Garancija v Lidlu

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.450
426
83
Ne vem kam bi dal, pa naj bo tule.

Uro nazaj si zaželim čaja, vklopim grelnik vode, se izklopi nekje na pol, pritisnem on/off knof in se zadeva vdre in ne yebe več. Ok, star, zmahan, gremo po novega. Pregledam kataloge bližnjih trgovin, najdem v Lidlu, skočim tja, imajo, izgleda solidno, slaba 2 litra volumna, 3kW, 18€.

Na blagajni dobim še garancijski list z opozorilom - "če bo kaj narobe, če boste rabili garancijo, ne nosite nazaj k nam, ampak se obrnite direktno na servis". Ok, wtf, če mi doma ne segreje vode, ga vrnem takoj in vzamem drugega si mislim. Pridem domov, stvar (k sreči) dela, pogledam na garancijski list, ki vsebuje kontakt natanko enega servisa v Murski Soboti!?!?!

Nateg s 3-letno garancijo, ki je razen Prekmurcev ne bo uveljavljal nihče? Ker če se ne motim je prodajalec dolžan prevzeti prodan izdelek v garancijo in ga posredovati servisu? Vsaj moje dosedanje izkšnje so bile take, vendar so mi dali vedet, da bo trajalo kak teden dlje in če se mi mudi, naj ga rajši sam odnesem do servisa.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.265
4.846
113
Imaš pooblaščeni servis, če boš imel problemm boš poklical in jih vprašal po kateri dostavni službi vam pošljem izdelek na vaše stroške na servis - nosilec garancije/servis je dolžan pokriti stroške najcenješega transporta od kupca do servisa in nazaj...

Seveda če je okvara krita iz naslova garancije in ne neustreznega rokovanja ipd....

Če so težave za prevozom ipd... pošlji priporočeno pošto s povratnico, v 8ih dneh ti morajo pisno odgovoriti... in tako naprej...
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Karkoli ti crkne iz Lidla (pa mi še ni, nesel sem pa že par stvari nazaj) neseš nazaj tja, saj imajo 100 posto vrnitev denarja, če nisi zadovoljena ali ne dela ..
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Stvarna napaka je 8 dni, razen če je artikel tak, da se napaka opazi sčasoma. Pri aparatih "sčasoma" ne želijo slišati.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Ne zavajaj spet. Že v eni drugi temi so ti razložili, pa še kar napačno navajaš.
jezen.gif
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.313
19
38
MB
da ne bomo na pamet govorili
Lidlova garancija
Jaz sem v Lidlu kupil jogi. Pripeljal sem ga domov in ga po cca. enem mesecu spobal. Ni mi odgovarjal, zato sem ga nesel nazaj v Lidl. brez vprašanj so mi vrnili denar.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.821
6.784
113
pri taščici
Glede garancije imam s tujci boljse izkusnje. Zato raje pri njih puscam denar. Vsaj kar se tehnike tice.
Pa ponavadi so se cenejsi.
 
Nazadnje urejeno: