Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Potem recimo če si Reaper85 al kaj je že. Tudi blokada stalnica ker šele takrat avto razvije dovolj moči, da lahko umiru prehiteva po regionalki.
To je že za mano, ker sem Clia RS prodal, je odvisno tudi od avta, ne samo od tistega za volanom.
Valda sem atmosferce gnal do blokade, tam dajo pač največ od sebe, sploh v klanec mi je bilo užitek zvrtet 2.
1.4T 135 pomoje samo enkrat, še to samo iz razloga da sem probal kako izgleda blokada, ker je imel max moč že pri 5000, oz. ni bilo neke razlike tudi če si prestavljal že pri 4000.
Tedva sta bila prava prehitevalna stroja, recimo da povprečje 5 avtov v 10km. Saj tudi z 1.6 16V je šlo, ampak ne na takih mestih kot s tema.
Zdaj pri 1.6T 200 se pa še matram da sploh pridem vsaj do 1000km, da bom lahko stalno prestavljal pri 4000. Enkrat sem šel do 4500, ko sem hotel prehitet kombi, je pa stisnil po gasu. Večinoma pa prestavljam pri 3000. Je vozno, ampak za dober pospešek rabiš pridobit vsaj 2000 obratov, ne glede na moč avta.
Se pa spomnim pri Puntu 2 1.2 60, da sem moral vprašat na forumu če sploh ima blokado, ker je nisem in nisem dosegel. Max moč je imel že pri 5000, pa pri prejšnjem 1.0 sem imel blokado pri 6000, tako da sploh nisem vedel da je običajno blokada šele pri 6500.
Drugače so obrati in s tem bolj dirkaški zvok ter blokada bolj kul, ampak kaj ko je 1.6 nepremičnina, kakšna Honda 1.8 140 ni nič boljša, Clio RS 2.0 je jama brez dna, pa še vedno ni neka raketa, potem se pa počasi že neha, ker 911 GT3 ni ravno za naše plače.
Od Kranja mi pa ne govorit, ker to je zame retardistan, vsi vozijo neki pod lerom. Pa to ne zdaj ko je moderno šparat bencin, to je bilo že pred 10 leti.