Hladen težko vžge

ringalori

Zelenc'
20. sep 2007
4
0
1
Avto je Chrysler Voyager 2.5i, letnik 1995 - enotočkovni vbrizg.

Ko je hladen potrebuje cca. 4 sekunde verglanja predno vžge in včasih tudi takoj ugasne. Pri ponovnem verglanju vžge takoj. Tudi, če ga sam ugasnem in ponovno probam, takoj vžge. Prav tako tudi ko je vozilo toplo ali po par urah.
Je pa še to, da ko recimo dodam plin do konca, je kot bi ga malo dušilo, ko pa pedal spuščam pri 3/4 plina malo bolj potegne za par trenutkov.
Menjane so svečke, filter goriva in zraka.

Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
jaz en malček sumim kako poroznost na sistemu dotoka goriva (torej nekje pride zraven zrak in bencin odteče nazaj v rezervoar)...zato traja nekaj časa da 'pozavga' bencin (sploh če v naslednjem štartu dela vse ok - torej takrat že ima bencin).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
snel si mi z jezika
tongue-1.gif
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
pri moji vectri se to tut dogaja.muči se da prižge.apmpak se to zgodi enkrat na 3-4 mesca.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.323
151
63
Citat:
Uporabnik ringalori pravi:
Avto je Chrysler Voyager 2.5i, letnik 1995 - enotočkovni vbrizg.

Ko je hladen potrebuje cca. 4 sekunde verglanja predno vžge in včasih tudi takoj ugasne. Pri ponovnem verglanju vžge takoj. Tudi, če ga sam ugasnem in ponovno probam, takoj vžge. Prav tako tudi ko je vozilo toplo ali po par urah.
Je pa še to, da ko recimo dodam plin do konca, je kot bi ga malo dušilo, ko pa pedal spuščam pri 3/4 plina malo bolj potegne za par trenutkov.
Menjane so svečke, filter goriva in zraka.

Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo?

Jaz je niti nimam oziroma pri mojem golf-u V 2.0TDI se je dogajalo podobno in je bil problem v zaganjalniku
wink-1.gif
. Baje je imel 15% premalo zagonskih vrtljajev (?!) in ni dovolj hitro zavrtel vsega skupaj. Sedaj so na servisu to zamenjali in že nekaj dni vžiga bp. Pa še v garancijo so ga dali, za kar se jim najlepše zahvaljujem.

Jernej