Excel potni nalog

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.229
503
113
V google shet bi si rad beležil delo, ure, nadure...

Za nekoga verjetno 3 klike stran, jaz pa se mučim, sprašujem AI, ki nekaj pomaga ampak ne dela...

V stolpec E dobim ure.
Ne dela pa mi stolpec F. Ta formula ne dela, če je v stolpcu E zapis kot na sliki. =IF(E3>8, E3-8, 0)

To kar bi bilo tudi super, ni pa nujno. Da bi znal za vsak mesec sam zgenerirat novo tabelo in ločit delovne dneve od vikendov... :fredi:
 

Priponke

  • Posnetek zaslona 2024-08-08 113018.jpg
    Posnetek zaslona 2024-08-08 113018.jpg
    23,8 KB · Ogledi: 124

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
redne ure (do 8h)
=IF(C2-B2=0;"";IF(HOUR(C2-B2)>8;TIME(8;0;0);C2-B2))

nadure
=IF(HOUR(C2-B2)<=8;"";C2-B2-E2)


Za vikend uporabiš to
=OR(WEEKDAY($A2)=1;WEEKDAY($A2)=7)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

darwin

Majstr
17. avg 2007
608
381
63
Za označevanje vikendov lahko uporabiš conditional formatting in formulo =weekday($A2;2)>5 in označiš v kakšen fill naj ti celice pobarva.

Še eno opozorilo. Če si bil en dan v službi 8,5 ur, še ne pomeni, da si naredil 0,5 ure nadure. Zakon je glede odrejanja (in plačevanja) nadur precej eksakten. Če imate prilagodljiv delovnik glede na potrebe delovnega procesa, bi bilo verjetno primerneje, če F stolpec preimenuješ v "več ure", "dodatne ure" ali kaj podobnega. Če boš tako tabelo z vnaprej pripravljenim okvirčkom za vsakodnevne nadure pokazal ministru Mescu, ko bo osebno prišel preveriti evidence, ga zna zadeti infarkt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.229
503
113
zanimivo...
za vikend mi sedaj nobena formula ne deluje.
prej sem ga nekako nahecal, da je delala od Matkota.
Potem sem pa začel urejat, da sem v stolpec A vnesel datume, pa se je vse podrlo in sedaj noče več delat nobena.

Meh, nema veze za vikende. Bom na roke... Na srečo skoraj ni delovnih vikendov.
Sem mislil, da je že tolk pameten, da zna sam narediti mesečno razpredelnico za vsak mesec posebej :sprasujemse:
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
608
381
63
Ah, sem spregledal Matkovo zadnjo vrstico. V osnovi gre za isto rešitev kot pri meni.
Datum mora biti vnešen kot datum. Če boš imel avgust zgoraj v glavi,v A stolpcu pa samo številke (1, 2, 3 ...) ne bo funkcioniralo. Se pravi v A2 je vpisan datum 1. 8. 2024 in v tem primeru bi morali obe verziji formule delovati. Za ostale mesece od avtomatiziraš tako, da ostale datume "izračunaš" s formulo. Se pravi v A3 vpišeš =A2+1 in ekvivalentno za ostale dneve.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Za označevanje vikendov lahko uporabiš conditional formatting in formulo =weekday($A2;2)>5 in označiš v kakšen fill naj ti celice pobarva.

Še eno opozorilo. Če si bil en dan v službi 8,5 ur, še ne pomeni, da si naredil 0,5 ure nadure. Zakon je glede odrejanja (in plačevanja) nadur precej eksakten. Če imate prilagodljiv delovnik glede na potrebe delovnega procesa, bi bilo verjetno primerneje, če F stolpec preimenuješ v "več ure", "dodatne ure" ali kaj podobnega. Če boš tako tabelo z vnaprej pripravljenim okvirčkom za vsakodnevne nadure pokazal ministru Mescu, ko bo osebno prišel preveriti evidence, ga zna zadeti infarkt.
naj si naredi še koloni G in H,
kamor ob preverjanju ročno vnese odobrene ure (kar kot številko)