke povem, da nikar ne nasedajte tej predstavi,ker v primeru,da kupite tehnični predmet v vsakem primeru potegnete kratko...23.09.08 sem v njihovi poslovalnici kupila prenosni računalnik znamke MEDION AKOYA E5010(po njihovih zagotovilih zelo napredna in kvalitetna firma)in seveda dobila 3 letno garancijo.Zame,kot čisto začetnico čisto dovolj.V začetku letošnjega leta,se je računalnik začel pregrevati in izklapljati,zato sem se odločila,da ga dam na popravilo in uveljavim garancijo_Odnesla sem ga v najbližjo poslovalnico,ga
oddala,s prodajalko sva napisali zapisnik.in zame je bila zadeva zaključena...samo še počakam na dostavo in bo vse lepo in prav.POMOTA!!!!!!!!Zapisnik ima datum 12.02.2010,danes 07.04.2010 pa si me še vedno podajajo sem in tja,kot kakšno žogico,odgovornosti,pa ne prevzame nihče...No pa pojdimo od začetka....

ko se je 45 dnevni rok bližal h koncu in se mi je zdelo že malo smešno,da računalnika še vedno ni,sem se 17.03.oglasila v poslovalnici kjer sem ga oddala in odgovornega prosila,če lahko preveri kako vse skupaj kaže...pa mi je gospod odgovoril,da še ni 45 dni,da naj še le počakam kak dan,da se bo že uredilo in me na prav prefinjen način odslovil..dobro,ker datum res še ni pretekel sem se pač sprijaznila z odgovorom in šla.zdaj pa prihaja zanimivi del...19.03 me pokliče gospa iz hoferja v Mariboru in me prijazno povpraša kako sem zadovoljna z popravljenim računalnikom... pa sem ji lepo razložila,da ga sploh še nimam...kakšno presenečenje..obljubila je,da bo zadevo preverila in me obvestila...in res,dva dni kasneje me pokliče in pove,da je bila dostava 6.3.ampak ni bila mogoča,ker ta naslov ne obstaja...torej,ji še enkrat povem naslov in seveda spet zagotovila,da bo zadevo preverila...seveda potem ni več poklicala(takšna preverjanja res vzamejo ogromno časa),zato sem se jaz 26.3 zopet oglasila v poslovalnici in zgodba bi se kmalu ponovila,če ne bi vztrajala naj preveri kje je moj računalnik..po nekaj minutah,je gospod prišel iz pisarne in mi zagotovil,da me bodo obvestili.In spet se ni zgodilo nič..28.3.pa je poteklo 45 dni.In kaj se zgodi???Nič!!!!29.3.sem se odločila,da imam tega počasi dovolj in naj priznajo,da so ga založili,kar pa seveda kategorično zanikajo in še v isti sapi dodajajo,da oni niso nič krivi ali kaj odgovorni,ker so samo prodajalci.Dali so mi telefonsko številko od medionovega predstavništva v Sloveniji in jaz sem seveda poklicala.Gospa mi je prav prijazno dopovedovala,da se opravičujejo,vendar jih je zavedel moj priimek,ki je tako lepo nemški,da sploh niso preverjali naslova ampak so fantje kar določili,da sem iz Avstrije..Torej,je računalnik skoraj mesec dni potoval po vsej evropi..preden so ugotovili,da sem v Sloveniji...in v tem sploh ni videla kaj slabega...seveda se je še pošalila,da je malo potoval po Evropi,zdaj pa bo končno prispel k meni..jaz naivica pa še kar verjela...ker mi je pač obljubila,da bo v dveh dneh vse uredila..gospa me je res poklicala,povedala pa samo to,da je računalnik na Bavarskem in ga bodo zdaj končno pripravili za Slovenijo...malo so mi že odpovedovali živci sploh po tem,ko sem začela malo premišljevati,da so ga skoraj mesec dni prevažali in prelagali,pa verjetno tudi niso bili ravno nežni..kaj vse bo z njim narobe šele zdaj...in sem se odločila,da ga nočem več in naj mi vrnejo kupnino....In Hofer,ki je tako fer,mi je noče izplačati,čeprav smo že 10dni,čez zakonsko predpisani rok o vračilu iz popravila...in zakaj ne???zato,ker ne dovoli medion,ker je paket še vedno na poti in lahko jaz vzamem računalnik,pa še kupnino poberem...res zanimivo...medion pa tudi ni nič kriv,ker je vse skupaj zakuhala dostava,ker niso peljali na pravi naslov...kolikor je meni jasno,dostava ne piše naslovov ampak odpelje kamor je napisano...ali kako????in se vrtimo v krogu,kjer me počasi,že prepričujejo,da sem kriva sama,ker nimam slovenskega priimka ali pa ker jih nisem direktno obvestila,da ga bom dala na servis..in seveda klicala na svoje stroške v Avstrijo..in konec koncev sem si sama kriva tudi zato,ker sem ga sploh kupila v Hoferju...včeraj so me iz hoferja obvestili,da kupnine ne bo do konca praznikov(jih je konec,pa še vedno nič)...sem poklicala na njihovo številko v Ljubljano...in kaj se zgodi???naj vam povem,da sem porabila eno uro,da se je končno javila gospa in mi povedala,da je gospa iz oddelka za reklamacije na kosilu,naj poskusim čez pol ure...poskušala sem več kot dve uri,pa se ni nihče več javil...minute pa tečejo,ker imajo narejeno tako,da dvakrat pozvoni,potem pa začnejo teči minute...res me zanima ali je kaj takšnega sploh dovoljeno,saj ta edina trgovina,ki je tako fer ogromno zasluži kar na tej številki,kdor ne verjame,naj poskusi srečo in pozorno spremlja sekunde,ki ti jih vzamejo..telefon še vedno zvoni,čas pa teče...definitivno bom preverila ali je kaj takšnega sploh dovoljeno...018346600...pokličite in se prepričajte...Poklicala sem tudi na medion(seveda na moje stroške)in gospa mi je razložila,da bom absolutno dobila denar po 45 dneh(čeprav je danes 51)in sicer,mi ga bodo nakazali na tekoči račun(s tem pa se ne strinjam,ker sem ga tudi jaz plačala z denarjem in ne preko trajnika..in si samo kupujejo čas in čisto nič drugega),takoj ko bom na vrsti na reklamacijah...ma,pa prosim vas...kot zanimivost še natrosi,da je računalnik 1.4 ob 14:38 uri zapusil Maribor in mi ga bodo dostavili v roku parih ur.Naj povem,da sem doma iz Velenja,pa dostavi,še vedno ni uspelo priti na moj naslov.in da naj ga kar lepo prevzamem in ga takoj nesem nazaj v trgovino,da mi bodo izplačali denar.Končno sem se odločila,da bom to svinjarijo,ki se dogaja..in za katero ni nihče nič kriv,predstavila tudi tukaj..njim je pač vseeno,če sem jaz brez računalnika,za katerega sem plačala,niti jih ne gane zdaj,ko prosim naj mi vrnejo moj denar,ker so očitno vsi nedotakljivi..jaz pa sem konec koncev ostala brez računalnika in brez denarja...to je zame navadna kraja in sprenevedanje!!!Zato ljudje,če se imate vsaj malo radi,NIKAR V Hofer po Medion računalnike!!
Prosim,če mi razložite,kdo je odgovoren za nastalo situacijo.Ali Hofer,ki te izdelke prodaja ali medion,ki jih izdeluje?Meni ni več jasno...
Kako bi v takem primeru odreagirali vi??'Odločila sem se,da bom zadevo prijavila ustreznim organom in tudi zahtevala odškodnino,ker se enostavno ne strinjam s takšnim načinom manipuliranja...vsekakor jim bom predložila tudi račune za telefon,ker imam dovolj te njihove arogance...

To,da sem blazno naivna že vem..ali sem mogoče tudi preobčutljiva?
confused-1.gif
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Če ti slučajno uspe dobiti denar nazaj, ti iskreno priporočam, da ga nameniš v tečaj pravopisa in oblikovanja besedila.
bonk.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Prijava na tržni inšpektorat bi morala urediti zadeve. Pisno in brez čustvenih izlivov, zgolj dejstva podkrepljena z dokazi.
Go girl.
cheer.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Wall of text ...

Vljudno zahtevaj denar nazaj, brez pregovarjanja in brez tako dolgih crev, kot so tale. Kot so drugi napisali: izkljucno s povratnico, drugace se takih zadev ne ureja (sploh ne po telefonu).
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.349
6.146
113
Lahko pa pogledaš še s pozitivne strani:

- računalnik si dobila po ugodni ceni
- eno leto in par mesecev je deloval brezhibno
- garancijo ima tri leta, običajno je dve leti
- Hofer ima očitno poservisno podporo - mene še nikoli nihče ni klical, kako sem bil zadovoljen s kakšnim servisom
- če boš dejansko dobila nazaj kupnino, bo to precej več, kot je računalnik vreden sedaj
- kakšna je zate razlika med nakazilom na tekoči račun in gotovino?
- zaradi te težave si postala uporabnica Alter.si in boš lahko klepetala z nami tudi o drugih temah

Sprašuješ, kdo je odgovoren? Jaz mislim, da predvsem proizvajalec, torej Medion. Kolikor razumem stvari so oni tisti, ki imajo računalnik na servisu in bodo vrnili denar. Hofer je samo posrednik, ki se na svoje stroške in dobro voljo ukvarja s teboj.
 

B81

22. jul 2007
36.944
10.505
113
Računanik je šel v Avstrijo. To se ne sme v trgovino nosit, ampak tja, kjer je predstavništvo tistega, ki da garancijo, torej medion slovenija.

Ti kar napiši priporočeno, kot so ti dejali, da zahtevaš kupnino, ne vzemi računalnika. V tem letu je izgubil tretjino svoje cene in zdaj lahko s tem denarjem kupiš boljšega.

Pa povej, v kerem hoferju v Mariboru je to bilo, prijatelj dela tam kot namestnik posl....
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.103
3.158
113
Ja naivčina zahtevaj denar nazaj če ne pa na tržno inšpekcijo ponavadi jih to hitro strezni
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Sprašuješ, kdo je odgovoren? Jaz mislim, da predvsem proizvajalec, torej Medion. Kolikor razumem stvari so oni tisti, ki imajo računalnik na servisu in bodo vrnili denar. Hofer je samo posrednik, ki se na svoje stroške in dobro voljo ukvarja s teboj.
Hofer je v roke dobil kup evrov. Nobene dobre volje ni.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Sprašuješ, kdo je odgovoren? Jaz mislim, da predvsem proizvajalec, torej Medion. Kolikor razumem stvari so oni tisti, ki imajo računalnik na servisu in bodo vrnili denar. Hofer je samo posrednik, ki se na svoje stroške in dobro voljo ukvarja s teboj.

V knjižici z navodili in servisi je sicer naveden samo servis v Mariboru in kot uvoznik ter distributer Hofer Slovenija.
 

grajbos

Fizikalc
23. mar 2009
2.098
0
36
Jaz nikoli nisem želel kupiti nobene tehnične stvari v diskontih a'la Hofer, Lidl, Eurospin ipd., in jih tudi v prihodnje ne bom... Grem rajši v BigBang, ComTron, Rolan, GA, Drolc ipd., ker tam vsaj pri meni in meni poznanih do sedaj še ni bilo nekih težav z garancijo, s popravili, dostavo ipd.
Nekako mi ne dišijo tehnične stvari eksotičnih znamk neznanega porekla... Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni in cenene tehnične stvari.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik grajbos pravi:
Jaz nikoli nisem želel kupiti nobene tehnične stvari v diskontih a'la Hofer, Lidl, Eurospin ipd., in jih tudi v prihodnje ne bom... Grem rajši v BigBang, ComTron, Rolan, GA, Drolc ipd., ker tam vsaj pri meni in meni poznanih do sedaj še ni bilo nekih težav z garancijo, s popravili, dostavo ipd.
Nekako mi ne dišijo tehnične stvari eksotičnih znamk neznanega porekla... Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni in cenene tehnične stvari.

O neproblemih z garancijo pri bigbangu si lahko na tem forumu tudi prebereš
bonk.gif



Dejstvo je, da večina ljudi z garancijami pri hoferju nima težav. Se pa tako kot vedno nekje najde nekdo, ki bo težave imel.

Še bolj pa je zanimivo, da je tale neznanec z enim sporočilom ravno ta forum najdu za pizdakanje :D
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Jaz imam pa povsem drugacno izkusnjo z Medionovim servisom in istim racunalnikom.

Laptop kupljen v Hoverju se je pokvaril v tujini. Poklicem Medionov servisni center in si me sicer nekaj casa podajajo in pravijo, da naj bi nesel nazaj v trgovino. Ko sem jim pa povedal, da sem kupil laptop v EU in da uveljavljam EU garancijo pa ni bilo problema.

Pobrali so moje podatke, po e-mailu so mi poslali pdf z njihovim naslovom in placano postnino. Laptop sem dal v skatlo, tisti pdf nalimal gor nesel na posto, nic placal in cez tri tedne dobil po posti racunalnik popravljen nazaj.

P
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Točno tako, vsepovsod lahko nastanejo problemi z garancijo. Takšen na novo registriran uporabnik mi pa malo vleče na konkurenco, ni pa nujno
grims-1.gif

Dejstvo je, da imajo pri nas računalniške trgovine kar neki upada prodaje, zaradi te živilske trgovine, ki poleg kruha še računalnike prodaja. Sam imam tudi samo dobre izkušnje z uveljavljanjem garancije, podobno tudi moji znanci.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ajoj bigbang, jaz sem imel toliko problemov z njimi in njihovimi garancijami...

Najbolje je v merkator tehniki, kjer so mi BREZ RAČUNA vzeli prenosni dvd player, našli 1 leto (kakšne 3 tedne pred iztekom garancije) nazaj kdaj sem kupil player, natisnili nekakšno potrdilo, ga poslali na servis, čez 14 dni sem pa dobil NOV PLAYER ker mi niso mogli garantirati da se napaka nebo ponovila. Res da je bil samo 140 eur (v primerjavi z prenostnikom poceni) ampak vseeno.

Svaka jim čast, res.

V BIGBANGU sem kupil TV, imel sem ga na popravilu ker ni TTX delal, dobil nazaj pokvarjen TV (sploh ni več delal) in zraven sliko nekega skurjenega vezja in zraven sporočilo da tega garancija ne krije, in da je slikano zato da jih nemorem tožiti. Svašta. Avtoradio imel 4x na servisu, potem je pa potekla garancija sem ga samo v smeti vrgel. DVD player crknil 1 mesec po izteku garancije, niso hoteli sploh slišati o kakšni garanciji ali pa vsaj cenejšem popravilu... katastrofa uglavnem.

Torej, kupujem samo v merkator tehniki če je možno !!! Merkur me pa odbija že z odnosom prodajalcev in pa vrstami na blagajni.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Po Zakonu o varstvu potrošnikov lahko komot neseš v trgovino reklamirat. Prodajalec ti je še dolžen sestaviti reklamacijski zapisnik, ti pa začneš šteti dneve. Ko preteče 45 dni, greš v trgovino po reklamirano zadevo ali pa vrnjeno kupnino. Če ne dobiš nič od tega, si 46ti dan ob osmih zjutraj pri tržnem inšpektorju v pisarni.
 

grajbos

Fizikalc
23. mar 2009
2.098
0
36
Nisem rekel, da je BigBang idealen glede reklamacij (čeprav še nisem imel nikakršnih težav z njimi) in garancije, ampak sem želel povedat to, da nikoli nisem in nikoli ne bom kupoval tehnike a'la Medion, Silvercrest in podoben šit, ki se prodaja samo in izključno v diskontih.... Rajši dam tistih (mogoče nekaj) 100eur zraven, pa si kupim Toshibo, IBM, HP, Dell, Sony, ipd., kot pa tole. Mogoče sem krivičen, ampak diskont je diskont....

In jaz rajši aparat (TV, comp ipd) peljem direktno na pooblaščen servis, ne pa v trgovino...
 

1133

Zelenc'
7. apr 2010
3
0
1
Iz katerega Hoferja v Mariboru je klicala,ti ne znam povedati,vem samo to,da je bila gospa področna za velenjski konec.
Danes pa mi je gospa iz Urada za varstvo potrošnikov razložila,da mi mora kupnino izplačati Hofer,ker sem izdelek kupila pri njih in ne pri proizvajalcu.
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
Moja izkušnja z uveljavljanjem garancije Medion računalnika ni bila slaba. Sem ga nesel sicer najprej v poslovalnico, tam so mi rekli da ga sicer lahko vzamejo, da bo pa hitreje šlo če kontaktiram direktno servisno službo mediona. Tako sem tudi naredil, računalnik so prevzeli in čez dobra 2 tedna je prišel - delujoč -nazaj. Očitno pa moja izkušnja ni nujno pravilo.
Če bi se meni zgodilo kaj podobnega, vsekakor ne bi ure telefonaril okrog in pi...z..il. Najprej bi pisno komuniciral s Hoferjem in (po potrebi) z inšpektoratom. Iz lastnih izkušenj vem da se pisno prejeta reklamacija načeloma bolj resno obravnava kot pa nek telefonski klic.