Geely

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Future is bright, future is fully electric ... :eek:

V vmesnem času, pa pač hibrid. Toyota si pa že dolgo časa išče partnerja, s katerim bi si malo podelil stroške ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Jaz v tem vidim priložnost za investicijo. Pa Geely ima po mojem mnenju precej velik potencial v prihodnosti. Sploh, ker je dobil know-how od Volva, zdaj bo še Toyota prispevala svoje...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Povej kaj več.

Kaj dosti žal ne morem (ne smem) povedat. Motorji so večinoma ostali v domeni Volva, nasploh moje področje niso motorji na notranje izgorevanje. Od Geely-ja pa prevzemajo veliko elektronike, posodobitev, kako je avto konstrukcijsko zgrajen, oblikovanje, optimizacijo (modernizacijo) proizvodnje itd. Trenutno veliko sodelujem z Volvom in pri tehničnih pogovorih so "mrzli" - takšne stvari večinoma potekajo preko Geely-ja oz. njihovih strokovnjakov. Ne vem pa, ali so Volvotovi strokovnjaki po prevzemu odšli drugam, ali pa so že prej bili "bumbarji."
Geely si ne želi ponovitve zgodbe Opel - Saab...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Kaj dosti žal ne morem (ne smem) povedat. Motorji so večinoma ostali v domeni Volva, nasploh moje področje niso motorji na notranje izgorevanje. Od Geely-ja pa prevzemajo veliko elektronike, posodobitev, kako je avto konstrukcijsko zgrajen, oblikovanje, optimizacijo (modernizacijo) proizvodnje itd. Trenutno veliko sodelujem z Volvom in pri tehničnih pogovorih so "mrzli" - takšne stvari večinoma potekajo preko Geely-ja oz. njihovih strokovnjakov. Ne vem pa, ali so Volvotovi strokovnjaki po prevzemu odšli drugam, ali pa so že prej bili "bumbarji."
Geely si ne želi ponovitve zgodbe Opel - Saab...

Zanimivo! :D Hvala za info. Če lahko poveš kaj več pa le daj, mene to kar precej zanima.
Z kakšnimi drugimi znamkami tudi sodeluješ?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

V bistvu celotno avto. industrijo. Največ BMW Group, Ford (zelo močan na Kitajskem), BYD, v zadnjem času Geely (bolj osredotočen na Volvo Group), VAG se drži bolj za sebe oz. se v postelji skupaj z Magno, ampak se najdejo zanimivosti vmes... Drugače pa trenutni projekti Ford platforma C519 in CX727 (full electric Focus), Audi Q4 in Q6, novi Porsche 911, rešujem(o) konstrukcijske zablode BMW-ja pri modelu F44, BMW G06, G20 in G23, Mercedes W223...

Se najde par avtomobilov, ki so še kakšni 2, 3 leta stran :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Kaj dosti žal ne morem (ne smem) povedat. Motorji so večinoma ostali v domeni Volva, nasploh moje področje niso motorji na notranje izgorevanje. Od Geely-ja pa prevzemajo veliko elektronike, posodobitev, kako je avto konstrukcijsko zgrajen, oblikovanje, optimizacijo (modernizacijo) proizvodnje itd. Trenutno veliko sodelujem z Volvom in pri tehničnih pogovorih so "mrzli" - takšne stvari večinoma potekajo preko Geely-ja oz. njihovih strokovnjakov. Ne vem pa, ali so Volvotovi strokovnjaki po prevzemu odšli drugam, ali pa so že prej bili "bumbarji."
Geely si ne želi ponovitve zgodbe Opel - Saab...
V bistvu je bilo tako, da so Volvovi ljudje vodili razvoj platform (tudi oz predvem električnih) za cel koncern (se je pa razvoj dogajal na kitajskem, kjer je bilo zadnja leta vedno cel kup volvovih inženirjev) - jih bo pa Geely dobil prvi. Geely je Volvo kupil prav zaradi know-howa ... Tako da ... Volvovi sotrokovnjaki so pri Geelyju.