Zdaj imam pa jaz težavo z excelom.
Zanima me ali se komu sanja kako določen znak znotraj celice (več celic) zamenjati z ukazom/znakom, ki bo povzročil prelom vrstice znotraj celice. To kar običajno naredi alt+enter. Sem poskušal preko najdi/zamenjaj ampak ne najdem kako se to naredi (tako recimo kot ima word posebne zaneke za to - enter je ^p recimo).
V bistvu gre pa zato, da iz worda prenašam več tabel z besedilom in številkami. Vcelicah word tabele so vstavljeni enterji, ki jih excel tolmači kot nove celice, kar pomeni da se vsebina ene celice v wordu razdeli na več celic v excelu. Pa še to bolj kot ne nakjljučno, kar pomeni, da take celice excel enkrat obravnava kot dejansko ločene, včasih so pa združene. To precej komplicira nadaljnjo obdelavo v excelu. Skratka, potrebujem direktno pretvorbo - vsebino ene celice v wordu v v eno celico v excelu.
Ne, prenašanje celice po celico ne pride v poštev.
Zanima me ali se komu sanja kako določen znak znotraj celice (več celic) zamenjati z ukazom/znakom, ki bo povzročil prelom vrstice znotraj celice. To kar običajno naredi alt+enter. Sem poskušal preko najdi/zamenjaj ampak ne najdem kako se to naredi (tako recimo kot ima word posebne zaneke za to - enter je ^p recimo).
V bistvu gre pa zato, da iz worda prenašam več tabel z besedilom in številkami. Vcelicah word tabele so vstavljeni enterji, ki jih excel tolmači kot nove celice, kar pomeni da se vsebina ene celice v wordu razdeli na več celic v excelu. Pa še to bolj kot ne nakjljučno, kar pomeni, da take celice excel enkrat obravnava kot dejansko ločene, včasih so pa združene. To precej komplicira nadaljnjo obdelavo v excelu. Skratka, potrebujem direktno pretvorbo - vsebino ene celice v wordu v v eno celico v excelu.
Ne, prenašanje celice po celico ne pride v poštev.