Gume različnih hitrostnih indexov in nosilnosti

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Je v praksi lahko kaj narobe, če imaš na isti osi enaki gumi ampak različnih hitrostnih indexov in nosilnosti?

Na eni bi bila 91T, na drugi 95H.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Pomojem je problem v nosilnosti. Guma z višjo številko ima bolj trd bok gume in zato se manj posede.

lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.132
113
Citat:

... vse 4 pnevmatike morajo biti enake po velikosti, vrsti in zgradbi;
na isti osi pa morajo biti pnevmatike tudi istega proizvajalca, profila, hitrostnega razreda in nosilnosti
zimske pnevmatike so lahko nižjega hitrostnega razreda (največ za dva razreda) kot ga zahteva konstrukcijsko določena hitrost.

Avto na avtovleko pa k vulkanizerju!
cheer.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.132
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Po zakonu vsekakor...
tongue-1.gif

Kar pomeni da v praksi ne smeš na cesto ker dobiš kazen, enako kot z letnimi gumami z manj kot 4mm profila ne smeš po 16.11 na cesto! To je verjetno tudi zanimalo avtorja!
evil.gif


Sicer pa ja, guma z drugačno nosilnostjo ima ponavadi drugač ojačan rob in se tudi obnaša povsem drugače. Recimo praktičen primer, med zaviranjem se guma z nižjo nosilnostjo lepo stisne k tlom da poveča površino, guma z višjo nosilnostjo pa ostane lepo okrogla. Avto ki nima sodobnih elektronskih pripomočkov bi v takem primeru potegnilo v eno stran saj je zaviranje na eni strani močnejše!
smirk-1.gif