Eko kredit za nakup novega/rabljenega "eko" vozila

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Ima kdo izkušnje s tem, obrestna mera je namreč sila ugodna?

Kako dolgo traja postopek, se denar nakaže direktno prodajalcu, ali kupcu?
Za zavarovaje kredite je obvezno sklenitev zav @ zav MB ali je dovolj kaj drugega, hipoteka, porok?

Trenutno je en razpis še odprt, kako to ponavadi zgleda ob začetku leta, so razpisi takoj ven, ali traja nekaj mesecev da pridejo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Visoki, zaradi zavarovanja, zato me zanima če je lahko kako drugače. Pa tudi kako vpliva zdaj da ni več zav MB ampak je sava?

Drugače pa sklenitev ni draga, 1.5%, vodenje tudi ne, zavarovanje je hudičevo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.099
4.096
113
Če nameravaš kupiti nov električni ali plugin hibrid, potem poglej po kreditu Ekosklada + subvencijo. Torej, oboje hkrati dobiš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Ne, novega (še) ne (mogoče ko pride 3008 plugin), rabljenega torej.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Kratko vprašanje: a za rabljeno Ampero prvič uvoženo in registrirano v Sloveniji je na voljo kakšna subvencija?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Jajca, obvezno mora biti zavarovano preko zav triglav, torej tako se dobi nazaj not EOM
smile-1.gif


Kaj pri nas se nič ne prišpara pri registraciji/cestnini, ali kje drugje, če imaš hibrida, ker recimo v UK vem, da imajo "road tax" samo 10 funtov za hibride...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Se "prišpara". Plačuješ zavarovalnico samo za bencinske kilovate.
Pri nas pa davka vezanega na CO2 emisije ni, kot v VB ni, ker bi raja s svojo staro garo šla na ulice. Edino, ko se avto prodaja nov, je DMV nižji.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Mislim da plačuješ zavarovanje za motor ki je močnejši, v primeru Ampere je to elektro motor. A se motim?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Aja, to je razlika...no ja...nekaj pa le je
smile-1.gif


Še kar se ni nihče javil z izkušnjami iz tega kredita? Čudno. Sami bogatuni ki kupujejo avte s cashom, al se lizing bolj splača?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Pri Toyotinih hibridih sem do sedaj plačeval konjiče bencinskega motorja.

Jaz tudi, ampak pri Amperi pa plačaš na električne 111 kW in ne bencinske 63 kW - močnejši motor šteje.

So pa kakšno leto nazaj sprejeli nek standard (ISO?), s katerim se določi kombinirano moč dveh pogonov, tako da je vprašanje časa kdaj se bo to uredilo. Ampak to bo morda veljalo za nove avte enkrat v prihodnje.

Iz tega vidika je 2.5 (2494 ccm) hibrid s 114 kW bencinskimi kilovati kar ugoden kar se naših dajatev tiče, samo naj mi naredijo iz tega EU spec. Camry ali Avensis, ne pa RAV4.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, v EU bi pasal Avensis Hybrid z 2.5 literskim Atkinsonom. Sploh karavan.
Samo se šušlja, da je model na šit listi za ukinitev.
Camry karavana pa verjetno ne bo nikoli.
Bomo videli.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Kako pa je v primeru plina? Plin je iz vidika CO2 izpustov še bolj čist kot hibrid, ali?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
NE.

CO2 je fiksiran na porabo goriva:
1 Liter Benzin verbrennt zu 2,33 Kilogramm CO2
1 Liter Diesel verbrennt zu 2,64 Kilogramm CO2
1 Liter Autogas verbrennt zu 1,64 Kilogramm CO2
1 Kilogramm Erdgas verbrennt zu 2,79 Kilogramm CO2
http://www.spritmonitor.de/de/berechnung_co2_ausstoss.html

Torej lahko to izračunaš od primera do primera, seveda lahko vstaviš take cifre, da boš dosegel svoj prav, ampak v realnosti ne bodo zdržale.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
Aja, mea culpa ja, nižji izpust co2 je glede na becin/nafto, ni pa ničen.