Euro NCAP

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
18.2.2009 (vceraj) je Euro NCAP objavil set rezultatov: Tukaj

Citroen C3 Picasso in Subaru Impreza sta dobila vsak po 4 zvezdice.
Mazda 6, Mitsubishi Lancer, Toyota Avensis in Toyota IQ, pa so vsi dobili po 5 zvezdic.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik alesi0 pravi:
Toyota IQ, pa so vsi dobili po 5 zvezdic.

shocked-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
lol, toyota iq, ki je mala škatla je dobila 91%, avensis pa 90% (adult).

Toyota IQ v Fifth Gear:
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Oprosti za izpad, ampak tole sem napisal že najmanj 5x
smirk-1.gif


Torej: zvezdice med razredi različno težkih vozil NISO primerljive. Težji avto je posledično tudi vedno bolj varen od lažjega, zato so tudi avti na strani EURONCAPja strogo razvrščeni v kategorije. Ker pa živimo v kvazi-ekološko udarjeni državi je reci kaj takega najmanj politično nekorektno, če že ne kar protidržavno dejanje, ki ogroža vse zelene teroriste sveta
cheer.gif


Do več info o metodologiji NCAP testov in zakaj so sploh relevantni, če jih zabijajo v "steno" pa se potrudi sam. Smo že pisali, tudi na suxu.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Oprosti za izpad, ampak tole sem napisal že najmanj 5x
smirk-1.gif


Torej: zvezdice med razredi različno težkih vozil NISO primerljive. Težji avto je posledično tudi vedno bolj varen od lažjega, zato so tudi avti na strani EURONCAPja strogo razvrščeni v kategorije. Ker pa živimo v kvazi-ekološko udarjeni državi je reci kaj takega najmanj politično nekorektno, če že ne kar protidržavno dejanje, ki ogroža vse zelene teroriste sveta
cheer.gif


Do več info o metodologiji NCAP testov in zakaj so sploh relevantni, če jih zabijajo v "steno" pa se potrudi sam. Smo že pisali, tudi na suxu.

V tem primeru je pa škoda, da ne vzamejo še zraven tega ene srednje vrednosti ocen srednje velikih avtomobilov in majhne z njimi primerjajo po oceni. Da nekako vidi človek kolikšna je dejanska razlika v varnosti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Eh .. stokrat ponovljeno!

Zvezdice oz. ocena iz NCAP je realna ................... (še par pikic)

- če se z vozilom zaletiš v zid
- če imaš bočni trk (oz trg v drog)

Se pravi se je za 1% bolje zaleteti v zid s Toyoto IQ kot pa z Avensisom!

Ni pa ta ocena (Euro NCAP) nek podatek kaj se zgodi če se zaletiš v drug avto. Če se zaletita IQ in Avensis NE BO bolje odnesel IQ čeprav ima več točk, to je jasno. IQ ma par 100 kg manj, kar pomeni da bo v trku (žal je tako) prejel poleg svoje enegije še del energije od Avensisa .. kakšen bo rezultat je lahko vsakomur jasno!
crazy1.gif


In težje je narediti za ta test varen velik (oz. težak) avto kot pa majhen avto.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Eh .. stokrat ponovljeno!

Zvezdice oz. ocena iz NCAP je realna ................... (še par pikic)

- če se z vozilom zaletiš v zid
- če imaš bočni trk (oz trg v drog)

Se pravi se je za 1% bolje zaleteti v zid s Toyoto IQ kot pa z Avensisom!

Ni pa ta ocena (Euro NCAP) nek podatek kaj se zgodi če se zaletiš v drug avto. Če se zaletita IQ in Avensis NE BO bolje odnesel IQ čeprav ima več točk, to je jasno. IQ ma par 100 kg manj, kar pomeni da bo v trku (žal je tako) prejel poleg svoje enegije še del energije od Avensisa .. kakšen bo rezultat je lahko vsakomur jasno!
crazy1.gif


In težje je narediti za ta test varen velik (oz. težak) avto kot pa majhen avto.

In kje v NCAP testih se s katerim avtom zaletijo v zid ?

Mogoče si boš moral še ti tisočkrat prebrat kam se zaletavajo...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Eh .. stokrat ponovljeno!

Zvezdice oz. ocena iz NCAP je realna ................... (še par pikic)

- če se z vozilom zaletiš v zid
- če imaš bočni trk (oz trg v drog)

Se pravi se je za 1% bolje zaleteti v zid s Toyoto IQ kot pa z Avensisom!

Ni pa ta ocena (Euro NCAP) nek podatek kaj se zgodi če se zaletiš v drug avto. Če se zaletita IQ in Avensis NE BO bolje odnesel IQ čeprav ima več točk, to je jasno. IQ ma par 100 kg manj, kar pomeni da bo v trku (žal je tako) prejel poleg svoje enegije še del energije od Avensisa .. kakšen bo rezultat je lahko vsakomur jasno!
crazy1.gif


In težje je narediti za ta test varen velik (oz. težak) avto kot pa majhen avto.

In kje v NCAP testih se s katerim avtom zaletijo v zid ?

Mogoče si boš moral še ti tisočkrat prebrat kam se zaletavajo...

Ne zaletijo se v zid. Zaletijo se v namensko za to postavljeno oviro ...

Ovira je za vse enaka. Torej so trki primerljivi.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Frontal impact takes place at 64kph (40mph), car strikes deformable barrier that is offset.


Each car tested is subjected to an offset impact into an immovable block fitted with a deformable aluminium honeycomb face. This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass. As most frontal crashes involve only part of the car’s front, the test is offset to replicate a half width impact between the cars. In the test, this is replicated by having 40 percent of the car impact the barrier. The barrier face is deformable to represent the deformable nature of the cars. This test is a severe test of the car’s ability to survive the impact without suffering passenger compartment intrusion.

The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face. Accident research has shown that this impact speed covers a significant proportion of serious and fatal accidents.

Vir:

http://www.euroncap.com

Da neboš več sanjal o kakšnem zidu.