Hill holder na spusti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
Se je komu že zgodil da hill holder pri speljevanju ni spustil?
Kasneje je sicer spustil, ampak.....
Ali je to samo znacilnost turških Fordov?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Jah...tko kot lahko zarostajo vodila pri bremzah...lahko zarosta tud mehanizen...

Podret...spucat...namazat...

Upam da ni potreben kak laptop prek OBD2 za to :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Tukaj pride bolj ustrezna mast do izraza...

...tako se pač govori v ZokiLandu...drugač ne gre nje... :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.124
113
Kaj pomeni da ne spusti? Ker ti ESP hilholderji enostavno samo držijo zavoro na predhodni jakosti če vozilo stoji in si jo prej dovolj časa držal. Popustijo sami po sekundi ali dveh ali pa ob pritisku na plin (ja na plin). Če si navajen speljevat samo s sklopko je problem ker enostavno ne popusti dovolj hitro in potem ali crkne ali pa se napne in cukne ko končno popusti.

Zraven tega daš še S&S s svojimi primitivnimi hibami in se včasih počutiš v sodobnem vozilu kot idiot. Recimo hočeš obrnit avto na nekem dovozu in se vmes 3x sam od sebe ugasne, 3x moraš pa gas pritiskat ko nor da popusti hill holder .. vsi v soseski se pa čudijo kretenu za volanom!:D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Lahko maš pa samo znucane zadnje ploščice in posledično batke v skrajni legi...hillholderji bolj nucajo zadnje pakne ker orej primejo...kasneje spustijo...

Je kolega ravno 3dni nazaj rihtal identičen problem na passatu 2011...

Tam moraš bremze na koncu še "aktivirat" prek OBD2 (LoL) ko nazaj sestaviš :) Se pa batek šravfa v čeljust...pač ta mehanizem tud treba spucat podret namazat...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Lahko maš pa samo znucane zadnje ploščice in posledično batke v skrajni legi...hillholderji bolj nucajo zadnje pakne ker orej primejo...kasneje spustijo...

Je kolega ravno 3dni nazaj rihtal identičen problem na passatu 2011...

Tam moraš bremze na koncu še "aktivirat" prek OBD2 (LoL) ko nazaj sestaviš :) Se pa batek šravfa v čeljust...pač ta mehanizem tud treba spucat podret namazat...
v bistvu pri passatu imaš odpiranje (se generira napaka v ECU), zapiranje, nastavljanje(se nastavi in pobriše napaka)
sem že imel primer ko je bilo toliko robu da je motorček preko toka zaznal, daploščice ne nalegajo na rob in ni naredil nastavitve ter napaka je ostala aktivna

to nastavljanje je ključnega pomena, saj ecu preko toka na motorčku "ve" koliko je potrebno pritiska - beri: bistveno pri hillhold funkciji
nekateri menjajo brez nastavitve tako da odvijejo zadevo ročno, potem pa ECU "misli" da je malo ploščice (v bistvu pa je nova) in zašteka ročna (ne spusti dovolj, ko jo ugasneš)
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.263
153
63
Kaj se zgodi z to el. ročno če stisneš knof pr večji hitrosti. Pr 30 na uro vem da cuka (ABS) in trese cel avto... Je to dolgoročno škodljivo al ne. Pozimi obračanje s tako ročno vrjetno nea gre ali?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
zavira kot z ABS
v bistvu ob odpovedi zavor preko pedala se z elektricno se vedno lahko ustaviš

nekateri avti športni imajo geofencing preko el. ročne
za obračanje pozimi imam 4x4
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Sicer mam mal starejsga Forda (2011), pa me je tudi zacela zahebavat elektronska rocna. Ne spusti avtomatsko ampak moras drzat zavoro in rocno spustit na roke. Kar je zoprno ravno takrat, ko jo najbolj rabis.

Priklop na racunalnik ni pokazal nic pametnega.

Potem pa se ena za stromarje, ko zaklenem avto, se zadnja desna vrata ne zaklenejo. Ko ponovno stisnem daljinca se zaklenejo OK.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
In potem spusti kot zgoraj opisano ko stisnes pedal?

Lucka za zavorno se ni poblinkala, tudi v napakah nicesar ne omenja, bom pa ju3 preveril zavorno.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Jp, spelješ in ostane blokirana - kolesa se vlečejo - nožna bremza in na roke sprostit. Je pa pri meni pred tem pokazalo "hand brake fault", lučka za zavore pa tudi še ne sveti. Dolil tekočino in je vse OK.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
Pri meni ni bilo nobenih lučk, tudi takrat ne, ko sem par metrov vlekel zabremzano.
Ko sem ponovno ustavil pred rdečo lučjo, sem potem ob zeleni lahko normalno speljal.
Nekaj ga mora zmesti.

ročna je na zajlo kot predvidevam ( štil med sedeži)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.626
4.355
113
Ford servis te že pričakuje.

No ostajam na vw Transporterju mogoče po novem 2,0 Tsi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Meni na C5 zablokira ročna ko je premalo zavorne tekočine!!!
SUPER!

Ali imaš ploščice proti koncu (batki bolj vn rinejo)
Ali pa ti nekje pušča

MIN-MAX razlika kaže tudi na obrabljenost ploščic med drugim ;) Sedaj si ta "fičr" resetiral in ne boš vedel kdaj je potrebna menjava dokler ne bo zaružilo....