Ena varianta:
Golf Highline 1.4 TSI, Model: SK14G294, 1390/90
z nekaj dodatne opreme (zrc. kovinska barva, alarmna naprava, klima Climatronic, park asist, paket luči, radio RCD 510) pride 22.519,22 EUR, uradna poraba 8,2 mestna vožnja, 5,1 izven mesta
druga varianta:
Golf Highline 2.0 TDI, Model: SK144K94, 1968/81
z enako dodatno opremo pride 23.867,86 EUR, uradna poraba 6,4 mestna vožnja, 4,0 izven mesta
- oba modelno leto 2009,
Spet rabim vašo pomoč:
1. Zakaj so mi dali za primerjavo ravno ta dva tipa.
2. Se bolj splača Dizl? (zadnje čase se bolj nagibam k dizlom)
3. Se sploh splača kupit ta GOLF6?
(gum verjetno ne bom rabil menjat 3 leta, tavelikega servisa tudi ne bo treba, če kaj crkne, je garancija, čez 5 let ga bom lahko prodal za 10.000 EUR - upam.
)
4. Podatki o ccm in kW so precej neugodni za zavarovanje AO in cestnino.
5. Ksenonskih žarometov pa še ni možno naročit.
6. Razno.
Golf Highline 1.4 TSI, Model: SK14G294, 1390/90
z nekaj dodatne opreme (zrc. kovinska barva, alarmna naprava, klima Climatronic, park asist, paket luči, radio RCD 510) pride 22.519,22 EUR, uradna poraba 8,2 mestna vožnja, 5,1 izven mesta
druga varianta:
Golf Highline 2.0 TDI, Model: SK144K94, 1968/81
z enako dodatno opremo pride 23.867,86 EUR, uradna poraba 6,4 mestna vožnja, 4,0 izven mesta
- oba modelno leto 2009,
Spet rabim vašo pomoč:
1. Zakaj so mi dali za primerjavo ravno ta dva tipa.
2. Se bolj splača Dizl? (zadnje čase se bolj nagibam k dizlom)
3. Se sploh splača kupit ta GOLF6?
(gum verjetno ne bom rabil menjat 3 leta, tavelikega servisa tudi ne bo treba, če kaj crkne, je garancija, čez 5 let ga bom lahko prodal za 10.000 EUR - upam.
4. Podatki o ccm in kW so precej neugodni za zavarovanje AO in cestnino.
5. Ksenonskih žarometov pa še ni možno naročit.
6. Razno.