gliserčki - primerjava Elan435 VS Glastron174

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
torej.... odločam se za nakup manjšega gliserja za cca. 2-3 sezone in me malce zanimajo vaša mnenja, morebitne izkušnje itd...

primerja se pa tole - http://www.avto.net/mornar2003/ad.asp?ID=101902 za 1000€

drugega prodaja kolega in je posledično zadeva dost ceneje, ampak je pa letnik 1972 in z oznako 174 torej je daljši, ima močnejši 140hp motor in Z pogon oz. vgrajeni motor, kar me kar malo skrbi zaradi vzdrževanja, sploh zaradi morebitne potrebe po rezervnih delih, glede na letnik pa je generalka oz. vsaj en soliden servis sigurno potreben (500+€ ?), nočem ostati sredi morja z nedelujočim motorjem..... spodaj so pa dejanski podatki ogledanega čolna (glastron 174)

List A: Podatki o čolnu in motorjih
Označba: Ime čolna: Območje plovbe:
IZ-2124 TEJA Obalno območje(C)
Veljavnost dovoljenja do 31.7.2009 Izpostava IZOLA
Datum in št. vpisa 31.5.2002 01-03-666/1-2002 Dolžina 5,30 m
Datum izdaje 31.7.2008 Širina 2,07 m
Datum pregleda 29.11.2007 Barva beige
Št. dvojnika Material poliester
Vrsta čolna Gliser Vrsta pogona Motor
Številka trupa -- Št. oseb, ki jih čoln sme prevažati 6
Graditelj GLASTRON
Kraj gradnje Španija Nosilnost čolna 0,45
Leto gradnje 1972 Št. posadke 1
Namen uporabe Osebni Bruto tonaža
Št. motorja Znamka motorja Model Vrsta Moč [KW] Leto izdelave motorja Gorivo
207351 TOMOS 4 E Zunanji 2,94 1985 Bencin
2911608 MERCRUISER MCM 140 Vgrajeni 102,9 1972 Bencin


hvala za vso pomoč saj o teh zadevah bolj kot ne nimam pojma
d055.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pismu, zdej si me pa zrajcu, da bi imel kaj takega za na vikendico na morju. Že gledam ostale oglase
smirk-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
grin1.gif


no to ni bil moj namen ampak če boš kupil kaj povej da gremo kakšen krog skupaj odglisirat pa če imaš wakeboard se lahko še to namenimo izvajat
cool-1.gif
 

B81

22. jul 2007
36.950
10.507
113
Mimogrede, zakaj je na prvem še majhen motorček zraven? Pa vžgeš to na ključ/gumb ali vlečeš tisto vrv?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
Nisem ravno neki strokovnjak, ampak tak po logiki bi rekel, da je pri tej starosti čolnov oz. motorjev verjetno bolje iskati nekaj takega z izven krmnim motorjem. Se spomnim, da je moj bivši tast imel pred leti same probleme s svojim Baylinerjem, ki je imel notranji motor in je bilo potem pri večji starosti potrebno menjavati vsega vraga (izpuhi, hidravlika,....).
Ampak kot pravim sem laik in govorim po spominu izpred kar nekaj let.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
Tisto je pomožni motor, če ti glavni slučajno odpove. Toliko, da počasi prideš do obale in to.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Nisem ravno neki strokovnjak, ampak tak po logiki bi rekel, da je pri tej starosti čolnov oz. motorjev verjetno bolje iskati nekaj takega z izven krmnim motorjem. Se spomnim, da je moj bivši tast imel pred leti same probleme s svojim Baylinerjem, ki je imel notranji motor in je bilo potem pri večji starosti potrebno menjavati vsega vraga (izpuhi, hidravlika,....).
Ampak kot pravim sem laik in govorim po spominu izpred kar nekaj let.

točno to me skrbi in se zaradi tega bolj nagibam k novejšemu čolniču z izvenkrmnim motorjem. po drugi strani pa je tak star čoln s svojim retro izgledom 3x bolj tr00 oz. boljši za pogledat, več prostora ima plus to, da lahko sam pošraufaš vse na motorju, na žalost pa motor ni vse kar te lahko zeza, kot si že sam napisal, najbolj me dejansko skrbi hidravlika in pa zglobi na Z pogonu oz. na 2x prelomljenem kardanu.....
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Prvi (Elan) je ovejši, ima izvenkrmni motor, ki pa ni med najnovejšimi. Ima pa tudi pomožni motor (upam, da je v ceni), kar je velik +- Ker če ti sredi morja kaj crkne, lahko pozabiš na vesla... Je pa malo podhranjen za to dolžino, kakšnih 15KM več mu nebi škodilo.

Drugi je staaaaaaar. "Dokaj" pogost strošek pri vgradnih motorjih so izpušni kolektorji, ki jih je potrebno vsakih nekaj let menjati (slana voda + visoka temperatura pač naredi svoje). Cena je hitro 400€ in navzgor.
generalk pri teh motorjih se praktično ne dela, ker so marine motorji bulletproof. Mogoče jermeni (sitnica), svečke, razdelilna kapa, vodna črpalka, mogoče črpalka goriva in to je to. Generalka pomeni menjat blok motorja z ventili, odmičnimi in bati vred. Obvezno, če je bil motor kdaj pregret. Ravnanje glave in menjave batnih obročkov pozabi...

Pri plastičnem gliserju upoštevaj še vsakoletno brušenje in barvanje antifoulinga, menjave zinkovih elektrod ipd.
Sam bi raje pogledal za kakšnim 4.5m gumenjakom, 60 - 75KM. Leti ko svinja, minimalni stroški vzdrževanja, lažji transport.
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
649
113
Matey Glastrona pozabi, res da izgleda dobro ampak to je tudi vse. notri so dajali mercruser ali pa omc -volvo motorje, prostornine od 3,8 do 4,2 litra, moči od 160 pa do 380 konjev. 6tak al pa 8mak sta glavobol za vzdrževat. Pri 6taku je kolektor, ki ga je dobro menjati na 2 leti cca 1500 ai več za ospmaka sta pa dva. Izmenjevalec, če je in mislim da je je cca 900 eurov, guma za nogo je 1000 hidravlika servis, z menjavo je 300 eurov, če je še kaj npr štarter, majo sicer fake varjante po 150 menjaš vsaj 3 na sezono, če vzameš originl je 1900 bosch.

Pol pride servis noge in semeringov z materijalom cca 600 preko palca, pol mamo kle če je in ponavadi ko vidiš kakšna je osovina še nova os, ki pa res ni draga cca 1000, lohka daš tastaro hard kromat na gorensko tm pr naklu je en pa bo ceneje sam spet nau nova.

U glavnem, bejš od tega hudiča.

Za elankota pa ... pač elan pele se ni neki luksuz, mislim da ne moreš veliko izgubiti. Pač srečen boš ko ga boš kupil, še srečnejši pa ko se ga boš znebil.

Piše da je na glastronu menjano tesnilo in olje v nogi - semeringi???? pa pregled osovine??? pa ostale stvari ki sem ti jih na brzino stipkal

lp D
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
heh... hvala vsem za nasvete, se mi je kar zdelo da bomo šli verjetno v to smer, pa tok mi je ql ta retro-look
grin1.gif


drgač je pa v glastronu navadn 2.0 r4 140hp motor z vplinjačem, đabe za šraufat, tako da ni niti šestak, niti osmak, seveda pa še vedno potrebuje kakšen servis, če ne drugega kolektorjev, ki so bolj na udaru kot ostalo kot pravite, štarter nekaj zeza na momente, itd...




če se pa pri elanu ne da veliko zgubiti je pa tudi nek plus, glavna poanta je itaq uživancija na vodi ene dve sezoni pa je že to to
smile-1.gif
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
649
113
Kolektorji skor ziher, poglej še nosilce, drgač pa retro look ubija, poglej še če kakšnega carlsona stakneš, sam znajo met glavobolne cene. Načeloma mu veliko hudega nebi smel biti, razen zgoraj naštetih podrobnosti. drgač pa ja glih za zabavo ni, to je za met in gojit velika čustva.
wink-1.gif

Zgleda da je bil menjan senzor temperature hladilne vode vsaj zdi se mi če je to ta motor.


lp D
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
no e... v končni fazi se je kupilo tole zadevšno, upam da se bo splačalo in ne bo kkšnih nezaželjenih scen
grin1.gif


dolžina 5.1, širina 2.2, motor mercury 50... čolnič drugače narejen za cca. 100-110hp motor.....

4_big.jpg


3_big.jpg
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
pa res ne dela... oglas je bil že snet z neta....

cena je bila pa v končni fazi 2.650 (čoln, motor, svašta obvezne & dodatne opreme, pocinkana prikolica,...) ...v štartu je bila višja, mal se jo je še zbil
grin1.gif


4big.jpg

2big.jpg

3big.jpg
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sicer čoln izgleda dobro ohranjen, tudi cena je OK, je pa hudo podhranjeno tole. Nekih blaznih užitkov pri smučanju ne boš imel, smučanje z eno smučko je no-go. Kot si rekel - čoln je narejen za 100KM+ in tam se najbolje počuti.

LP
Gargy
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.758
15.811
113
mah sej vem...že gledam 125hp yamahe ampak sej veš... money money money, allways funny.... pomoje se bo motor menjalo pred naslednjo sezono, letos pa da se vidi kaj bo nastalo s to kombinacijo
smile-1.gif