Pac pri avtih se zacne pri cca 120kkm gledat na avto malo drugace ko je treba ze narest vecji servis, ce se z avto ne dela prav lepo se lahko ze pokazejo znaki razjahane gajbe.
Zanima me pa za motorje za katere vedno veckrat slisim o tem da naj bi bila delovna doba okol 50kkm in da so ostalo ze jajaca, zdej me pa zanima kdaj se na motorjih dela veliki servis in do kam naj bi stevec za kilometre prilezel.
Vem da je razlika med cestakom, med endurami , cruzerji in takimi ki se skoz po zadnji peljejo in vilice zabijajo, ampak vseeno neka realna slika in kaksni so cenovno gledani ti stroski?
Pac zanimiv mi je kako se za 5keur dobijo ze prave zverinine, je pa tudi res da na 5keur gledamo drugace kot na starih 1.250.000sit
Ali pa recimo stare 900rr ke ki so cenovno pod 2 keur pa so bile takrat makine sportive, tak motor kupis pa razpade al kaj?
Zanima me pa za motorje za katere vedno veckrat slisim o tem da naj bi bila delovna doba okol 50kkm in da so ostalo ze jajaca, zdej me pa zanima kdaj se na motorjih dela veliki servis in do kam naj bi stevec za kilometre prilezel.
Vem da je razlika med cestakom, med endurami , cruzerji in takimi ki se skoz po zadnji peljejo in vilice zabijajo, ampak vseeno neka realna slika in kaksni so cenovno gledani ti stroski?
Pac zanimiv mi je kako se za 5keur dobijo ze prave zverinine, je pa tudi res da na 5keur gledamo drugace kot na starih 1.250.000sit
Ali pa recimo stare 900rr ke ki so cenovno pod 2 keur pa so bile takrat makine sportive, tak motor kupis pa razpade al kaj?