Za napajanje naprav, kadar delam na terenu, bi v avto vgradil dodaten akumulator.
Pred leti sem to že naredil na starem VW Transporterju, ki ima 100A alternator. Dodaten 55Ah (gel, ciklični) akumulator sem preko 100A varovalke in 100A releja vzporedno vezal na obstoječ akumulator. Rele sem dal vmes zato, da sta bila akuja med seboj ločena, razen, kadar sem med vožnjo po potrebi vklopil polnjenje dodatnega akuja (vgradil sem tudi voltmeter za kontrolo napetosti).
Zdaj bi nekaj podobnega vgradil še v Kangooja 1.5 dCI 86KM. Vendar pa sem tukaj v dvomih, da se ne bi kaj "zmešalo" elektroniki in pa seveda, ali bi alternator to prenesel. Transporter je še stara šola z minimalno elektronike, novi Renault pa ... ?
Je tukaj kakšen avtoelektričar?
Pred leti sem to že naredil na starem VW Transporterju, ki ima 100A alternator. Dodaten 55Ah (gel, ciklični) akumulator sem preko 100A varovalke in 100A releja vzporedno vezal na obstoječ akumulator. Rele sem dal vmes zato, da sta bila akuja med seboj ločena, razen, kadar sem med vožnjo po potrebi vklopil polnjenje dodatnega akuja (vgradil sem tudi voltmeter za kontrolo napetosti).
Zdaj bi nekaj podobnega vgradil še v Kangooja 1.5 dCI 86KM. Vendar pa sem tukaj v dvomih, da se ne bi kaj "zmešalo" elektroniki in pa seveda, ali bi alternator to prenesel. Transporter je še stara šola z minimalno elektronike, novi Renault pa ... ?
Je tukaj kakšen avtoelektričar?