Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Lahko pa jo spelješ pod motor, pa na fraj. To je neekološka rešitev.
Če pa na konec te cevke daš eno malo plastočno flaško (0,5 dl) pa se v njej zbira tisto olje, ki bi se sicer skurilo v mašini. Pa jo enkrat mesečno stran vliješ.
ja na sesalnem kolektorju moraš zadihtat luknjo obvezno,...na onem delu kjer gre z motorja odušek pa ne smeš zadihtat ker tam motor "diha" sicer ti z motorja vrže vse olje ven..
Tako je, snameš dol in namontiraš nekje eno flaško in to cev notri (lahko daš še malo spužve notri) Luknjo na cevi ali sesalnem kolektorju pa zamašiš.
Motor ti bo hvaležen, ne bo več pacanja gas lopute in cel motor bo čistejši.
Pač na vsake toliko pogledaš če je treba odliti kaj ven iz flaške (če je vse tip top ti dolgo ne bo treba)
Dvomim da maš elektronski gas! Če maš zajlo do lopute v mašini etak ni kalibracije...sam potenciometer ki sporoča ECUju kolk % je odprta.
Eletronski gas ma VAG grupa pa BMW (za te vem) pa še kdo.....mislim pa da se to lahko nastavlja z resetom štroma (odklop akumulatorja). Naj ti raje kak h4X0r detaljno pove (crashburnt)...
Sicer jo pa bp spucaš brez da jo snameš z cunjo pa wd40...bo dost.......pa ključe dj iz kontakta pa je
Pri VAG vozilih je treba loputo kalibrirat tudi pri varianti z zajlo ... VCDS skupina 098 oz. 001. Pri Drive-By-Wire (elektronski gas) pa VCDS skupina 060.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.