FedEx - Kraja vsebine paketa

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Naročil sem en paket in dostavil ga je FedEx. Ker nobenega ni bilo doma, ga je enostavno pustil pred vrati. Še pred tem pa je odprl paket in si postregel z vsebino. Gre za okrog 100€.

Smo bolj odročni in nismo nekje, kjer bi se kradlo oz. stvari v naših koncih do sedaj niso izginjale, čeprav je veliko stvari, ki bi jih lahko odnesli. Zato sem prepričan, da je to kar poštar naredil.
Je možna kakšna pritožba, prijava na policijo, karkoli? Ali je boljše vse skupaj pozabiti in nehat kupovat preko spleta.
Kako bi zvedel, kdo je bil šofer?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
S prijavo na fedex pa ne bi poskusil?
Meni je enkrat kurir zahteval, da takoj pred njim odprem paket, ker je bila embalaža raztrgana in da napiševa skupaj kako je bilo stanje in kaj manjka. Da on že ne bo spet imel sranja s tem. No, pakiranje je res bilo slabo, vsebina pa je bila vsa. Očitno kurirje kar gnjavijo glede tega. Vsaj pri nekaterih dostavnih službah.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Prijava je takoj šla na FedEx, dvomim pa, da se bo kaj naredilo glede tega, ker drugače do tega sploh ne bi prihajalo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Vprašaj na fedex, kje je tvoj paket. Nikoli ga nisi prevzel. Ne ukvarjaj se z iskanjem šoferja, policije itd.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.477
1.848
113
na temni strani lune
Vprašaj na fedex, kje je tvoj paket. Nikoli ga nisi prevzel. Ne ukvarjaj se z iskanjem šoferja, policije itd.

Točno tako bi jaz naredil. Najmanj problemov in komplikacij.

Če bi pa firma kaj komplicirala, pa dispute na spletni strani kjer si oddal naročilo.

P. S.
Ni prav enako, vendar sem tudi jaz prav prejšnji teden imel situacijo z amazona. Dostavljal je DHL, dostavil je pa iz anglije v nemčijo, kjer je bil v mislim da Fachau-vu paket celo vročen. Naslov in ime in priimek čisto slovenski in pravilen. Vrednost podobna. Amazon asist je rešil situacijo z vračilom denarja v 5minutah tipkanja.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Naročil sem en paket in dostavil ga je FedEx. Ker nobenega ni bilo doma, ga je enostavno pustil pred vrati. Še pred tem pa je odprl paket in si postregel z vsebino. Gre za okrog 100€.

Smo bolj odročni in nismo nekje, kjer bi se kradlo oz. stvari v naših koncih do sedaj niso izginjale, čeprav je veliko stvari, ki bi jih lahko odnesli. Zato sem prepričan, da je to kar poštar naredil.
Je možna kakšna pritožba, prijava na policijo, karkoli? Ali je boljše vse skupaj pozabiti in nehat kupovat preko spleta.
Kako bi zvedel, kdo je bil šofer?


si podpisal za prejem paketa, nisi. pač paketa nisi nikoli dobil. sklicuj se na to. ostalo boš težko dokazoval
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic
5. apr 2015
1.412
726
113
Naročil sem en paket in dostavil ga je FedEx. Ker nobenega ni bilo doma, ga je enostavno pustil pred vrati. Še pred tem pa je odprl paket in si postregel z vsebino. Gre za okrog 100€.

Smo bolj odročni in nismo nekje, kjer bi se kradlo oz. stvari v naših koncih do sedaj niso izginjale, čeprav je veliko stvari, ki bi jih lahko odnesli. Zato sem prepričan, da je to kar poštar naredil.
Je možna kakšna pritožba, prijava na policijo, karkoli? Ali je boljše vse skupaj pozabiti in nehat kupovat preko spleta.
Kako bi zvedel, kdo je bil šofer?

Zdaj ne vem kako FedEx to ureja pri nas ampak npr GLS pošilja mail na dan dostave z vsemi podatki, časom dostave, mobitel dostavljalca ... in če tega nisi dobil, preprosto javiš, da nisi dobil paketa, odpreš dispute, kličeš FedEx in potem beseda poštarja prot tvoji..?

Edit: "Prijava je takoj šla na FedEx, dvomim pa, da se bo kaj naredilo glede tega, ker drugače do tega sploh ne bi prihajalo. "

Zdaj videl.. hja, upam, da se zadeva ugodno reši.. se na paketih vidi, kaj je notri, firma, npr. da je telefon ali tablica .. to pomoje "vroča" roba.
 
Nazadnje urejeno:

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
FedEx je svetovna firma in ne neki lokalni šalabajzerji. Zato dvomim, da bi tolerirali krajo paketov.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
FedEx je svetovna firma in ne neki lokalni šalabajzerji. Zato dvomim, da bi tolerirali krajo paketov.

Ce nimajo druge opcije kot osebno dostavo, so zame salabajzerji. Dvomim da se vozniki na lastno pest odlocajo puscati pakete pred vrati, ampak je taka (lokalna?) politika podjetja.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Zaradi takih neumnosti si je najbolje naročiti v službo, če to gre, ali pa nekam, kjer je nekdo praviloma vedno doma.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Sorči no. Torej denar kot prodajalec pokasiram in potem rečem: hja sori, paketa niste zavarovali in ga ne bo.
Kako boš dokazoval dejansko povzročeno škodo paketa, če njegove vrednosti nisi zavaroval? Pošta bo rekla, povrnemo vam stroške pošiljanja in 50 centov za embalažo.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.031
3.732
113
Potemtakem lahko prodajalec lahko reče enako in zato pošlje nič ali v najboljšem primeru prazen paket.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Kako boš dokazoval dejansko povzročeno škodo paketa, če njegove vrednosti nisi zavaroval? Pošta bo rekla, povrnemo vam stroške pošiljanja in 50 centov za embalažo.

kako?pa saj imaš račun, ki si ga dobil po mailu ob spletnem nakupu in trackin številko al kako ??podpisal pa ni za prejem paketa ker je to storil nekdo drug, v tem primeru najbrž dostavljalec
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

luka51

Guru
16. avg 2007
14.413
5.690
113
P. S.
Ni prav enako, vendar sem tudi jaz prav prejšnji teden imel situacijo z amazona. Dostavljal je DHL, dostavil je pa iz anglije v nemčijo, kjer je bil v mislim da Fachau-vu paket celo vročen. Naslov in ime in priimek čisto slovenski in pravilen. Vrednost podobna. Amazon asist je rešil situacijo z vračilom denarja v 5minutah tipkanja.
Isto jaz prejšnji teden. Amazon.de, dhl in paket dostavljen v nemčiji, podpisan amazon retouren. Brez kompliciranja vrni denar.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Pred meseci nisem dobil posiljke od Amazona, ki sicer ni imela trackinga. So se opravičili in ponovno poslali pošiljko preko Amazon Prime, tako da sem jo prejel iz Poljske v treh dneh.