Off: Ne vem zakaj spet debata okol E k B če to ni noben problem, ampak ga zanima tehnično.
On: Jaz mislim da za berlingota ni variante. Včasih se je še dalo shekat pri posamični homologaciji, recimo da si imel prikolico z akso 1800, homologacijo naredil na 1300 skupne, nosilnost je bila pa potem na papirju nekje 850 kil. ampak če te da na vago s 1300 avtom gor si pečen, kljub temu da imaš akso 1800.
Za 1.300 vozit rabiš prikolico z 2.000kg akso. Vsaj serijsko je največkrat takšna teža (ponavadi grejo tako 1300-enoosna,1600,2000,2500,3000,...), mogoče tudi s 1.800 ampak pri berlingotu ti to nič ne spremeni.
Naj en pove v praksi kolk dejansko policaji gledajo podatek na kartončku koliko lahko avto tehnično pelje (rubrika O.1.3. na homologaciji), če sploh. Včasih vem da niso gledali pa so me ustavli tudi s 1.400kg avtom in 2.500kg zadaj, nikoli ni nobenemu padlo na pamet da bi šel to preverjat. Kako je zdaj pa ne vem, ker v zadnjih nekaj letih nisem vozil nič težjega.