Dizel pije olje

Ziga01

Zelenc'
11. dec 2019
4
0
1
Ljubljana
Zdravo.
Avto mi popije v 1000km od maksimala do minimala olja v motorju(cca 1.5/2l)
Vodo pa olje mi ne mesa tako da ce bi kdo vedel kam gre ta olje da lahko odpravim tezavo bi lepo prosil za odgovor :)
Gre se pa za bmw serije3 e46 2.0cd 150hp.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.126
113
Olje enostavno zgori.
V glavnem zanič batni obročki. Če pa že dolgo traja pa še zapacani ventili. Pa pomanjkanje mazanja turbine itd....


Bo kar drago.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.659
113
Vse to je produkt tega ker se olja menja na 30-50kkm....namesto na max 15k

Uzami kako kamijonsko low saps (acea e6/e9) olje...15w40 ali 10w40 pa ene 2x menjaj na 10kkm...mogoče ti na počasi opere motor in zataknjene batne obročke...

Če boš v tak zapacan motor not metal kake čistilce bo samo še prej kaj ribnilo (ker boš na hitro vse odmasil in zabasal oljne kanale)
 

Ziga01

Zelenc'
11. dec 2019
4
0
1
Ljubljana
Aha
Nebirekel da bi avto delal nekak na pol samo dela normalno samo olje pije.
Zdj je opcija da je turbina zanic ali pa to kompletno kot si napisal
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
imaš hibrid. kuri bencin in olje, to je normalno :D

šalo na stran, tefloni bodo verjetno za zamenjat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.084
113
mimo turbne ti ne more it toliko


Seveda lahko gre, če začne opletat ležaj (zadnja faza pred kabom) pije tudi po liter olja na par 100km. Pri dizlu je treba bit še toliko bolj pozoren ker tako puščanje olja na sesalni strani (tlačna stran turbine) lahko motor spravi v "zanko smrti" (motor začne delat na olje in ga ne moreš več ustavit).
 

Ziga01

Zelenc'
11. dec 2019
4
0
1
Ljubljana
Seveda lahko gre, če začne opletat ležaj (zadnja faza pred kabom) pije tudi po liter olja na par 100km. Pri dizlu je treba bit še toliko bolj pozoren ker tako puščanje olja na sesalni strani (tlačna stran turbine) lahko motor spravi v "zanko smrti" (motor začne delat na olje in ga ne moreš več ustavit).
Dobro pri meni se ni tok hudo da bi pil par litrov na 100km.
Je pa turbina brez lufta in se propelr vrti normalno na izstopni strani izpusta.
Vstopna stran ni bila preverjena ce je tam kaj narobe.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Seveda lahko gre, če začne opletat ležaj (zadnja faza pred kabom) pije tudi po liter olja na par 100km. Pri dizlu je treba bit še toliko bolj pozoren ker tako puščanje olja na sesalni strani (tlačna stran turbine) lahko motor spravi v "zanko smrti" (motor začne delat na olje in ga ne moreš več ustavit).
pa da ti pije po liter olja na par 100km zaradi opletanja ležaja se mora nekaj slišat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
pri ta stari mazdi 6 so ti simptomi ko so zanič podložke na injektorjih. nimam pojma o BMWju, mogoče samo ideja.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
po navadi so pri mazdi6 lastniki ugotovili, da pije olje, ko je zaribal.
podobno tudi pri santa fe
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.690
113
cukni dol cev od turbota do IC-ja če si malo pokapljan je ok. Če si umazan po rokah je turbo bogi. Če si umazan po vratum glavi, itd je turbo tik pred tem da ti motor gre v uberture. :)
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
probaj vlivat notri 10w60 al pa 5w50, vem men je na enem avtu tud kurlo olje pa sem vlil 5w50 (pozimi), ol pa 20w50 (poleti po 3000km ga ven in zamenjal) za elf 10w40, pa ga potem ni več kot litr požrlo na 15.000km. S tem avtom sem prevozil 70.000km. Če to ne pomaga pol ti generalna ne uide....oz. še zmeraj je ceneje vlivat olje
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Probaj, probaj, probaj, probaj...

Pa še moj probaj:

A) Iti do mehanika da ti pogleda zadevo in ne iti na forum po 200 nasvetov med katerimi se boš izgubil.
B) Avto peljati na odpad.
C) Kupiti drug avtomobil.

Druga raje ne probavaj :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.771
6.760
113
pri taščici
cukni dol cev od turbota do IC-ja če si malo pokapljan je ok. Če si umazan po rokah je turbo bogi. Če si umazan po vratum glavi, itd je turbo tik pred tem da ti motor gre v uberture. :)
A lahko tak motor ustaviš (ugasnes) s sklopko, zavoro in najvišjo prestavo?
Ali sklopka ne prenese obremenitve (ali pa kaj drugega)?