Dilema.

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Pozdravljeni!

Kaže se mi priložnost za zamenjavo avta.
Sedaj imam Toy. Avensis WG 2.2 dizel s 177KM.(prodajam za 16,5k€ če kdo kupi, še v garanciji, 100kkm)

Kupil bi Avensisa, ampak s katerim motorjem?
2.0 bencin vs. 2.2 dizel s 150KM. (177 konjev je lušna zadeva ampak za pri nas nepotrebna. Pije mi 7litrov.)

Cena obeh je ista.
Poraba bencinarja bo cca 1,5l višja, kar je 225l/€ na 15000 kilometrov oz 300€ na 20.000km.
Ostali stroški podobni.

Vozim bolj kratke relacije, tam do 15km v eno smer. Službeno pa parkrat na mesec, tam do 100km.

Zakaj pomisleki na dizla.
-pri 40kkm so menjali piezo šobe zaradi slabe nafte, kar se mi lahko spet kmalu pojavi
-original turbo stane cca 2.500€
-D-cat sistem čiščenja saj in Nox je baje cca 3000€(tega v novem ne bo, če bo dizel)
-kuplunga gre tam pri 180k km

Vsi te cifre so hudo visoke, če to menjuješ izven garancije. Sicer so poti do cenejših delov, ampak samo če imaš obilo časa.

Vaša mnenja o tej zadevi.
Hvala.

Lp
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Glede na tvojo povprečno dolžino vožnje bencinar, brez pomislekov.
Pa zdaj je pravi trenutek, da se zdilaš pri ceni.

Razen, če misliš imeti avto zgolj do poteka garancije.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Saj ravno garancija je problem.
Tega sem mislil vozit do konca, pa se enostavno bojim prevelikih stroškov s to moderno tehnologijo.

Hudič je, kot te vedno premamijo z dobro ponudbo, pa doplačam 5-10 tisočakov pa sem spet na novem.

Lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
2.0 bencinar v tem avtu ni to kar bi si človek želel. Si že probal oba vozit?

Na splošno toyota v tem segmentu nima dobrih bencinarjev.

Glede piezo šob .. verjetno jih ima samo 177 KM motor, ostali ne!?
sprasujem se.gif
Strošek turbine odštej, četudi crkne ti ne bo crknila pred 200k km če znaš vozit avto .. potem kupiš novo na ebayu za 20% tvoje cene. Vse ostalo lahko crkne tudi bencinarju ..

Skratka priporočam dizla!
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Daj ne kompliciraj!

Obdrži avto v teh časih je nakup novega vstran vržen denar. Glej do zdaj si izgubil na avtu, če računaš da je novi po ceniku brez popustov slabih 34.000 eur ti pa ga sedaj prodajaš za 16.000 €. torej je zguba 18.000€ (a veš da za ta denar dobiš soliden avto v golfovem razredu).

Po garanciji ti avto sigurno ne bo razpadel. Sam vozim italjanski avto ki mu je garancija potekla pred petimi leti in imam prevoženih 170.000 km pa ni nobenih večjih popravil in avto še vedno gre in dela brezhibno.

Za KAT si vedel ob nakupu, prav tako si vedel da imamo malo slabšo nafto( večinoma je to laž ko prodajalci novih vozil ugotovijo da njihova roba ni tako oh in sploh kot ti ob nakupu obljubljajo) tak da pač rezkiraš teh 4000 eur in imaš spet par let mir. In ne misli da boš kje na svetu dobil avto v katerega nebo treba vlagati. Avto je potrošna dobrina, če ga vzdržuješ zadeva dela, če ga ne vzdržuješ te pač nekega lepega dne pusti na cedilu in takrat so stroški veliki.

Vglavnem moj nasvet obdrži sedanji avto.

LP
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Koliko, se strinjam s tvojim postom!
Johni77; če si letnik 77 se obnašaj letom primerno
grin1.gif
Razloge za nemenjavo ti je že "koliko" lepo povedal. Raje investiraj denar, čas in živce v bolj pomembne stvari , kot pleh.
Vozi japonca dokler dela.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Res ne razumem folk, da je v strahu, da bo crknilo nekaj kar stane 3000 EUR. Po drugi strani pa pri padcu vrednosti ob prodaji komot spušijo 18.000 EUR.
smile-1.gif

In ja, ko kaj crkne na Toyoti, še ne pomeni, da se ne da dobit (precej) ceneje izven "pooblaščene" servisne mreže.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Da se, vendar težje kot pri evropskih znamkah (hint: Gama center, Copex ...). To pa niti ni največji problem - problem je kvaliteta neoriginalnih delov za japonce, ki je velikokrat zelo slaba. Se pa to področje pospešeno izboljšuje.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Načeloma se strinjam z ostalimi, ki v tem vidijo metanje denarja skozi okno, sploh za km kot jih prevoziš. Ampak ok, cash je tvoj, odločitev pa tudi.

Nekaj mi pravi, da je med potencialnima modeloma še kaj več razlik kot samo v motorju? Ker po ceniku je dizel nekaj jurjev dražji. Če pa sta enaka potem sploh ni dvoma: vzemi dizla. Razlog: lepše se pelje (turbina) in bolje bo držal ceno. Ker pri bencinarju znaš biti razočaran, glede na trenutno motorizacijo. Bojazen da lahko crkne XYZ, kar stane ohoho €€€ pa ob ceni takega avtomobila ni na mestu.

btw kolk pa je trenutni avto star? Ker cena se mi zdi precej visoka (res pa je, da ne poznam cen rabljenih).
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj

Citat:
(res pa je, da ne poznam cen rabljenih)
Cene rabljenih so trenutno v podnu. Včasih je avto po petih letih prišel na 50% sedaj je to že po 3 letih.
Govorim za nek nižji srednji razred. Luksu pride na 50% že po enem letu.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Za avto sem dal 27k€(po ceniku je bil 33k€) in je letnik 2005. Dobro sem ga kupil.
Se pravi sem na leto pušnil nekaj čez 2,5k€ oz skupaj 10k€.

Res pa je, da je z doplačilom 8k€ za novega to skupaj 18k€.

Kaj pa vem, v bistvu imam že kar porihtano življenje, tak da takšno vsoto € lahko normalno sfinanciram, brez da bi se čemu drugemo odpovedoval.

Lp
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Za avto sem dal 27k€(po ceniku je bil 33k€) in je letnik 2005. Dobro sem ga kupil.
Se pravi sem na leto pušnil nekaj čez 2,5k€ oz skupaj 10k€.

Kot rečeno ne poznam cen, ampak če primerjam s pred dvema tednoma kupljenim Passatom Variant 2.0 TDI, leto novejšim, km x2, solidno opremljenim, dobro ohranjenim, 1. lastnik... za dobrih 10k potem mislim, da tule delaš račun brez krčmarja.
rolleyes-1.gif


Eno je cena, po kateri se avtomobili prodajajo, drugo po kateri se prodajo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Imam konkretno ponudbo za 15,5k€ pa hočem dobit vsaj 16k€ oz. popust še za nadaljnih 500€ pri novem.

Lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sedaj definitivno ni čas za prodajo avta starega 4 ali 5 let, ki je dobro ohranjen. Sploh pa više kot se gre z razredom avtomobila in opremo, slabše je. Recesija dela svoje. Morda bo bolje čez leto dni, morda ne bo. Je pa definitivno situacija neprimerno slabša kot leto dni nazaj. Trg je preplavljen s prodajalci, kupcev pa ni. Kolega je kupil 3 leta starega Focusa dizel z 100 k km za isti denar, kot sem jaz avtohiši par let nazaj prodal 4 leta starega Yarisa z 160.000 km. Cene rabljenih so padle v nulo. Če prodajaš staro garo, je tistih par 100 EUR razlike pač malenkost. Pri novejšemu so pa sedaj razlike 5 k EUR ali več v roku pol leta. Lansko leto septembra bi ga prodal za 17 jurjev, danes se prodaja za 12 jurjev.

Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Imam konkretno ponudbo za 15,5k€ pa hočem dobit vsaj 16k€ oz. popust še za nadaljnih 500€ pri novem.

Lp

Situacija je sedaj taka, da boš čez dva tedna vesel, če ti bodo za starega dali 15 k €, čez mesec ali dva pa 14 k €. Verjetnost popusta pri novem se veča, če ne gre za kak model, ki je presenetil s predobro prodajo. A se ti bo matematika izšla, je pa dobro vprašanje.

Ogo
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Ta cena je verjetno pogojena z nakupom novega, oz. staro za novo?

Če si odločen za nov avto, sprejmi ponudbo. Ker sem zihr, da bo diler s starim naredil izgubo.
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Kaj pa vem, v bistvu imam že kar porihtano življenje, tak da takšno vsoto € lahko normalno sfinanciram, brez da bi se čemu drugemo odpovedoval.
Lp

Kaj se pol sekiraš?
Popušil boš v vsakem primeru. Na tvojem mestu bi izbiral glede na užitek-udobje v vožnji, barvo vozila, obliko litih platišč, avtoakusktike.... Če želiš šparat, hodi peš oz. uporabi javni transport.