Corvette C6RS by Jay Leno

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Torej....

Jay Leno je za letošnjo prireditev SEMA pripravil skupaj z podjetjem Pratt & Miller ki skrbi za Corvettino udeležbo na ALMS dirkah, eno veliko poslastico za ljubitelje klasične tehnike
smile-1.gif




Torej gre za na osnovi Z06 narejene Corvette z mnogo dodatnega karbona in ostalih finih materialov ter nadgrdnja podvozja, bremz in izpušnega sistema! Zraven so še večje gume....zadaj širine kar 345mm.



Torej KATECH Performance so iz celega kosa aluminijastega bloka naredili motor ki sedaj premore 8200ccm (500cui) in zmore 600KM in 793Nm.



Zanimivo je to da je Jay Leno želel da bi avto poleg klasičnega bencina deloval tudi na E85 metanol!!!! Tako da je avto torej z enakimi performansami voziti tudi na alternativno gorivo
smile-1.gif




Na slikicah izgleda prav pošastno in tehnika navdušuje z ½muscle car½ imidžem!



































crashednburnt: Čestitam, pravkar si bil ponovno izžreban za petdnevni polpenzion v termah Banovci. Upam, da se boš končno naučil uporabljati ločilo klicaj.
 
Nazadnje uredil moderator:

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
je to veliko iz 8.2l izstisniti 600cv?
confused-1.gif


bo naslednja vetta imela 10.0 l motor?
grims-1.gif






crashednburnt: Zbrisal nepotreben citat.
 
Nazadnje uredil moderator:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sej veš kako je z glupimi amerikanci. Če ni dost moči, dodajo en liter prostornine.
bonk.gif

Čudim se,da nima še 4 stopenenjski avtomatski menjalnik...
bonk.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dokler je motor kompaktnejši/lažji od konkurence...so what?
bonk.gif


Primerjaj Z06 motor s drugimi...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja sej, verjetno je tudi bolj vzdržljiv, cenejši za izdelavo in ekološko bolj sprejemljiv...
bonk.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
bolj vzdržljiv - sigurno. saj je zaradi ogromne prostornine motor manj obremenjen kot pa kkšn bolj navit "mlinček"



cenejši za izdelavo - hja, to je zdej tko tko - čist odvisno kako se znajdeš



ekološko bolj sprejemljiv - če odmisliš večjo porabo zaradi ogromne prostornine, je to čist same shit kakor kkšni drugi motorji, če ni celo kej bolj napreden kar se emisij tiče. v primeru da ima avto velik motor z ogromno konjev še ne pomeni da bo sedaj pa na polno onesanževal, to je lahko vse v mejah normale...
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ti dam prav, do neke mere. Kar se tiče vzdržljivosti, nima prostornina motorja nobene veze s tem. Važna je konstrukcija. Spomnim se več različnih primerov, kako so lahko tudi "mali", visokovrteči se motorji bolj vzdržljivi, kot velike mrcice. Tipičen primer; Honda.
Cenejši za izdelavo: kvalitetna konstrukcija stane...
ekološko bolj sprejemljiv: res, da ima lahko nevemkoliko katalizatorjev, samo še vedno pije ogromno in spuša v ozračje ogromno snovi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ajde...daj linke, da se prepričamo še ostali.
grims-1.gif


Sploh kar se porabe tiče...to je še najbolj neverjetno.
 

vettefan

Zelenc'
24. sep 2007
8
0
1
38
Kolk jaz vem majo vette dokaj majno porabo glede na svoje konje(ce primerjamo recimo s ferrariji in podobno) in načeloma so motorji zelo vzdržljivi.kako je pa s C6RS pa nevem...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:

Ti dam prav, do neke mere. Kar se tiče vzdržljivosti, nima prostornina motorja nobene veze s tem. Važna je konstrukcija. Spomnim se več različnih primerov, kako so lahko tudi "mali", visokovrteči se motorji bolj vzdržljivi, kot velike mrcice. Tipičen primer; Honda.




hja... honda je le eden takih redkih dobrih primerov vzdržljivih majhnih a nabritih motorjev, za moje pojme je to bolj izjema ki potrjuje pravilo. sej ti že sama lokiga pove, da bodo, če imaš ogromen motor - recimo čist za foro chevy 5.0 V8 motor 170hp, njegovi internalsi veliko manj obremenjeni, kot pa pri kkšnem 2.0 R4 motorju s približno enako konjažo. IMO.



Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:Cenejši za izdelavo: kvalitetna konstrukcija stane...




v večini primerov to spet drži, je pa neki tud odvisno od tega, kok se inženirji kej znajdejo, neki pa šteje tudi to, kako si veliko korporacije zoorganizirajo proizvodnjo
smile-1.gif




Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:ekološko bolj sprejemljiv: res, da ima lahko nevemkoliko katalizatorjev, samo še vedno pije ogromno in spuša v ozračje ogromno snovi.




to je dejstvo ja. sej v bistvu sm samo nakazal na to, da ima lahko kkšn star avto z majhnim (recimo še frgazar motorjem) lahko veliko slabše emisije oz. onesnažuje okolje bolj, kot pa nek nov motor z 2x večjo prostornino
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
bolj vzdržljiv - sigurno. saj je zaradi ogromne prostornine motor manj obremenjen kot pa kkšn bolj navit "mlinček"

cenejši za izdelavo - hja, to je zdej tko tko - čist odvisno kako se znajdeš

ekološko bolj sprejemljiv - če odmisliš večjo porabo zaradi ogromne prostornine, je to čist same shit kakor kkšni drugi motorji, če ni celo kej bolj napreden kar se emisij tiče. v primeru da ima avto velik motor z ogromno konjev še ne pomeni da bo sedaj pa na polno onesanževal, to je lahko vse v mejah normale...
smile-1.gif

in ko jim bo Al Gore pobral nekaj konjev zaradi eko bullshita, boj spet dodali kak literček volumna pa bo
smile-1.gif


Nekako se mi zdi za barnyard engineering ni toliko napreden
wink-1.gif
Še posebej ko vidiš kako ena 1.8l muha od Lotusa nese njihovo 5l+ V8 mašino če ima steza le kak ovinek...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.775
113
ja halo, sej je skoraj več kot tono razlike v teži
grin1.gif

drgač se pa tud ameriški avto vse bolj prilagaja ovinkom, tistih časov, ko so bili muscle car-i samo za ravnine, ni več
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
bolj vzdržljiv - sigurno. saj je zaradi ogromne prostornine motor manj obremenjen kot pa kkšn bolj navit "mlinček"

cenejši za izdelavo - hja, to je zdej tko tko - čist odvisno kako se znajdeš

ekološko bolj sprejemljiv - če odmisliš večjo porabo zaradi ogromne prostornine, je to čist same shit kakor kkšni drugi motorji, če ni celo kej bolj napreden kar se emisij tiče. v primeru da ima avto velik motor z ogromno konjev še ne pomeni da bo sedaj pa na polno onesanževal, to je lahko vse v mejah normale...
smile-1.gif

in ko jim bo Al Gore pobral nekaj konjev zaradi eko bullshita, boj spet dodali kak literček volumna pa bo
smile-1.gif


Nekako se mi zdi za barnyard engineering ni toliko napreden
wink-1.gif
Še posebej ko vidiš kako ena 1.8l muha od Lotusa nese njihovo 5l+ V8 mašino če ima steza le kak ovinek...

Ta muha ima 1.8 MG/Roverjev motor...hehe, sem moral
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
bolj vzdržljiv - sigurno. saj je zaradi ogromne prostornine motor manj obremenjen kot pa kkšn bolj navit "mlinček"

cenejši za izdelavo - hja, to je zdej tko tko - čist odvisno kako se znajdeš

ekološko bolj sprejemljiv - če odmisliš večjo porabo zaradi ogromne prostornine, je to čist same shit kakor kkšni drugi motorji, če ni celo kej bolj napreden kar se emisij tiče. v primeru da ima avto velik motor z ogromno konjev še ne pomeni da bo sedaj pa na polno onesanževal, to je lahko vse v mejah normale...
smile-1.gif

in ko jim bo Al Gore pobral nekaj konjev zaradi eko bullshita, boj spet dodali kak literček volumna pa bo
smile-1.gif


Nekako se mi zdi za barnyard engineering ni toliko napreden
wink-1.gif
Še posebej ko vidiš kako ena 1.8l muha od Lotusa nese njihovo 5l+ V8 mašino če ima steza le kak ovinek...

Ta muha ima 1.8 MG/Roverjev motor...hehe, sem moral
smile-1.gif

bolj verjetno da toyoto
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja sedaj, kaj je bilo pa prej?
To ni mišljeno, kot spreminjanje teme, ampak je bila moja opazka, pač kar tako, mal za podžgat...:)
zmaga.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Mene pri celem avtu impresionira le to, da so se Američani pri "supercarju" spravli dodat možnost metanola, kot gorivo. Estetsko ni nevemkaj (notranjost sploh preveč dolgočasna za supercar), mašine z n litri me pa tud niso nikol prav dost impresionirale.



OT:

Lotus že skor 4 leta uporablja Toyotine 1.8 motorje... prej so pa Roverjeve ja.
 
Nazadnje urejeno:

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ja sedaj, kaj je bilo pa prej?

prej so mel roverjeve, ker je pač anglež...
dokler jim ni dojadilo met to sranje not in so se odločli za kvaliteto, pa patriotizem gor ali dol