Ford Focus 1.6 TDCi

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
...rabljen...letnik cca 2012.... pri dealerjih kar hitro gredo kakor gledam

itak so vsi iz uvoza.. da se tudi hudo Titanium opremo dobit..

so to v redu avti? kake znane hibe? Na kaj naj pazim pri morebitnem nakupu?

EDIT. OOOOOuuuPS napačen podforum
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več. Pazi, da ni bil menjan turbo. Oziroma če je bil, da je blo menjano vse komplet z vsemi ccevmi itd. Če ne pozabi, ker boš spet menjal turbo.
Pazi, da motor ni mastn okoli pokrova ventilov.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.331
301
83
39
Ljubljana
Sobe ( da se resit z programiranjem )
Semering na glavni gredi ( vec je tega na 2.0 tdci )
Volanski koncnik

Nic takega, bolj potrosni material.

Servisi so na 20kkm, glavni 220kkm.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več. Pazi, da ni bil menjan turbo. Oziroma če je bil, da je blo menjano vse komplet z vsemi ccevmi itd. Če ne pozabi, ker boš spet menjal turbo.
Pazi, da motor ni mastn okoli pokrova ventilov.

katerimi cevmi?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več.
Spet ena lovska za mitbusterse. Servisni interval je 20.000 km in to je dovolj pogosto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Enkrat je bil na alterju nek link do neke tuje strani kjer je bilo razloženo (tudi slikovnno) zakaj je potrebno poleg turbine menjati še ene stvari zraven.
pa sedajle ne najdem
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več. Pazi, da ni bil menjan turbo. Oziroma če je bil, da je blo menjano vse komplet z vsemi ccevmi itd. Če ne pozabi, ker boš spet menjal turbo.
Pazi, da motor ni mastn okoli pokrova ventilov.

katerimi cevmi?

dovod olja. predvsem pa šrauf z tistim kurčevim sitom. Kar je tudi glavni vzrok za odpoved turbin.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več.
Spet ena lovska za mitbusterse. Servisni interval je 20.000 km in to je dovolj pogosto.

lahko tudi ni 30k menjuješ. Lahko sploh ne. Po želji.
Ko boš pa videl kak je sistem narjen boš pa z veseljem na 15.

kaj je bolje menjat olje in fiter na 15 da zmanjšaš možnost okvare na minimum. al pičit dalše intervale in čakat, da se to kučevo sito zamaši na dotoku za olje.
53355d1393051077-c4-1-6-hdi-turbo-rebuild-pictures-20140222_161719.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:pazi, da so bli redni servisi delani na 15k km in ne več.
Spet ena lovska za mitbusterse. Servisni interval je 20.000 km in to je dovolj pogosto.
Tudi uradni Citro servisi (neuradno) priporočajo menjavo na 15.000. Razlog je v precej ozkih oljnih kanalih v glavi motorja oz. proti turbini. Če so intervali (pre)dolgi, ti garež zabaše ravno te kanale in bye-bye turbina. Infarkt takorekoč
redface-1.gif

Edit: je že Luka bolj natančno pokazal kaj in kje. No, princip ostaja....
 
Nazadnje urejeno: