Clio II 1.2 16v 55kW letnik 2002 54.000 km - potrebn velikega servisiranja

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.393
380
83
Ljubljana
Pozdravljeni,

Necakinja bo kmalu naredila vozniski izpit. Za prvi avto sem nasel od ene pokojne babice navedeni avto ki je prakricno kot nov, brez praskice. To pa iz servisnega vidika ni ravno najboljse, saj je avto stal 14 mesecev v grazi.
Kupil sem nov akumolator, in je vzgal, sicer malce s tezavo.
Servisna zgodovina je sledeca:
Leta 2003 in 2004 narejena servisa (takrat je imel avto 9200 km)
In pa potem servisini listek na 42.000 leta 2011
Jermena niso bila menjana, ko odpres pokrovcek olja, je pod njem smetana (baje da je to normalno za te letnike in te motorje). Je pa te smetane kar nekaj.

Imam mehanika, ki bi mi naredil vse delo, prinesem mu material in pripeljem avto.

Ker zelimo da bo avto delal se dolgo casa in bo zanesljiv na cesti, bi zamenjali:

- garnitura jermenov (z napenjalci in lezaji)
- vodna crpalka
- bruenje glave motorja (zamenjava tesnila)
- zamenjava tesnila pokrova ventilov
- tesnilo oljnega korita
- vsi kabli in svecke
- zamenjava hladilne tekocine
- zamenjava zavorne tekocine
- novi diski in ploscice
- kontrola ali zamenjava zavornih oblog zadaj
- nove gume (trenutne so dot 3403)

Zanima me, katere dele vgradit v tak avto, oz vsak nasvet dobrodosel. Damo pa kvaliteto pred ceno, vendar imamo tudi nek proracun ki ga ne bi radi prekoracili (300-400 eur brez dela)

Hvala na odgovoru
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Samo vprašanje zakaj bi človek menjaval tesnilo glave če ne pušča?

Drugače pa priznane znamke skf Gates continental Ate.....
Nimaš kaj falit.
Ali pa vprašaj na original servisu za stare letnike se da tudi dobiti dobre cene.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pozdravljeni,

Necakinja bo kmalu naredila vozniski izpit. Za prvi avto sem nasel od ene pokojne babice navedeni avto ki je prakricno kot nov, brez praskice. To pa iz servisnega vidika ni ravno najboljse, saj je avto stal 14 mesecev v grazi.
Kupil sem nov akumolator, in je vzgal, sicer malce s tezavo.
Servisna zgodovina je sledeca:
Leta 2003 in 2004 narejena servisa (takrat je imel avto 9200 km)
In pa potem servisini listek na 42.000 leta 2011
Jermena niso bila menjana, ko odpres pokrovcek olja, je pod njem smetana (baje da je to normalno za te letnike in te motorje). Je pa te smetane kar nekaj.

Imam mehanika, ki bi mi naredil vse delo, prinesem mu material in pripeljem avto.

Ker zelimo da bo avto delal se dolgo casa in bo zanesljiv na cesti, bi zamenjali:

- garnitura jermenov (z napenjalci in lezaji)
- vodna crpalka
- bruenje glave motorja (zamenjava tesnila)
- zamenjava tesnila pokrova ventilov
- tesnilo oljnega korita
- vsi kabli in svecke
- zamenjava hladilne tekocine
- zamenjava zavorne tekocine
- novi diski in ploscice
- kontrola ali zamenjava zavornih oblog zadaj
- nove gume (trenutne so dot 3403)

Zanima me, katere dele vgradit v tak avto, oz vsak nasvet dobrodosel. Damo pa kvaliteto pred ceno, vendar imamo tudi nek proracun ki ga ne bi radi prekoracili (300-400 eur brez dela)

Hvala na odgovoru
k eurotonu greš, pa ti dajo vse za vlki servis v škatlo
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Samo vprašanje zakaj bi človek menjaval tesnilo glave če ne pušča?

Drugače pa priznane znamke skf Gates continental Ate.....
Nimaš kaj falit.
Ali pa vprašaj na original servisu za stare letnike se da tudi dobiti dobre cene.
Smetana na pokrovčku je zaradi kondenza in je pri tem tipu motorja normalna. Zato ne rabi menjati tesnila na glavi in ravnati glave.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.271
4.097
113
Mogoče je babica olje nalivala v vodo?
Kdo bi vedel? Ali pa švercerji ki so prišli avto gledat. Predvsem Bolgari to radi delajo in ni hudič da se niso južni brati kaj od njih naučili.

Ponavadi prepiha tesnilo med batom in vodo in potem voda ne mora krožiti in avto se pregreva.

Sicer pa je boljše sedaj pogledat ko boš že jermen menjaval.