Golf 1.9 tdi sam poveča obrate

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
Pozdravljeni,

imam eno vprašanje in sicer imam golfa IV 1.9 tdi, letnik 2001, prevoženih 278420 km, včasih si sam od sebe poveča obrate, na primer če laufa v prostem teku ( štangasom) si kar sam poveča obrate, pa ni važno je topel al hladen motor. To sem opazil pri 9000 obratih, pol pa kar gre na 10000 obratov. A mogoče ve kdo kaj bi bilo narobe. Hvala za odgovore.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
. To sem opazil pri 9000 obratih, pol pa kar gre na 10000 obratov.

Jst bi mel tacga TDija k se tok velik vrti.....to mora met 500KM .....kaka Le Mans verzija iz audijevega R10
sprasujem se.gif


 
Nazadnje urejeno:

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
Pozdravljeni,

imam eno vprašanje in sicer imam golfa IV 1.9 tdi, letnik 2001, prevoženih 278420 km, včasih si sam od sebe poveča obrate, na primer če laufa v prostem teku ( štangasom) si kar sam poveča obrate, pa ni važno je topel al hladen motor. To sem opazil pri 9000 obratih, pol pa kar gre na 10000 obratov. A mogoče ve kdo kaj bi bilo narobe. Hvala za odgovore.

si se zmotil za kaksno nulo?

senzor temperature vode ima slab kontakt na konektorju?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
si se zmotil za kaksno nulo?

Pššššššt!!! Nej sam dojame
10.gif

1668953-Bean.jpg
 

Priponke

  • 1668953-Bean.jpg
    1668953-Bean.jpg
    49 KB · Ogledi: 297

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
koj ko ga prižgeš al tudi po 10 minutah teka avta se to zgodi?
ena varianta je olje v sesalnih ceveh, ki se z leti nabere

drugo je senzor temp. vode
tretje je puščanje šob (kapljanje), vendar nisi napisal, ali je klasična pumpa VP ali je že črpalka-šoba sistem?
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Meni se občasno dogaja isto.

Včasih ob vžigu, včasih med delovanjem motorja, ko je v prostem teku.

Obrati pridejo nekje do 1050 min-1.

Ob zagonu motorja mi tudi 2 do 3x utripne lučka za olje (kantica), vendar nisem bil pozoren, če se je to začelo dogajati sočasno. Mislim, da je lučka prišla kasneje.

Motor 74kW tip ATD.

Bi se moral sekirat zaradi tega?