"Pri Inženirski zbornici Slovenije odgovarjajo enako, predpisa ni. Razlago, zakaj LPG ne bi bil primeren za garaže, iščejo v besedilu, pobranem iz reklame za CNG plin (metan), ki pa je še bistveno manj razširjen ...
Na zbornici ne pomnijo, da bi se kdaj v kakšni garaži zgodila nesreča z LPG plinom. "
"Pregled smo začeli novembra 2018, ko je v garažnem boksu na Linhartovi cesti v Ljubljani med polnjenjem zagorelo električno kolo. Marca 2019 je prav tako zagorelo električno kolo med polnjenjem, in sicer na Rdečem Kalu pri Trebnjem, lastnik pa se je med gašenjem nadihal strupenega plina. Septembra 2019 so na Kotnikovi ulici v Ljubljani zgorela kar tri kolesa, zanimiv pa je tudi vzrok. Dve sta se polnili in je prišlo do vžiga zaradi preobremenitve električne naprave. Po nepreverjenih podatkih naj bi v enem od kolesarskih servisov istega leta zgorelo nekaj koles. Septembra 2020 je v Mariboru zagorelo električno motorno kolo, dve osebi ste se nadihali dima. Junija 2021 je zagorel električni avtomobil pri Lukovici, in to med vožnjo. Septembra istega leta je zgorelo še kolo v kolesarnici v Dornavi, nekako najbolj tragičen, vsaj glede materialnih posledic, pa je bil požar oktobra 2021 v garažni hiši na Trdinovi ulici v Ljubljani, ko sta zagoreli dve električni vozili, tretje pa je bilo poškodovano. Nekaj mesecev kasneje, oktobra 2021, je zgorel še električni avto v Šmarjeških Toplicah."
"To, da se Li-ionske baterije lahko vnamejo, vemo že iz sveta telefonov, tablic, slušalk in še česa. In v električnih avtomobilih so tehnološko pravzaprav enake baterije, le da so večje in da jih je več."
"Gasilci, ki morajo pogasiti goreč akumulator, se torej znajdejo pred velikim izzivom: gašenje z običajnimi sredstvi ni dovolj učinkovito. Pomaga le eno: potopitev sklopa akumulatorjev v veliko količino vode."
"Sicer pa takšno rešitev priporočajo tudi izdelovalci električnih avtomobilov. V reševalni karti Teslinih avtomobilov - tehničnem dokumentu avtomobila, ki ponuja informacije o karoserijskih ojačitvah, načinu izklopa akumulatorjev in varnostnih mehov ter številne druge informacije - je namreč zapisano,
da morajo imeti gasilci za gašenje akumulatorjev na razpolago vsaj 3000 galon (11.563 litrov) vode, s katero morajo hladiti pregrete akumulatorje."