Fiat Bravo cuka, ko je hladen in vlažno vreme

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Bravo 98 1.6 benz

Zadnje dni opažam, da mi zjutraj težko vžge (če ne dodam plina celo ugasne) in po zvoku bi sodil, da mi teče ne 3 ali celo 2 cilindrih. Moč je zelo slaba, cuka, pri obratih nad 3000 pa se prebudi in potegne normalno (kot da bi začeli vsi cilindri tečt). Ko se ogreje po 5 miunutah, dela brezhibno, prav tako so vsi nadaljni vžigi tekom dneva brezhibni.

V čem bi bila lahko težava? KAble sem pogledal, čeprav so še prvi, so navidez kot novi. A lahko majnha luknja v zadnjem loncu vpliva na to, da lambda zazna napačno meritev (kje je locirana lambda?)

Hvala.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
kabli lahko prbijajo, ceprac so "konovi"

lambda je ali pred katom in po katu, torej blizu motorja
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kavcicu ga pelji na rudnik (LJ), ali pa vsaj poklic po telefonu, bo najbrz hitro postavil diagnozo.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Za preverit je kable, sveče in vžigalne tuljave. Če je to vse ok, mi pa zmanjka znanja
redface-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Mene pa Bravo zeza ko je ogret, če ga ogretega ugasnem se nekoliko obotavlja pri vžigu, včasih bolj včasih manj, vedno pa samo ko je že topel, hladen vžiga normalno. Avto tudi v obeh primerih potem gre normalno in mirno laufa. Štarter je bil menjan nedolgo nazaj altenator vredu polni baje, tudi akku je nov, masa je tudi ok, kaj je še lahko drugega? Gre pa za 1,2 16v motor.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Mene pa Bravo zeza ko je ogret, če ga ogretega ugasnem se nekoliko obotavlja pri vžigu, včasih bolj včasih manj, vedno pa samo ko je že topel, hladen vžiga normalno. Avto tudi v obeh primerih potem gre normalno in mirno laufa. Štarter je bil menjan nedolgo nazaj altenator vredu polni baje, tudi akku je nov, masa je tudi ok, kaj je še lahko drugega? Gre pa za 1,2 16v motor.

Pri vžigu ogretega motorja se doda plin .. tko piše v vsakih navodilih za avto!
evil.gif
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
no danes ob 16, ko ni bilo vlažno in ga je obsijalo sonce, pa je vžgal in peljal brezhibno. Verjetno bodo res kabli krivi.. bom menjal. Za injektore pa sem tudi dodal STP injektor cleaner.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.648
113
Kaj pa stric google + fiat + bravo + electric + problem??? Pomaga v 99,9% problemov
wink-1.gif
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.655
473
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik ant pravi:
Tudi naš twingo l.96 včasih nekaj štrajka ko je vlažno oz dež oz. ko se z njim kakšen teden ne vozi. Kot da bi izgubljal moč pri mrzli mašini. Menjali smo že svečke in razdelilno kapo, vendar ni razlike.

???

Predlagam,da menjate se vzigalne tuljave,menjavo vseh filtrov ,morda bi priporocal se kompletno generalno na motorju - serviser bo izredno zadovoljen z izkupickom
cheer.gif


Ponavljam se enkrat za vse - najprej se menja KABLE !! 99,99% vzrok opisanih napak !!!

Se kratka WiKi testiranja kablov:
Vzames sprico za ciscenje stekel (znamka ni pomembna),izpraznis vsebino in nalijes vodo (iz pipe-ni potrebe po destilirani)
Vzges motor in odpres haubo ter spricas po kablih, ki gredo na svecke (ponavadi so debeli okoli 8 mm)
Ce je tema se vidi tudi preskok iskric po kablih in motor se zacne "cudno" obnasati.
V takemu primeru so 100% krivi kabli.
Izolacija je gumijasta in scasoma preperi in tako postane porozna-torej vpoja vodo.
Pri vremenskih razmerah pozimi ali letos ze celo poletje (padavine 2X na dan) vlage ne manjka
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
hvala za dober post, sem 90% da so kabli (11 let stara gume verjetno res postane porozna
smile-1.gif
)
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Citat:
Uporabnik Robert pravi:
Citat:
Uporabnik ant pravi:
Tudi naš twingo l.96 včasih nekaj štrajka ko je vlažno oz dež oz. ko se z njim kakšen teden ne vozi. Kot da bi izgubljal moč pri mrzli mašini. Menjali smo že svečke in razdelilno kapo, vendar ni razlike.

???

Predlagam,da menjate se vzigalne tuljave,menjavo vseh filtrov ,morda bi priporocal se kompletno generalno na motorju - serviser bo izredno zadovoljen z izkupickom
cheer.gif


Ponavljam se enkrat za vse - najprej se menja KABLE !! 99,99% vzrok opisanih napak !!!

Se kratka WiKi testiranja kablov:
Vzames sprico za ciscenje stekel (znamka ni pomembna),izpraznis vsebino in nalijes vodo (iz pipe-ni potrebe po destilirani)
Vzges motor in odpres haubo ter spricas po kablih, ki gredo na svecke (ponavadi so debeli okoli 8 mm)
Ce je tema se vidi tudi preskok iskric po kablih in motor se zacne "cudno" obnasati.
V takemu primeru so 100% krivi kabli.
Izolacija je gumijasta in scasoma preperi in tako postane porozna-torej vpoja vodo.
Pri vremenskih razmerah pozimi ali letos ze celo poletje (padavine 2X na dan) vlage ne manjka

Še 1x hvala, menjal kable, sedaj deluje brez težav.