Excel n-tič

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Zdaj imam pa jaz težavo z excelom.
Zanima me ali se komu sanja kako določen znak znotraj celice (več celic) zamenjati z ukazom/znakom, ki bo povzročil prelom vrstice znotraj celice. To kar običajno naredi alt+enter. Sem poskušal preko najdi/zamenjaj ampak ne najdem kako se to naredi (tako recimo kot ima word posebne zaneke za to - enter je ^p recimo).

V bistvu gre pa zato, da iz worda prenašam več tabel z besedilom in številkami. Vcelicah word tabele so vstavljeni enterji, ki jih excel tolmači kot nove celice, kar pomeni da se vsebina ene celice v wordu razdeli na več celic v excelu. Pa še to bolj kot ne nakjljučno, kar pomeni, da take celice excel enkrat obravnava kot dejansko ločene, včasih so pa združene. To precej komplicira nadaljnjo obdelavo v excelu. Skratka, potrebujem direktno pretvorbo - vsebino ene celice v wordu v v eno celico v excelu.

Ne, prenašanje celice po celico ne pride v poštev.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.044
404
83
Lahko probaš nekaj nakombinirat s pomočjo funkcije CHAR.

CHAR(10) je ASCII koda za novo vrstico. Se pravi:
=("tekst1"&CHAR(10)&"tekst2") ti bo v eni celici izpisalo:
tekst1
tekst2

Za celico je treba še obkljukat oblikovanje tekta "Wrap Text"
 
Nazadnje urejeno:

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.044
404
83
Evo ga:

Označi tabelo in stisni ctrl+H
Poišči v tabeli vse znake ^p
Zamenjaj jih z nekim tekstom, ki ga ni v tabeli (recimo "xxx")
Kopiraj tabelo v Excel
Zopet stisni Ctrl+H
Zamenjaj vse "xxx" in jih zamenjaj z Ctrl+j (v polje za replace stisni ctrl+j)
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Jes, deluje. Elegantno in točno to kar sem iskal.Mnogo hvala
nahrung002.gif


(nego, mi še poveš kje najdem tele bližnjice s ctrl? Ker sem včeraj obrnil celo excelovo pomoč na glavo, pa tega nisem našel (ali pa spregledal, ker sem bil že čisto zmešan
redface-1.gif
mislim našel sem bližnjice s ctrl, ampak tegale j pa nisem videl med njimi ... )
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Dobra tale z ASCII kodo (oziroma CHAR funkcija), ampak mi komplicira življenje s fomulami. Za prenest imam pa malo morje tabel ...

Ampak na tele kode se pa nisem spomnil, bo prav prišlo za naprej, hvala za trud.
 
Nazadnje urejeno:

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
mam še jest eno vprašanje
smile-1.gif


Pivot tabele je povezana na zunanjo bazo,... kako lahko, del kjer lahko spreminjas stvari v pivot tabeli, zamrznes oz. onemogocis...

Rad bi namrec, da se tabela sama osvezuje in da uporabniki ne bi mogli spreminjat le te.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Zaščitiš oz. zakleneš delovni list/zvezek kjer imaš vrtilno? Samo potem ne vem kako se bo samodejno osveževala. Običano se vrtilna avtomatsko osveži, ko v njej kaj narediš, oz. jo odpreš, vmes pa ne. Mogoče pa F9 prime tudi na zaklenjenem listu, nisem nikoli poskusil ...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Bom še jaz porabil to temo.

Kako v excellu narediti, da ko v polje A1 vpišeš nek text, da bi se v polju A2 izpisala ura kdaj je bilo to vpisano. Kot neke vrste logbook, ob kateri uri so bili vnešeni vpisi?

Celico bi potem zaklenil,da nebi bilo možno goljufati z uro.
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.044
404
83
Stisni ALT+F11 in kopiraj tole pod željeni list. V spodnjem primeru se ob spremembi celic od a1 do a10 v sosednji desni celici izpiše datum in ura.

Koda:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Izbrano As Range)
    If Not Intersect(Izbrano, [A1:A10]) Is Nothing Then
    Izbrano.Offset(, 1) = Now
    End If
End Sub