Torej, ducato 2006, 2.3 multijet, 240k prevozenih.
Zadeva je pri poizkusu vziga dostikrat samo zavrtela elektromotor, vztrajnika pa ne. Sem sklepal, da je nekaj s solenoidom zato sem zaganjac “obnovil”, torej ocistil, zamenjal krtacke, solenoid, vilico in lezisce vilice. Sem pricakoval, da je pa zdaj to to. In je vse enako kot prej, se vedno elektromotor starterja vcasih obrne v prazno kot da starter ne premakne zobnika na vztrajnik. Dvomim, da so polomljeni ali izrabljeni zobje na vztrajniku, ker v naslednjem ali tretjem poizkusu pa avto zalaufa bp (brez, da bi ga premikal).
Tudi dvomim, da solenoid ne aktivira, ker je obenem tudi “rele“ za tuljavo elektromotorja, ki pa se vedno zavrti. Ko sem imel zadevo razdrto je bil “bendix” videti popolnoma ok, premikal se je brez zatikanja, zobje niso pobrani... Ima kdo kaksno idejo?
Gre pa za remy delco 2.3 kw zaganjac.
Zamenjal sem tudi kabel za maso iz menjalnika na karoserijo, baje je pri teh vozilih dostikrat to problem.
Zadeva je pri poizkusu vziga dostikrat samo zavrtela elektromotor, vztrajnika pa ne. Sem sklepal, da je nekaj s solenoidom zato sem zaganjac “obnovil”, torej ocistil, zamenjal krtacke, solenoid, vilico in lezisce vilice. Sem pricakoval, da je pa zdaj to to. In je vse enako kot prej, se vedno elektromotor starterja vcasih obrne v prazno kot da starter ne premakne zobnika na vztrajnik. Dvomim, da so polomljeni ali izrabljeni zobje na vztrajniku, ker v naslednjem ali tretjem poizkusu pa avto zalaufa bp (brez, da bi ga premikal).
Tudi dvomim, da solenoid ne aktivira, ker je obenem tudi “rele“ za tuljavo elektromotorja, ki pa se vedno zavrti. Ko sem imel zadevo razdrto je bil “bendix” videti popolnoma ok, premikal se je brez zatikanja, zobje niso pobrani... Ima kdo kaksno idejo?
Gre pa za remy delco 2.3 kw zaganjac.
Zamenjal sem tudi kabel za maso iz menjalnika na karoserijo, baje je pri teh vozilih dostikrat to problem.
Nazadnje urejeno: