Gumijasti skoznik za kable

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Kako se reče temu gumijastem skozniku v angleščini. Poiskal bi na netu originano sliki, da bi videl gabaritne mere.
Avto je Honda Jazz 1,2. ..2014.
Slika iz motornega prostora..

zwd-Guma-1.jpg


Skozi bi potegnil dodatni kabel in je zadeva precej nedostopna za roke.

Pogled pod armaturo..

a46-IMG-69.jpg
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
S tršo žico predri to mebrano, zadaj imaš že privezan kabel..na drugi strani potegneš žico s kablom ven in to je to. N rabiš nič kupovat če s tem ni nič narobe.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
S tršo žico predri to mebrano, zadaj imaš že privezan kabel..na drugi strani potegneš žico s kablom ven in to je to. N rabiš nič kupovat če s tem ni nič narobe.

467716-post_slo.gif


Jaz sem tako naredil, ko sem prestavljal akumulator iz motornega v prtljažni prostor in se je povsem ok izšlo. Pa sploh ni šlo za kak manjši kabelček ampak kot že povedano za kabel za accu.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Pod številko na skozniku gogle nič ne najde. Po nazivih tudi bolj slabo. Kako ste zgoraj napisali bom z žico prebil skoznik med kabli in med pločevino, ter napeljal zvezani kabel. Težava je da z roko iz motornega prostora ne morem do skoznika. Za okrog motorja je roka še prekratka za deset centimetrov. Bom uporabil podaljšek..
Znotraj v kabini pod armaturo z roko segnem do skoznika, vendar istočasno ne morem glavo tiščati zraven. Za oboje istočasno bi moral par tednov trenirati jogo
hysterical-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
zato pa imej trši drat, ki bo stal sam, z njim narediš luknjo in imaš pol metra podaljška (z motorne strani ne bo panike od znotraj pa tudi ne - ker boš moral samo zatipat ter povleči).

Taka prebadanja in vlačenja so bila klasika pred leti ko si je vsak vlekel muzko (napajanje) proti akumulatorju.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Je tudi ena od možnosti uporabiti kakšno prosto linijo, ki je napeljana od motorja v kabino, vendar ni uporabljena, zaradi določenega paketa opreme.
Pri motorju je nekaj prostih konektorjev, kakor tudi pri varovalkah v kabini. Načrt povezave imam samo za celotne luči, za ostalo pa ne.
Tako je bolj enostaven preboj gumi skoznika.
grims-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Sedaj moram prevezati kabel za delovanje dnevnih luči na rele pri varovalkah in mogoče kdo slučajno, khm..res slučajno... znal povedati, kateri rele na tej sliki bi bil za sprednje luči.
Na netu samo najdem za starejše Jazze do 2008, letnika. Moj pa je 2008+.Evo slike..

fz-Rele-2.jpg


Na načrtu je obkroženi rele..

2i1-Rele-1.jpg


Če slučajno ni Alter stručnjaka, bom moral sam ugotoviti po sistemu izločanja
grims-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Seznam varovalk je v navodilu za uporabo in so oštevilčene brez relejev.
V razpredelnici je razlaga za varovalke, vendar tudi brez relejev.

 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.337
9.572
113
EU
Ehm...tisti prvi načrt ni tapravi. Pravi načrt je z dvema relejime za luč. Evo slika.
Sedaj vprašanje za kakšnega stručkota za elektroniko..khm..ki zna brati japonske načrte
evil.gif


186-Circui.jpg


Levi relej za zasenčene luči (obkrožen zeleno) je zvezan na obvolansko ročico na desni strani označeno z rdečimi puščicami.

Vprašanje. Kam je zvezan kontakt obvolanske ročice zasenčenih luči na desni strani označen z zeleno puščico?. Tisti znak spodaj mi ni jasen, ker se ne ponavlja nikjer na načrtu.
sprasujem se.gif



Link do bolj podrobnega načrta: http://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/000000000001663.html