Dela na prometnih avtocestah

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kje ste zdaj novinarji? Že nekaj časa nastajajo po 5 in več km dolge kolone zaradi del na primorski avtocesti, pa vse kar so novinarji zmogli, je prispevek poptv-jevske kokoši, ki je skakala okrog vozil in spraševala mnenja ljudstva (ki je bilo, po pričakovanjih, sila navdušujoče). Da bi seveda kdo malo pritisnil na odgovorne na Darsu ali pa prometnem ministrstvu, to pa ne, potem ne bi imeli o čem poročati. Saj res, kje pa je ta Žerjav, "najboljši" minister v tej vladi? So volitve, pa ni časa zaradi pripovedovanja pravljic?

Včeraj so bile med Vrhniko in Razdrtim štiri zapore, vse pa so imele v smeri proti Kopru odprt le po en vozni pas. Zastoji so bili tako dolgi, da so po radiu raje nehali naštevati km, ker jih je bilo že preveč. Sam sem bil v 4 km dolgi in to sredi dopoldneva, popoldne pa so bile tudi po 6 in več km. Tako dolge kolone so še par let nazaj omenjali kot prvo novico dnevnikov in podobnih oddaj, sedaj pa komaj, da bi jih kdo sploh omenjal pri prometnih obvestilih (najbolj važno je omeniti radar pri bifeju Micka v Zgornjem Kašlju).

In zakaj pri naših najmanj 10 m širokih voziščih ni možno narediti (tudi samo za navadno flikarijo) 2+2 pasova? Cesta je dovolj široka, če se uporablja kovinska ograja. Sicer sem enkrat prebral odgovor Darsa, da je za to premalo prostora, ampak zanimivo, v Nemčiji in Avstriji ga je čisto dovolj. To, pa da so na Vrhniškem klancu zaradi navadne flikarije morali sredi delovnega dneva zapreti kar dva vozna pasova od treh, je pa čista svinjarija. Kako to lahko Dars podpiše, pa velehvaljeni minister ne reče ne bev ne mev?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
V civilizaciji imajo mogoče širše ceste ?
wink-1.gif
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
če bi se gospodje v avtomobilih znali enakomerno prestavljat z pasa na pas, že veliko prej, kot pa na koncu delat gužvo in se urivat pred zaporo, bi enakomerno promet stekel in verjemite, niti en avto ne bi stal na avtocesti.ampak bi padla hitrost na 60km/h.samo to ne bo mogoče nikoli, ker sezmeraj dobi en pameten gospod, ki misli nase .velikokrat sem že stal v koloni, ko dva tovornjaka zapreteta oba pasa in promet steče zelo hitro.avto ceste je čez poletno sezono pustil odprte minister ste pozabili
in še nekaj v zapori se vozi po omejitvah zaradi delavcev in delovnih strojev ne pa zaradi kaprice darsa
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Že res. Ampak ko je preveč prometa je preveč prometa in en pas ni zadosti, pa če se vsi gospodje in gospe skupaj združujejo bolj uglajeno kot butlerji kraljevih družin. Sicer avtocest sploh ne bi rabili.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
če bi se gospodje v avtomobilih znali enakomerno prestavljat z pasa na pas, že veliko prej, kot pa na koncu delat gužvo in se urivat pred zaporo, bi enakomerno promet stekel in verjemite, niti en avto ne bi stal na avtocesti.

Ko bi se velecenjeni vozniški upokojenci in upokojenke (to nima veze z EMŠOm) malo manj usrali pred zožitvami in bi se razvrščali šele na samem mestu zožitve (50-100 m prej), ne pa že par kilometrov prej, bi bil svet tudi veliko lepši.
smirk-1.gif


Iz ene uradne zapore tako nastane petdeset zapor zaradi neumnega pleha, ki se dobesedno "kar nekje" na vso silo vriva v kolono, čeprav bi se lahko mirno peljal do same zožitve in se v zadnjih 50ih metrih po sistemu zadrge (ki v SLO večinoma kar funkcionira, čeprav tu folk na vsa usta trobi drugače) razvrstil v kolono
bonk.gif
. Posledično je kup problemov - imamo kup nepotrebnih plehnatih zapor, folk, ki je imel smolo, da stoji v koloni že od štarta, do same zožitve že totalno ponori in na koncu noče več spuščat (tvoj primer kamionov je običajno tak primer popuščajočih živcev), kolone so veliko daljše in se dlje stojiš (ker imaš pred sabo vse, ki so pred tabo pripeljali + še druge, ki se pripeljemo za teboj, a vozimo po vakumsko praznem pasu elegantno do same zožitve)....

Je pa seveda treba imeti jajca in se peljati do konca. Verjetno je tu glavni problem...
smirk-1.gif


@keber - se strinjam z uvodnim postom.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No glede vrivanja: opazil sem, da se pred zaporami vse bolj pojavljajo šleparji (bolj ali manj slo-registracij), ki se postavijo na prehitevalni pas že precej prej in se vozijo s hitrostjo vzporednega šleparja, pred njim pa kilometer ali več praznine, pač dobesedno z namenom, da ne bi kdo od avtomobilistov slučajno šel mimo njih.
bonk.gif


Recimo včeraj popoldne pred zaporo pri Uncu je prehitevalni pas imel naslednjo gužvo: en km manjših vozil, en km praznine, šlepar (in sicer cisterna-SLO), dva km gužve, en km praznine, spet šlepar (SLO) in en km gužve za njim. Očitno vozniki šleparjev postajajo nova policijska sila na avtocestah.
stupid-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ja, logično.

Popustili so jim nervi. Šlepar ne more hitro speljevat. In če vozi v koloni, pa se mu en pepe vsakih 5 min vriva, on vsakih 5 min bremza in se ustavi. Preden spelje, se mu v vmesno luknjo natolče še kup drugih pepetov, ki imajo probleme z zadrgo, pa se raje "prej razvrščajo",....

Rešitev je to, da omejiš pepete na levi (pa tudi vse ostale) in se počasi in v miru, brez nekega konstantnega brezmanja pripelješ do zožitve.

Itak gre pa vse v rok službe in se mu nikamor ne mudi...
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
seveda se mu mudi saj prehitavejo tudi če gre samo EN km/h hitreje od prehitevanega. Če zaradi tega za njim vozi s 40kmh manj (kot bi lahko) nekaj minut nekaj 10 avtomobilov to njega ne zanima. važno da bo on v 8 urah naredil 720 km sicer pa bi jih v 8 urah in 5 minutah
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ja, tudi taki so, ki lovijo cipo na parkingu.
grin1.gif


Ampak v takem primeru se ne bo cjazil uro vzporedno s kolegom in pred sabo puščal luknjo...
grims-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
glede del na cesti je res katastrofa...kaj je bilo cca 10 dni nazaj na ac KP LJ pri Postojni...pustmo stat!
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Ampak zanimivo, kot sama praviš, se kolona premika, čeprav šlepar blokira vrivače na prehitevalnem pasu. To je namen tega blokiranja. Zaradi vrivačev namreč najpogosteje obe koloni stojita oz. se premikata z neprestanim speljevaljem in ustavljanjem.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Če smatraš za vrivače tiste, ki to počno km prej, se strinjam.
grin1.gif

Zato namreč kolona stalno bremza in speljuje.

Rešitev problema je zelo enostavna - dva km prej narediti neprekinjene črte, za par dni postaviti policaje in loviti tiste, ki jih je strah iti do konca in zaradi katerih se uničujejo sklopke in trati bencin.

Kamioni zdaj rešujejo samo posledice (ne pa vzroka) - zaradi prestrašenih zajčkov se namreč levi pas prehitro prazni (desni se pa prehitro ustavlja) in omogoča drugim, ki pridejo kasneje, da mirno prehitijo vse. Kamioni torej samo vzpostavijo vrstni red, ki se je porušil zaradi zajčkov.

Drugače pa sorry - dovoljeno je iti do zožitve in se šele takrat vriniti (tako se tudi po pravilih dela). Če vi to delate prej, je to vaš problem.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.212
1.384
113
ksz


Po zakonu se pri združitvi 2 pasov v enega uporablja zadrga. Vozi se pa obeh pasih do zožitve! Ampak to je od voznikov naivno pričakovati. Saj ne vejo niti osnov pravilne vožnje po cesti.
Naslednjič, ko vidite junaka ki blokira en pas na hitri cesti/avtocesti. In pred njim ni nikogar, pokličite policijo da bo lahko plačal svojih 500€. Mogoče mu bo drugič jasno kaj je delal narobe...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
ksz

očitno bo zapor deležna tudi gorenjska AC mimo Kranja. Danes zjutraj je bil že zaprt vozni pas, zraven parkirani SCT-jevi kamijoni, med potjo sem prehitel še nekaj takšnih z naloženimi buldožerji, malo dalje pa že stoji velika tabla, ki opozarja na prenovo vozne površine. Ampak je zaenkrat še prekrižana.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Tudi jaz sem danes opazil to prekrižano in stran obrnjeno tablo... Ampak roko na srce, glede na ostale ceste, se mi ta del avtoceste tudi pod razno ne zdi, da bi bil potreben preplastitve. Je že res, da je kod kakšna udolbina in razpoka, ampka roko na srce, se tudi po slabših cestah vozimo...