Citat:
Ali zares obstaja garancijski list EU, ki je veljaven v vseh državah EU?
Garancijski list EU obstaja, pomeni pa, da proizvajalec ponuja garancijo v vseh državah članicah EU. Proizvajalec pa EU-garancije ni dolžan ponujati samo zato, ker prodaja izdelek v EU. Če torej na garancijskem listu piše, da gre za EU- garancijo, potem lahko pravice iz garancije uveljavljate v vseh državah članicah EU, tudi v Sloveniji. Če pa garancijski list tega ne določa, pa ni nujno, da boste lahko garancijo razen v državi, kjer ste izdelek kupili, uveljavljali tudi drugje. Pomembno je torej, kaj določa garancijski list ozir. proizvajalčev oglas.
Kako naj ukrepamo, če se v tujini kupljeni izdelek pokvari, na pooblaščenem servisu v Sloveniji pa nas odslovijo, češ da tega modela ne popravljajo?
V svojem vprašanju je naš potrošnik zapisal, da ve za primere, ko so na servisih v Sloveniji popravilo izdelkov (uveljavljenih blagovnih znamk) zavrnili s pojasnilom, da kupljenega modela v Sloveniji ni v prodaji, zato serviserji za popravilo niso usposobljeni, nimajo rezervnih delov, ali da za ta model nimajo sklenjene pogodbe s proizvajalcem. Če v garancijskem listu ozir. v proizvajalčevem oglasu piše, da daje za izdelek EU-garancijo, ali pa je na garancijskem listu zapisano, da ta velja (tudi) v Sloveniji, so zastopniki proizvajalca v Sloveniji dolžni tak izdelek prevzeti v popravilo. Če boste naleteli na težave, lahko prosite za pomoč naš EPC.