Podajaš napačne informacije, v njegovem primeru bo platišče bolj noter, kar pomeni da obstaja verjetnost, da bo preblizu zavornim čeljustim.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Iz praktičnih izkušenj razlika 2 pri ET-ju še nikoli ni bila težava. To pomeni, da bo platišče in guma malenkost bolj ven. Sem 99% prepričan, da je placa še bistveno več. Seveda pa ne škodi prej fizično preverit.
Citat:
Uporabnik Ice pravi:
No potem pa bodi junak in montiraj na Alfo 159 katera ima v originalu ET40,5 ET42...pa je samo 1,5mm razlike...
Da drži velika večina vozil načeloma razlika + - 2 ne predstavlja težave, ampak pri določenih pa žal ta težave je. Tudi ne vem zakaj so pri novi Škodi dali 48, ker vsa VW grupa ima večinoma ET 50..Golf, Turan, Jetta, Caddy, Leon, Altea...ampak nekaj mora biti na temu
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A si videl, da sem zaje...? Torej bolj ven 2 ni panike (običajno), 2 noter zna biti že problem na nekaterih ja. Vsekakor je najbolje fizično preverit pred nakupom.
PS: drugič si pa avto kupi, pa ne boš več jamral zaradi 1,5mm.
Če ne boš imel zraven ustrezne dokumentacije, te bodo itak zavrnili.Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Kakšen pa je potem postopek, če želiš kako drugačno dimenzijo platišč in gum gor dat? Sedaj imam samo eno dim vpisano.
se morem z novimi pripeljat na lpp? kaj pa če me zarvnejo?