DPF- težave in rešitev

matt

yeeeehaaaaw
20. jul 2007
866
0
16
Zdravo,

Pri 5 let staremu dieslu 2.0, 120.000 km, so se mi na dva meseca začele pojavljati težave. Prižiganje lučke DFP in po par 10 km zmanjkovanje moči. 3x vožnja na servis in prisilna regeneracija filtra, zadnji poseg pa je rezultiral v tem, da se je filter preprosto preluknjal (beri: odstranil).

Kaj lahko pričakujem po tem posegu?

- bo avto bolj "kadil"?
- poraba?
- moč?
- kaj tretjega?

Kakšne izkušnje, praksa iz prve roke?

LPM;
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Avto kadi, moči ima kvečjemu več, baje je težko sprogramirati da ti ne gori lučka na armaturi.
Tako so razložili meni ko sem se predhodno zanimal kaj če pride do tega.

Kakšen pa imaš način vožnje/relacije da je prišlo do tega?
 

matt

yeeeehaaaaw
20. jul 2007
866
0
16
Relacije 20 km, AC. Sicer pa, mi je cel WTF glede tega. Avto mora delat, ne glede na relacije in način vožnje. Nej spedenajo, ne pa da tlačijo v mašine crap, ki narekuje neke dodatne pogoje vožnje...
evil.gif


Glede lučk je zadeva sprogramirana, naložen nov SW.. Kolikor opazujem, zaenkrat ne vidim razlike pri izpuhu.

LPM;
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
saj zadevo so poštimali tako da dela brez težav.naj uganem.francoz?le ti imajo več težav z DPFji kot ostali
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
mogoče na plinih padeš na tehničnem, ne vem predvidevam...
smile-1.gif
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Saj to bos ti težko videl v ogledalu da kadi... to opazi bolj tisti za tabo
smile-1.gif

Meni so rekli da naj ga samo tiščim in ne bo težav.
Mora biti pa baje kar nekaj parametrov izpolnjenih da pride do regeneracije. Baje vsaj 70kmh ter 3/4 kestla polnega.
Je pa res da sem to vse slišal in ni rečeno da je res. Nisem inženir v avtomobilski industriji
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Probleme imajo vsi avti z dpf-jem, če jih ne voziš pravilno. Dpf filtre so dali na avte, da so bolj ekološki, ko pa se regenerirajo, pa vso tisto sranje odvržejo zopet v naravo, tako, da ne vem, kaj bi rekel
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Probleme imajo vsi avti z dpf-jem, če jih ne voziš pravilno. Dpf filtre so dali na avte, da so bolj ekološki, ko pa se regenerirajo, pa vso tisto sranje odvržejo zopet v naravo, tako, da ne vem, kaj bi rekel

saj to.folk jajca dizle z 150KM+ na 1300obr/min da mu board comp kaže povprečno porabo 5,5 litra.zadeva se mora voziti normalno.ko se avto ogreje je pametno tudi kako prestavljanje nad 3000 obr/min.sam nimam z njim nobenih težav.če imam več mestne vožnje dela regeneracijo 1x na 2000km oziroma 1x na dva kestla,če je azdeva več na AC se zadeva regenerira 1x 4000km
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
3/4 kestla polnega? Wtf

Sem zdaj našel uraden podatek da npr. 1.6l/2.0l R4 CR-TDI rabi 1/4 rezervarja da izvaja regeneracijo.
Tako da me ne čudi če bi recimo v kakšnem drugem motorju moralo biti pol kestla.
Mogoče sem res pretiraval s 3/4, je pa to zagotovo eden od parametrov!
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.604
2.419
113
Pomurje
Smrduhi se ne kupujejo za 20km v eno stran.

Tašča ima na mazdi6 komaj eno leto star DPF-kupljen original in je spet lučka konstantno prižgana. Je ne morem prepričat, da je boljše it peš ta 1,5km do šihta kot z mazdo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Problem je v tem, da ljudje pohodijo gas do podna in ves ta dim zadrži dpf, če pa počasi pospešuješ, pa je malo dima in tudi dpf se ne zabasa toliko. Je pa res, da so dizli bolj za avtoceste, kot kaj drugega, oz za daljše ture.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Probleme imajo vsi avti z dpf-jem, če jih ne voziš pravilno. Dpf filtre so dali na avte, da so bolj ekološki, ko pa se regenerirajo, pa vso tisto sranje odvržejo zopet v naravo, tako, da ne vem, kaj bi rekel

V bistvu ni čisto tako...vso to sranje, ki ga dizel zgenerira in se nabira se z regeneracijo popolnoma uniči. To na okolje nima nobenega vpliva.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
In kam gredo delci, ki zgorijo v dpf filtru ob regeneraciji? Rekel boš, ja, zgorijo. No in kam gredo saje in dim od tega gorenja?
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In kam gredo delci, ki zgorijo v dpf filtru ob regeneraciji? Rekel boš, ja, zgorijo. No in kam gredo saje in dim od tega gorenja?

Tisto sta zihr samo še vodna para in CO2.
hysterical-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Moja kmečka logika pravi da so saje ogljik (C), če ogljiku daš dovolj kisika in vročine bo nastal CO2. Glede na to da je teh saj ca. 50 mg/km pri vozilih brez DPF se ob zgorevanju teh saj ne more tvoriti dosti več kot 0,150 g CO2/km, kar je na celoten CO2 izpust zanemarljivo.

Drugače so na UK VW izpostavljena zanimiva dejstva glede DPF:
http://www.volkswagen.co.uk/about-us/faq/environment

Predvsem tole mi je zanimivo:
Citat:
No, the servicing requirements are the same as for cars without DPFs. The only additional component that would need replacement is the DPF itself. However, the life expectancy of a DPF is around 100,000 miles , which is similar to that of a petrol catalyst or exhaust silencer.

V naši banana republiki pač tega ne bo nobeden proizvajalec obešal na veliko zvon, ampak dejstvo je da bo nekaterim DPF crknil že pri 100k km nekaterim bo pa deloval do 300k km.