Golf ne vzge.

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Imamo sledeci problem. Golf mk4 ne vzge. Gre za letnik 2000, 1.4, bencinar. Avto se normalno zaganja ko obrnem kljuc, vendar ne vzge. Ko dam kontakt utripa lucka s kljucem.

Kaksna ideja kaj bi lahko bilo narobe?
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Sem ze preizkusil pa je zadeva ista. Je pa zadeva malce zanimiva. Odprl sm rezervni kljuc in ima notri cip (kodno varovanje zagona), kljuc s katerim se je dosedaj vozilo pa le tega nima, prostor kjer naj bi bil cip je prazen, vendar so od dneva nakupa do sedaj uporabljali ta kljuc. Torej se vozili s kljucem brez cipa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Lučka s ključem pomeni da se imobilizator (elektronska zapora zagona motorja) ni odklenil. Klasična težava v VAG grupi je nek rele pod volanom, možno tudi da gre za okvaro računalnika.

Če original ključ nima čipa pomeni da je bil v preteklosti imobilizator izključen (verjetno zaradi težava ki se pojavlja tudi sedaj), očitno nepravilno in sedaj je zapora spet v akciji. LAhko gre tudi za kakšne mutne posle!
grims-1.gif


Mislim da se naš spoštovan soforumaš C&B ukvarja s temi posli (mislim legalnimi, popravilo oz. odstranitev zapor zagona), tako da bo on najbolje svetoval!
zmaga.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik hinko pravi:
Sem ze preizkusil pa je zadeva ista. Je pa zadeva malce zanimiva. Odprl sm rezervni kljuc in ima notri cip (kodno varovanje zagona), kljuc s katerim se je dosedaj vozilo pa le tega nima, prostor kjer naj bi bil cip je prazen, vendar so od dneva nakupa do sedaj uporabljali ta kljuc. Torej se vozili s kljucem brez cipa.

immo off kljukica bo odpravila tvoje tezave ...
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Pardon za zadnji post, sem ugotovil kaj je pomenila ericksova objava. Avto je bil kupljen v Avtohisi, ki je znana po nategovanju, kljub mojemu nasprotovanju. Mogoce je to bil razlog. Imam moznost izposoje VAG-COM testerja, pa me zanima, ce se da s tem testerjem in programom onemogociti imobilizator. Verzija VAGa je 106.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik hinko pravi:
Imamo sledeci problem. Golf mk4 ne vzge. Gre za letnik 2000, 1.4, bencinar. Avto se normalno zaganja ko obrnem kljuc, vendar ne vzge. Ko dam kontakt utripa lucka s kljucem.

Kaksna ideja kaj bi lahko bilo narobe?

Težava je v števcu, del katerega je tudi immobiliser (sistem za blokado motorja). Golfi IV so povečini imeli števce dveh proizvajalcev - VDO ter Motometer. Problematični so slednji. Kako najugodneje rešiti ta problem (pišem na splošno)?

1) Diesel motor (1.9TDI/SDI, motorni računalnik Bosch EDC15) >> izklop blokade motorja v motornem računalniku
2) Bencinski motor (1.4 16V, 1.6 16V, motorni računalnik Siemens Simos ali Bosch ME7.5) >> izklop blokade v motornem računalniku
3) Bencinski motor (1.4 16V, 1.6 16V, motorni računalnik Magneti Marelli IAW4) >> menjava in kloniranje ali rekonfiguracija rabljenega/novega števca
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Pa bo avto vzgal tudi s prvotnim kljucem, se prvi brez cipa? Kaksen poseben tester za izklop blokade ali je omenjeni ok?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Avto bo po odstranitvi blokade vžgal z vsakim ključem, ki je mehansko ustrezen (beri: obrne ključavnico). Za izklop blokade je potreben poseg v sam računalnik, VAG-COM/VCDS ni ustrezno orodje.
 

hinko

Pripravnik
22. jan 2013
222
0
16
Pisem malo z zamudo. Najprej se vsem zahvalim za pomoc. Avto smo odvlekli do servisa, ki je v nekaj urah resil zadevo. Naredil je Immo off in avto sedaj brezhibno vziga. Hvala se enkrat vsem za pomoc.