Crafter 2,5 - izguba moči.

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Danes sem peljal Crafterja na redni servis - 110.000km.
Tako mimogrede sem jim navrgel, da je v zadnjih 50.000km 3-4x izgubil moč, obrati padejo, avto ne vleče, potrebno ga je ugasnit in ponovno prižgat in je vse O.K.
No in me kličejo zdaj iz servisa, da bo treba turbino menjat. Jaz mislim, da me hočejo nategnit, kaj pa vi?

Po moje je LMM.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Lahko bi bil MAF, če včasih vleče, včasih pa ne, ko ga pohodiš. Najbolje bo, da greš tja in v tvoji prisotnosti naredijo diagnostiko MAF senzorja.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
LMM ali pa EGR/AGR ventil. Kako se zadeva kliče v VAG grupi pa žal ne vem.
Jaz si mislim, da če bi šla turbina, potem ne bi šlo več nikamor (pač izgubi moč in to je to, ob naslednjem zagonu ostane situacija enaka).
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Na službenem MB Sprinterju, starem cca 6 mesecev je tudi šla turbina, pa ni edini
stupid-1.gif
.Tko, da je čist možno...
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Kakšni pa so bili "simptomi"? Poleg izgube moči, jasno.

Na EGR sem pomislil zaradi tega:
Citat:
v zadnjih 50.000km 3-4x izgubil moč, obrati padejo, avto ne vleče, potrebno ga je ugasnit in ponovno prižgat in je vse O.K.

Pri meni je bila enaka finta pri Zafiri - avto izgubi moč, ne gre nikamor, sveti lučka za servis. Ustavim, ugasnem, ponovno vžgem in grem dalje kot da ni bilo nič. Po čiščenju ventila je bilo ok.
 
Nazadnje urejeno:

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:v zadnjih 50.000km 3-4x izgubil moč

Turbina ni fuč. Ko bo turbina fuč, boste vedeli - in čutili.
zmaga.gif


Če je pa še v garanciji pa naj kar menjajo. Ampak bodi zraven, da ne bo šla turbina v kakšen drugi avto pod kozolcem, tebi bodo pa to naprtili.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.074
6.922
113
pri taščici
v garanciji?!
dvomim

Sicer pa resne vidim razloga da bi turbina 2x crknila sicer pa delala noramlno....
mogoče bi razmislil o menjavi serviserja oziroma kakšnega alter stručkota s seboj vzemi....
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
če je variabilna, so lahko zaštekale lopatice in turbina preveč fila, posledično pa ti ECU, ko zazna preveč tlaka prešalta v zasilni program...in dokler ga ne ugasneš in ponovno zalaufaš dela samo do 2500 obratov... lahko je crknu sam elektromagnetni ventil, ki regulira turbino ali pa občasno ne dela...LMM bi reku da ne more tega povzročat...
 
Nazadnje urejeno:

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Te 2.5 TDI masine so res ena jajca nam vedno crkujejo v transporterjih enega imamo na servisu ze en mesec pa je ravno 2 meseca izven garancije, cela masina je sla v maloro. Pri tem avtu je ribnil tudi menjalnik se v garanciji, na drugem je pa sla turbina pri 15000km.

Skratka sami problemi, edina dobra stvar je poraba.

LP
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
No sem jim vse kar omenjate naštel kot možni vzrok, pa še vedno trdijo, da je turbina. Bodo menjali pod garancijo. Pa naj, če imajo preveč...