Je pa z moje strani dolivano vsakih 1000km tako da ma stalno sveze oljeVse zo je produkt tega ker se olja menja na 30-50kkm....namesto na max 15k
Vse zo je produkt tega ker se olja menja na 30-50kkm....namesto na max 15k
Aha
Nebirekel da bi avto delal nekak na pol samo dela normalno samo olje pije.
Zdj je opcija da je turbina zanic ali pa to kompletno kot si napisal
mimo turbne ti ne more it toliko
Dobro pri meni se ni tok hudo da bi pil par litrov na 100km.Seveda lahko gre, če začne opletat ležaj (zadnja faza pred kabom) pije tudi po liter olja na par 100km. Pri dizlu je treba bit še toliko bolj pozoren ker tako puščanje olja na sesalni strani (tlačna stran turbine) lahko motor spravi v "zanko smrti" (motor začne delat na olje in ga ne moreš več ustavit).
pa da ti pije po liter olja na par 100km zaradi opletanja ležaja se mora nekaj slišat.Seveda lahko gre, če začne opletat ležaj (zadnja faza pred kabom) pije tudi po liter olja na par 100km. Pri dizlu je treba bit še toliko bolj pozoren ker tako puščanje olja na sesalni strani (tlačna stran turbine) lahko motor spravi v "zanko smrti" (motor začne delat na olje in ga ne moreš več ustavit).
haha, ja je nekaj resnice,cukni dol cev od turbota do IC-ja če si malo pokapljan je ok. Če si umazan po rokah je turbo bogi. Če si umazan po vratum glavi, itd je turbo tik pred tem da ti motor gre v uberture.
Ostane mu se kupec s celjskegaProbaj, probaj, probaj, probaj...
Pa še moj probaj:
A) Iti do mehanika da ti pogleda zadevo in ne iti na forum po 200 nasvetov med katerimi se boš izgubil.
B) Avto peljati na odpad.
C) Kupiti drug avtomobil.
Druga raje ne probavaj
A lahko tak motor ustaviš (ugasnes) s sklopko, zavoro in najvišjo prestavo?cukni dol cev od turbota do IC-ja če si malo pokapljan je ok. Če si umazan po rokah je turbo bogi. Če si umazan po vratum glavi, itd je turbo tik pred tem da ti motor gre v uberture.