Excel - vprašanje

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Bi mi kdo od vas znal povedati, katero funkcijo naj uporabim, da mi bo Excel zračunal neko povprečje določenih vrednosti na večih listih (Sheetih) za določen okenček. Do zdaj sem to delal tako, da sem vsako vrednost na vsakem listu posebej seštel in delil s številom teh listov. Tako sem prišel do povprečja. Sem pa siguren, da obstaja za to tudi neka formula, da mi ni treba vsakič pisat tako dolge klobase!
confused-1.gif


Tisti, ki mi pove formulo, dobi 5* in 100 ALT nagrade
smile-1.gif
 

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Za average že vem, ampak ta funkcija velja le na enem listu. Jaz pa rabim povprečje enega okenčka npr. M6 na večih listih (sheetih). Recimo da imam spodaj liste JAN, FEB, MAR, APR, MAJ in rabim zračunat povprečje polja M6 na vseh petih. Verjamem, da je average notri v sami funkciji, sam je verjetno še ena funkcija zraven.
 

clarus

Pripravnik
5. sep 2007
35
0
6
Seveda dela. Ti samo glej da označiš vse te liste hkrati. Torej pišeš za eno celico(polje) na več listih hkrati.
 

EdZed

Pripravnik
2. dec 2009
63
0
6
Pri microsoftu to imenujejo 3D sklic, formulo pa napiši takole =AVERAGE(JAN:MAJ!M6) in pritisni enter
 

o0o0ki

Pripravnik
21. apr 2008
323
0
16
Ljubljana
Najlepša hvala! Zdaj bo res veliko lažje!
smile-1.gif


Tale formula se mi zdi najboljša, enostavna (osnovna).. =AVERAGE(List1:List5!A1).

igorduska - 100 altov, ker zdaj celo vem, kako računati povprečje na različnih celicah na večih sheetih in
Sulc - 100 altov za osnovno formulo!

Saj bi dal vsem alte, pa jih žal nimam dovolj. Vsi dobite 5* in še enkrat hvala.
smile-1.gif