Dilema 225/45/17 (letne pnevmatike)

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Odločam se med:

Pirelli P6000
Dunlop SP Sport
Bridgestone Potenza RE 050
Continental Sport Conatct3

+/-, vzdržljivost...

Zanimajo me izkušnje teh, ki si lastijo katere od omenjenih.
Način vožnje - easy, po omejitvah, včasih kak bolj hitro odpeljan ovinek.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
To so vse top gume, verjamem, da ti bo vsaka dobro služila, jaz se vozim s slabšimi in nimam slabih izkušenj pa se vozim po tolerančnem robu omejitev in kar hitro čez ovinke.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
dunlop sp je mel foter na bemfli, malo drugačne dimezije, ampak je bil zadovoljen
p 6000 skoraj enakih dimenzij (malo večji presek) imam jaz na p407, so tud odslužile svoje

itak pa so to gume v zgornjem cenovnem rangu tako da nimaš falit
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
v tvojem izboru bi dal contija, ali pa p6 cintaruto al p7 al kaj ze.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
brezveze, samo sport izvedbe gum in če voziš na easy se ne splača
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
brezveze, samo sport izvedbe gum in če voziš na easy se ne splača

Pireli in dunlop (nikjer NI omenjeno za kateri model gre?!) sta čisto navadni turni gumi, pirelli je celo nek star šrot in bi se ga sam izogibal.

Conti in bridgestone sta športni gumi, poberi jih hitro pa trdi sta.

Ni pa nobena od naštetih gum slaba, izogibal bi se Pirellija (nekako imam nezaupanje v taljane)!
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Kar se obrabe tiče: sam sem sezono 2009/2010 vozil na Bridgestone Potenza 070.... naredil sem 15k km, bil 7x na racelandu, na dragu v MS in užival v ovinkih. Na koncu sezone so imele gume še dobre 3 mm profila.
So pa 070 na suhem boljše od 050, na mokrem pa slabše (050 sem vozil dve leti nazaj v dimeziji 215/40/17).
Letos bom zaradi ugodne cene začel sezono na 050.

O drugih znamkah sploh ne debatiram.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Pireli in dunlop (nikjer NI omenjeno za kateri model gre?!) sta čisto navadni turni gumi, pirelli je celo nek star šrot in bi se ga sam izogibal.

Dunlop ima oznako SP Sport Fast response.
Gledam na Gume direkt, na točne oznake se pa ne spoznam ne vem kaj.

Kako je pa z glasnostjo pri omenjenih?
Glede na prebrano se nekako nagibam k Bridgestone...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Je, res da če imaš kronične probleme z pobiranje robov (ovinki!!!) je bolj športna guma (trši boki) precej bolj racionalen nakup. Sam sem še vse "klasične" gume vrgel stran ker so bili robovi na minimumu, pri trdih športnih gumah pa tega problema ni oz. je manj opazen.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Z robovi nisem imel problemov saj sem se redko peljal po njih - naklon spredaj 3 stopinje, zadaj 2 stopinji in 45 minut.
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Pireli in dunlop (nikjer NI omenjeno za kateri model gre?!) sta čisto navadni turni gumi, pirelli je celo nek star šrot in bi se ga sam izogibal.

Dunlop ima oznako SP Sport Fast response.
Gledam na Gume direkt, na točne oznake se pa ne spoznam ne vem kaj.

Kako je pa z glasnostjo pri omenjenih?
Glede na prebrano se nekako nagibam k Bridgestone...

Fast response spada v kategorijo turnih gum oz. ni v kategoriji ekstremno športnih kot sta to Potenza in pa ContiSport. Ekvivalent tema bi bila od Dunlopa serija Sport Maxx.

Pri pirelliju bi bila ekvivalentna športna serija P-Zero.

Glasnost, hja ... zimske so bolj glasne!
evil.gif
Da bi rekel da je neka huda razlika med letnimi gumami kvalitetnih proizvajalcev niti ni, potem če dobijo kakšne "stopnice" se pa pojavi glasnost (amapk to je posledica defekta in ne same gume).

BS Potenza je odlična guma pa mislim da ima še dobro ceno. Sicer pa vse naštete gume spadajo med vrhunske gume ...
 

enageM

Pripravnik
5. avg 2007
143
0
16
Novo mesto
Jaz sem dobil ob novem avtu gor Conti 3, sicer malenkost drugačnih dimenzij pa vseeno. Za po suhem nimam pripomb, po mokrem je pa tak obub, da kar res ni. Tako drsi skozi ovinke, da je že kar nepredvidljivo. Sem bil jeseni kar vesel, da sem dal gor zimske in se potem vsaj normalno vozil po mokrem. Conti 3 ziher ne bodo naslednje gume. To je sicer samo moje mnenje, lahko da se na drugačnem avtu drugače obnašajo...
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.137
11.007
113
kod Džej-Zija
Kaj pa Toyo Proxes? Sam imam na svojem Subaruju model CS1 in se obnesejo vrhunsko, tako na suhem kot na mokrem. Sicer so bolj za limuzine višjega razreda, hitrostni razred celo W, niso strogo športne gume. Če bi rad športne, ima pa Toyo tudi precej hudih modelov, ki se končajo z 888.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Jaz sem imel dunlop sport maxx (215/45/17) in sem bil zelo zadovoljen...samo mislim ,da z leti postane trda guma...nekako nova je držala ,po prvem zimskem spanju pa se mi je zdela bolj trda kot od novega in po drugem zimskem spanju pa še malo bolj.....sem pa ta čas menjal prednje gume (obraba) in sem dal že dvoje različnih modelov paa nisem zadovoljen....bom šel nazaj na dunlop oziroma nekaj sem gledal tiste f1 ampak se boljim nahebat kot sem se zdaj.