[Formula 1] Blebet o pravilih

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ta DRS je tak mimosunek, da glava boli. Vzame gledalcem tisto pricakovanje, kdo zna prehitevat in kdo ne, kdo si upa, kdo ne. Tako pa odpre wing, pade mimo in je zeh vse skupaj.. Prakticno isto, kot ce bi prvemu po radiu sporocili, naj se umakne brez upiranja in borbe.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
To je res ja, ampak saj si videl kakšna revščina je bila zadnje nekaj let...avtomobili in steze so tako narejena, da se praktično ne da prehiteti, edino če si orenk hitrejši, tisti ki pa je recimo nekaj desetink hitrejši pa ni šans da bo prišel mimo.

in zato je DRS dober, ker omogoča takim, da prehitijo.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Potrebno bi bilo delat na tem, da bi dirkalniki spet imeli zavetrje..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zakaj pa ne delajo na tem, pa ve samo FIA, meni ni razlog zakaj so šli v razvoj tega, kaj zdaj gledamo...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Glede na to, da so dirkalniki sedaj bolj okoli obrnjena letala kot avtomobili, je DRS pametna rešitev. Veliko bolje bi bilo, če bi drastično omejili povšino sprednjih in zadnjih krilc, ravnega dna dirkalnika itd.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
avte bi morali poširit na 2m , in skrajšat, spet nazaj dolivanje goriva, pa motorji do 1000 konjev, potem se pozna razlika tudi pri visokih hitrisoti in zaveterju..tako pa zdaj pridejo avti do 300 km/h, redko več, oni zadaj pa tudi...z drsjem potem lovijo tistih 20km prirasta..
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
FIA je skupek bedakov. Groovane gume? KERS ja, KERS ne, KERS mogoce pa bi.. V6 turbo.. samo, da se spara in drka pravila vsaki 2 sezoni
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
pravila iz 1994 noter pa vsaj 5 let zamrznit, pa 3 dirkalnike, pa leva moštva nagnat po kvalifiakicajih..simple rešitve.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
No ja...če izhajamo iz tega, da se pač iz F1 prenesejo tehnologije v "navade" avtomobile, potem je KERS odlična zadeva, kje drugje, kot v F1 bo šel tako hitro naprej razvoj...tako da to je kul.

V10 ali V12 bi bili bedarija, ker jih imajo le super športniki, V6 je že boljša izbira, če se bo lahko uporabilo v "real life". Zamislite si reklamo drugo drugo za novega merco AMG: SAME ENGINE IN OUR F1 CAR.... in gre super prodaja
wink-1.gif


Me pa čudi, da se tako forsira aerodinamiko, kajti tega pa se v navadne avtomobile sploh ne da prenest.

Groove gume so bile tam z namenom, da se omogoči lažje prehitevanje, pa je bilo velik fail, žal.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ne, groovane gume so bile zaradi varnosti, kao.. Ces, da je hitrost prevelika cez zavoje in so podali to briljantno resitev. Ker afnanje z gumami je res top resitev okoli varnosti.

Vcasih se vprasam, ce je res zmanjkalo folka z neko normalno logiko.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Neki lobij mora bit v ozadju, druge razlage ni.

Daj malo spucaj tole šefe, pa prestavi v drugo temo, ker tole nima veze s veliko nagrado Oz landa.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
druga razlaga je da je noter preveč senilnih odsluženih ljudi, ki pač zdaj "častno" opravljajo funkcije FIE in ostalih. Kot pri nas policisti pred penzijo recimo. Torej neki drugi odsluženi časi...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Če bi bili senilni, zakaj bi potem rinli nekam s bednimi pravili, namesto da bi ostali tam v svojem času 80-tih let
wink-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Koncem 80-ih je šlo tako daleč, da so motorji komaj še šli na bencin. Uporabljeno je bilo toliko raznih dodatkov, da je Senna javno izjavil, da se v boksih praktično ne da več dihat, liter goriva pa je dosegal 100$ (tale cifra je iz glave in ni nujno pravilna). V motorjih so se uporabljali berilij in še neke redke/drage zadeve, imeli so posebej motorje za dirko in posebej za kvalifikacije - skratka, šlo je čez vse vzdržne meje. Zato je začelo prihajati do omejitev.

Strinjam pa se, da je butasto, da zamrznejo razvoj motorjev, hkrati pa pustijo proste roke aerodinamiki. S tem niso ničesar privarčevali, le strokovnjaki za motorje so izgubili službe, dobili pa so jih strokovnjaki za aerodinamiko. Ampak kot sem povedal že prej. F1 je že skoraj bolj podobna letalu kot avtu - in po moje to ni namen motošporta.

Sam bi raje omejil samo osnovne parametre: gorivo, vzdržljivost (to se mi zdi pametno) in predvsem bi omejil količino goriva na dirko - potem pa naj zaradi mene vozijo s 4 ali s 16 valjniki
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ali pa budzet cap... imas na leto 50 mio... vrzi 49 mio v motor ali pa razporedi po kosih, po zelji.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Hja, to je težko izvesti. Budget cap je možen pri ekipnih športih, pa še to samo za igralce, ker se točno ve kdo "dela" - za trenerje, strokovne delavce itd je že nemogoče

Pri razvoju je to težko, nekaj plača avtomobilska tovarna in da izsledke na voljo svojemu moštvu itd - drugače pa ne bi bilo slabo