Da malo pohvalim Generali

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Med vikendom so nam vlomili v bajto, odnesli nekaj gotovine, nekaj zlatnine in uničili par oken (bogve zakaj ...). Ker smo bli glih na enem slavju in nobenemu ni blo doma za bit, sem se spomnil na domsko asistenco in eno točko, ki pravi, da si v takih primerih upravičen do 48 ur varovanja hiše. No, jaz sem jih poklical, referentka je sicer nekaj jamrala, da bo težko koga dobla in da nam lahko pridejo pa koj popravit okna (sredi noči, tudi vključeno). Meni to ni preveč dišalo, ker pol bi vseeno kdo od familije moral ostat doma, pa sem malo povzdignil glas, jo spomnil, da plačujemo to zavarovanje zato, ker računamo na določene storitve v takih primerih in je rekla, da se bo potrudla. No, čez 10 min. so že klicali iz Sintala, varnostnik je bil vso noč pred bajto, pa še bi ostal, če ne bi mi na zav. sporočli, da ga ne rabimo več. Včeraj je bil pri nas cenilec in zlo korektno ocenil škodo (kaj je treba v celoti menjat, kaj popravit, itd.).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
cool-1.gif


me res veseli korektnost naše firme
zmaga.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Kje je tukaj korektnost,če je pa moral tezit da je sploh dobil tisto kar je placal?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
v kolikor sem pravilno razumel, se je stvar odvijala ponoči, tako da dvomim da bi bi kdo drug v prve pokazal kaj več volje oz. veselja, itaq se je pa pol stvar poštimala tako kot se mora. fora je bila v tem, da bi bilo oz. je težko dobiti koga za varovanje, brez problema pa bi se sredi noči (!!) spravili popravljat vse skupaj, ampak ker je stranki varovanje bolj odgovarjalo se je pač to uredilo. pa korektnost je bila pol tudi v hitri in strokovni cenitvi škode.
 
Nazadnje urejeno:

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Jaz sem tudi nočni čas vzel v obzir. Na koncu se mi sicer dozdeva, da se zaplete pri varnostni službi. Varnostnik, ki je prišel varovat, je namreč prišel na svoj fraj dan, ko pa je odhajal od nas, pa ga je šef klical, da bo moral iti varovat še neko tekmo oz. nekaj podobnega.
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
>>>> kolikor sem pravilno razumel, se je stvar odvijala ponoči, tako da dvomim da bi bi kdo drug v prve pokazal kaj več volje oz. veselja,


A ob reklamah in ponujanju te usluge pa tega (da bo to praviloma ponoči) pri Generaliju niso vedeli? Generalna pogodba s Sintalom reši vse težave in so potem oni dolžni zagotoviti osebje.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
ej to pa jst ne vem kaj so imeli uni v mislih takrat
tongue-1.gif
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Glej, jaz na vse skupaj gledam kot na eno pozitivno izkušnjo v sicer zelo neprijetnem dogodku. Ker vem, da je skoz ohoho pritoževanja nad zavarovalnicami, sem ga pač nalimal sem gor. Bottom line je, da so bli varnostniki nekje v eni uri po prijavi pri nas, da je cenilec bil zelo korekten in da nimam nekih pritožb nad postopkom.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
sam res, to tud mene zanima koliko časa kaj trajajo te zadeve
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
mam še malo premalo izkušenj
wink-1.gif


lahko pa vprašam na firmi kok časa to običajno traja ampak to je pol tko... lahko da bi bilo nakazano prej, lahko pa da kasneje
smile-1.gif
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana

>>> ampak to je pol tko... lahko da bi bilo nakazano prej, lahko pa da kasneje

Včasih je bolje kakšen post manj napisati.
hysterical-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.822
113
dejansko a ne
grin1.gif


ampak sej veš da je točno tko kot sem napisal - lahko da bi mi rekli da bo v 5ih dneh nakazano, pol bi se pa kje s papirologijo zataknl in isto bi lahko bilo pri vseh zavarovalnicah, ne samo pri Generaliju. sem pa vsaj pošten in pač povem da ne vem kakšen je rok izplačila
tongue-1.gif